نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

♥♥ قــهـوه المنتدى ♥♥ لحل ♥♥ المشاكل ♥♥ العاطفيه ♥♥

وزي مانت بتعمل المستحيل قريبتك كمان بتعمل المستحيل علشان انت تشوفها
طب متدي نفسك فرصه انك تحس بيها
حاول ان منفعش خلاص
لو محسيتهاش خلاص بس حاول يمكن تحبها و يمكن اكتر من التانيه
و بعدين انت كولد ازاي تتعلق ببنوته اكبر منك
صحيح في ناس كده بس قليلين اوي دول اللي مخلصين و مش فاضلهم غير الجواز يعني جاهزين
و كمان كونها اكبر منك هيتعبك انت بعدين
بص البنوته مننا
بصراحه لو هي لسه بتدرس بتكون عايزه تتجوز واحد يكون اكبر منها او في سنها ع الاقل
هيكون ساعتها هو مستقر
مش لسه هيبدا حياته حتي لو كان فقير مقصدش ماديا
بس شخص مستقر في وظيفه و خلاص
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انما انت اصغر انا معرفش سنك
بس شكلك مخلصتش دراسه لسه
لسه قدامك تخلص و ان كان جيش و تدور علي وظيفه
بص هي لو حست دلوقتي بيك اوك ماشي وربنا يسعدكم
لكن باكتر من كده متحلمش لانك هتتعب اوي
بس حاول تحس بقريبتك
لانها هتديك اكتر من اللي انت بتحبها ما هتديك من حب و اهتمام وراحة بال
و في الاخر كله زي بعضه
و اتمني كلامي يكون خفيف عليك

المقال "♥♥ قــهـوه المنتدى ♥♥ لحل ♥♥ المشاكل ♥♥ العاطفيه ♥♥" نشر بواسطة: بتاريخ:
الفراشة العاشقة
صح كدا ..............
الله ينور عليكى
العبره بالخواتيم
اشطاااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
mido0one
بسم الله الرحمان الرحيم
انا جديد فى المنتدى وكان عندى مشكله كدا واتمنى انكو تسعدونى فى حلها
ومشكلتى هى انى مرتبط عطفيا بى بنت وفى ظروف بتمنعنا من اننا نتكلم مع بعض او حتى نشوف بعض واه صح علقتنا دى بقلها حوالى سنه انا كنت فاكر انى بحب البنت دى جااامد اوى او حب محدش حبو خالص بس للاسف انا بيروضنى احساس رخم اوى من ساعة ما بدينا اننا منكلمش بعض وهو انى حاسس انى مش بحبها وان عادى وسهل عليا انى مكلمهاش ومفيش اى حاجه يعنى وده مديقنى اوى لانى كدا بظلمها معايا وتقريبا كدا ان احساسى بحبى ده كان مجرد وهم المهم خلال الفتره دى فى بنت قريبا منى صرحتنى بحبها والبنت دى قبل علقتى بى البنت الاولنيه كنت معجب بيها اوى وكنت بفكر فيها بس معرفتش اقولها بس انا قلتلها انى بحب غيره مع انى مش حاسس باى حاجه زى ما قلتلكم بعد كدا فضل يراوضنى احساس ظلمى للاولانيه وزاد اعجابى للتنيه وجت كدا صدفه وشوفت البنت التنيه وحسيت انى عايز اعد معاها واتكلم معاها كتير بس منفعش مع انها كانت مستنيه منى اى حاجه المهم انا قررت انى اسيب الاولانيه عشان مش عايز اكدب عليها اكتر من كدا وصرحت التانيه باعجابى ليها وخايف اوى من الصدمه اللى ممكن تحصل للاولانيه وانا مش عارف ازاى انا كنت فاكر انى بحبها وكمان خايف يكون اعجابى للتنيه مش حب بس اللى مخلينى ممتاكد انو حب بجد انى كنت معجب بيها من زمان وكنت بفكر فيها يريت تسعدونى
mido0one
بسم الله الرحمان الرحيم
ومشكلتى هى انى مرتبط عطفيا بى بنت وفى ظروف بتمنعنا من اننا نتكلم مع بعض او حتى نشوف بعض واه صح علقتنا دى بقلها حوالى سنه انا كنت فاكر انى بحب البنت دى جااامد اوى او حب محدش حبو خالص بس للاسف انا بيروضنى احساس رخم اوى من ساعة ما بدينا اننا منكلمش بعض وهو انى حاسس انى مش بحبها وان عادى وسهل عليا انى مكلمهاش ومفيش اى حاجه يعنى وده مديقنى اوى لانى كدا بظلمها معايا وتقريبا كدا ان احساسى بحبى ده كان مجرد وهم المهم خلال الفتره دى فى بنت قريبا منى صرحتنى بحبها والبنت دى قبل علقتى بى البنت الاولنيه كنت معجب بيها اوى وكنت بفكر فيها بس معرفتش اقولها بس انا قلتلها انى بحب غيره مع انى مش حاسس باى حاجه زى ما قلتلكم بعد كدا فضل يراوضنى احساس ظلمى للاولانيه وزاد اعجابى للتنيه وجت كدا صدفه وشوفت البنت التنيه وحسيت انى عايز اعد معاها واتكلم معاها كتير بس منفعش مع انها كانت مستنيه منى اى حاجه المهم انا قررت انى اسيب الاولانيه عشان مش عايز اكدب عليها اكتر من كدا وصرحت التانيه باعجابى ليها وخايف اوى من الصدمه اللى ممكن تحصل للاولانيه وانا مش عارف ازاى انا كنت فاكر انى بحبها وكمان خايف يكون اعجابى للتنيه مش حب بس اللى مخلينى ممتاكد انو حب بجد انى كنت معجب بيها من زمان وكنت بفكر فيها يريت تسعدونى
ليه مفيش حد رد عليه انا بجد محتاج الرد بسرعه
العبره بالخواتيم
بسم الله الرحمان الرحيم

