نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كريم نبيل

بالرغم من انى رفعت اغانى انا تعبت فى تسجلها واشتركت فى النتدى بتاع المواهب الغنائيه بس مش لاقى اقبال عليه ولا حد بيرد ولا حد بيقول رايو امال عملين المنتدى ده ليه

المقال "كريم نبيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
!XP!
ايه يعم انت فاكر نفسك عمرو دياب

هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه

هى الناس هتدخلك بالعافيه

والمنتدى مش معمول عشان نسمع اغنيك

انت مش مايكل جاكسون

ههههههههههههههههههههههه

تحياتى ليكى
كريم نبيل
لا يا خفيف انا مش عمرو دياب عشان اقلك كده بس اللى عايز اقولو ان انا اشتركت فى المنتدى ده بناء على ان المنتدى ده جامد وتقيل يعنى المفروض الاعضاء اللى مشتركين يكونو على قد مستواه مش اقل منو ونا من مستوى المنتدى ده الدور والباقى على اللى مش بيعرف يرد وعامل نفسو عمو (كرومبو)
nonosh
حضرتك يا استاذ كريم مسجل في 8/2010

يعنى في رمضان وانت عارف ان الناس في الشهر الكريم بيبعدوا عن الاغانى وماشابه

فممكن ده يكون سبب ع عدم وجود مشاركات ... لكن احب افهمك ان في ناس بتهتم بالقسم ده

واحنا لو شايفين انه ملوش لزمه مكناش عملناه من الاساس ... اتمنى لحضرتك التوفيق من كل قلبي

تقبل فائق تقديري واحترامى .,,,,
!XP!
لا يا خفيف انا مش عمرو دياب عشان اقلك كده بس اللى عايز اقولو ان انا اشتركت فى المنتدى ده بناء على ان المنتدى ده جامد وتقيل يعنى المفروض الاعضاء اللى مشتركين يكونو على قد مستواه مش اقل منو ونا من مستوى المنتدى ده الدور والباقى على اللى مش بيعرف يرد وعامل نفسو عمو (كرومبو)
طيب كويس انا عامل نفسى كرومبو مش عامل نفسى جيمس براون

وفكك بقى عشان معملهاش معاك
كريم نبيل
يا xp96 انا فعلن مغلطش ساعت مقلت انك كرومبو لان فعلن كرومبو حاشر نفسك فاللى ملكش فيه وشكلك كده منتش فاهم حاجه ونا مطلبطش ردك انا طلبت رد اصحاب المنتدى مش اعضاء ملهاش لزمه زيكم ماشى يا كرومبو يا كرومبو يا كرومبو وعلى العموم انا اصلن بحب عمرو دياب بس هتخلينى اكرهو بسببك عشان انته بتحبو ولو سمحت وتكرم على اعضاء المنتدى روح احلق كده او استحمى او قص شعرك اللى شكلك كده مسرحتوش ولا غسلتو من يوم مشرفت فى الدنيا يا اخ كرومبو ومتتحشرش بعد كده فى اللى ملكش فيه وبقى ورينى هتعمل ايه اعمل اللى تعملو انته اصلن ملكش لزمه طززززززززززززززززززززز

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طرق عمل الايس كريم( فانيليا- شيكولاته- سنكرز- فراوله)- اجمل واسهل واسرع عمل ايس كريم فى البيت - ايس كريم رووووعه