بص يا برنجى وركز معايا
انت يا صاجبى لاحبيت الاولى ولا حبيت التانيه
الاولى وانت معاها او اول معرفتها كنت معجب بيها ولما عرفتها وسبتها عرفت انك اعجابك مش تمام يعنى عرفتها على طبيعتها وعشان كده كلمها تقيل على قلبك وبتبقى ناعى هم الدنيا وانت بتكلمها او وانت بتفكر فيها
بس بدل انت حاسس الاحساس ده يبقى العيب مش فيك ولا فيها العيب بينكو انتو الاتنين محدش هيشل لوحده
اما التانيه معجب بيها عشان عاوز تغير عاوز تخرج من المود
تمام مش حب بردو ولا هتحبها لو عملت اللى للى
هتكلمها وانت بتكلمها هتقول حاجه هترد عليك
هتفتكر رد الاولى
هتقول بقى انا سيبتى دي عشان خاطر دي

بالعربى الصررررررررررررررررررررررريح
عيش حياتك من غير وجع دماغ
ولا حب ولا بتاع احنا كده نعناع
mido0one
انا متشكر ليك اوى بس صدقنى كل اللى انتو بتقول ده مش صح وممكن يكوزن صح بس انا كنت بجد معجب بى التنيه دى من زمان ومقدرتش اصرحها وى قبل اما هى تصرحنى واللهى انا كنت حسيت بى الاحساس اللى قولت عليه اللى هو انى مش حاسس حاجه نحيت الاولانيه ولما جت اللى كنت معجب بيها او بمعنى صح كنت بحبها وصرحتنى بحبها زى مكون ما صدقت ولقتها فرصه اسيب الاولانيه واروح للى كنت بحبها وكنت بحاول انسى حبها ده بس لما جت وصرحتنى رجعت احساسى من تانى وانا كنت فاقد احساسى بالحب نحيت الاولانيه بس اللى كنت عيزو هو انا كدا ظلمت الالوانيه ولو اه اعمل اه عشان ضميرى بيانبنى اوى..........؟
احزان غزل
فى البداية لازم اقول لك شى كلمة الحب غالية جدا مينفعش اننا نطق هذه الكلمة غير لما نتاكد من اننا نحب بصدق ومش مجرد حب وهم

انت كدا هتجرح انسانة ليس لها اى ذنب غير انها حبيتك بسبب انك فقت من الوهم الذى كنت فيه
الحل انك لازم تصرحها انك لم تحبها حتى لو المصرحة دى هتسبب لها صدمة وألم وجرح كدا افضل ما تعيش فى وهم انك بتحبها لازم المصرحة مهما كانت نتيجها علشان تخلص ضميرك وربنا منحنى نعمة النسيان والانسان بعد فترة بينسى ويبتدى يعيش حياته وهى هتعيش حياتها بعد فترة لما تنسى

اما الانسانة الثانية لازم تتاكد انك بتحبها حب حقيقى مش مجرد وهم او انبهار بشخصيتها فقط
mido0one
فى البداية لازم اقول لك شى كلمة الحب غالية جدا مينفعش اننا نطق هذه الكلمة غير لما نتاكد من اننا نحب بصدق ومش مجرد حب وهم

انت كدا هتجرح انسانة ليس لها اى ذنب غير انها حبيتك بسبب انك فقت من الوهم الذى كنت فيه
الحل انك لازم تصرحها انك لم تحبها حتى لو المصرحة دى هتسبب لها صدمة وألم وجرح كدا افضل ما تعيش فى وهم انك بتحبها لازم المصرحة مهما كانت نتيجها علشان تخلص ضميرك وربنا منحنى نعمة النسيان والانسان بعد فترة بينسى ويبتدى يعيش حياته وهى هتعيش حياتها بعد فترة لما تنسى

اما الانسانة الثانية لازم تتاكد انك بتحبها حب حقيقى مش مجرد وهم او انبهار بشخصيتها فقط
الكلام ده جميل وعجبنى بس انا حسيت مع البنت التنيه احساس بجد كنت اول مره احسو وده اللى ماكدلى حبى ليها بس عايز اعرف اتاكد زياده ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
العبره بالخواتيم
انا متشكر ليك اوى بس صدقنى كل اللى انتو بتقول ده مش صح وممكن يكوزن صح بس انا كنت بجد معجب بى التنيه دى من زمان ومقدرتش اصرحها وى قبل اما هى تصرحنى واللهى انا كنت حسيت بى الاحساس اللى قولت عليه اللى هو انى مش حاسس حاجه نحيت الاولانيه ولما جت اللى كنت معجب بيها او بمعنى صح كنت بحبها وصرحتنى بحبها زى مكون ما صدقت ولقتها فرصه اسيب الاولانيه واروح للى كنت بحبها وكنت بحاول انسى حبها ده بس لما جت وصرحتنى رجعت احساسى من تانى وانا كنت فاقد احساسى بالحب نحيت الاولانيه بس اللى كنت عيزو هو انا كدا ظلمت الالوانيه ولو اه اعمل اه عشان ضميرى بيانبنى اوى..........؟

ممكن ياصاحبى
بس الاولى انت ظلمتها معاك وبدل مكونتش بتحبها فمكونتش تقولها
وبدل التانيه اللى انت بتجبها رجعتلك احمد ربنا
بس الاولى دي انت ظلمتها وزي ما كلمتها وانتو بتحبو تسبها من غير ما تكرهك ومن غير ما تجرح فيها
اما من نحيه ضميرك مش هيستريح الا لما هى تقولك امشى انا مسمحاك
ودي بقى مشكلتك بايدك تسبها وهى بتكن ليك كل احترام
وممكن تسبها وهى سوري مستحقراك و تدعى عليك
شوفت الفرق
العبره بالخواتيم

المصراحه مهما وكل حاجه بس هو عاوز يريح ضميره كده مش هيستريح
عشان الجرح اللى هيسببه ليها لما يصدمها
وهى مش هتنسى حاجه مهما حصل وكل ما تشوفه ف اي حته هتفتكر وشريط الزكريات ويوم مقلها
انا مكونتش بحبك
اول حاجه هتقولها انت كنت بتتسلى بيا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يبقى ازاي ضميره هيرتاح بعد البق ده
mido0one
بجد عندك حق وده اللى انا بفكر فيه وبدعى ربنا كتير يصبرها وينسيها بنى ادم معندوش قلب زى بس واللهى ما كنت عايز كدا وينسينى انا لان تانيب ضميرى كفايا بانو يخلينى تعيس طول حياتى.
العبره بالخواتيم
هقولك حل سيبها بالتدريج مش مره وحده
معتش تكلمها زي الاول
قلل ف الكلام مره كل فين وفين
هتتعود على بعدك
mido0one
انا قلت انى جت ظروف خلتنا منكلمش بعض غصب عنينا ولا حتى نشوف بعض يعنى احنا اصلا دلوقتى شبه منفصلين يعنى ولا بنكلم بعض ولا بنشوف بعض بس مش بسبب زعل ولا حاجه ده موضوع كدا المهم اننا مش بنكلم بعض ولا بنشوف بعض بس مش زعلنين من بعض وهنرجع نكلم بعض بعد الامتحانات بتاعت 3 ثانوى انا قلت لما الامتحانات تخلص متكلمش وهى اكيد هتفهم انى خلاص مش هكلمها ولو كلمتنى وده اكيد هقلها سعتها كل شىء قسمه ونصيب واحنا منعرفش ربنا كتبلنا اه وكدا يعنى بس هلى ده صح ومناسب ولا ده مش صح؟؟؟؟؟
العبره بالخواتيم
انت هضيعها السنه دي وهضيع معاها
ياعم فكك من الخورات دي وخليك ف مستقبل ومستقبلها
انت جاي ف اخر السنه وتقول كده كلمها عادي الفتره دي عشان تركزها ما يوحش ف غير المزاكره وبعد لامتحان ابهرها
mido0one
انا بقلك اننا اصلا مبنكلمش بعض دلوقتى لحد اما تخلص سنه 3 ثانوى وانا دلوقتى خلاص قررت اسبها عشان مظلمهاش ومكدبش عليها بس عايز اعرف اقولها دلوقتى واكيد هتسببلها صدمه وهتضيع السنه عليها ولا اصبر لحد اما تخلص 3 ثانوى وتكون اتعلقت اكتر وحطه امل على انى مستنيها وانى ليها اعمل ااااااااااه؟؟؟؟؟
العبره بالخواتيم
لا بعد ما تخلصو ولو ع السنه الجديده يبقى احسن
mido0one
طيب انا موفاك فى الراى بس هبقى بكلمها يعنى بعد اما تخلص الامتحانات وانا بكلم غيرها؟
موعدنا الجنه
حاول تبعد وحده واحده مش فجاه عشان لو هى بتحبك بجد متتصدمش وتتعب فى الاخر
وفكر شويه فى حكايه انك تبعد عنها
الى مخليك مش حاسس بحاجه من نحيتها وحسيت من نحيه التانيه عشان هى مش بتكلمك ولا بتسال عنك عكس التانيه طبعا عشان مزكرتها ومستقبلها وانت لازم تقدر كده وتشجعها وتتقف جمبها مش تجرحها وتسبها
والانسانه التانيه انت كنت معجب بيها من الاول بس كل واحد فيك راح فى طريق انت حبيت واكيد هى كمان ارتبطت
مضيعش حبك عشان شويه احاسيس وفى الاخر بتطلع غلط
mido0one
بس ممكن تكون الاحسيس دى صح وسعتها هكون ظلمتها وظلمت نفسى.
موعدنا الجنه
وليه متقولش احسيسك غلط
وتدى لنفسك فرصه وتديها هى كمان فرصه انكم تقربو من بعض تانى
بس بعد ما تخلص دراستها انت بتقول انها فى 3 ثانوى يعنى حياه او موت
لتبقى حاجه تفتخر بيها قدام اهلك
لتبقى ولا شئ
ادو لنفسكم فرصه ومتخليش حد يدخل حياتك واطرد البنت التانيه من حياتك
لان دى اسمها خيانه حبها بجد شوفها انها كل شئ فى حياتك
سعتها هتحس انك بتحبها قوى واكيد هى كمان بتحب قوووى بس ظروفها متسمحش انها تعبر عن حبها دلوقتى
كلها كام شهر والامتحانات تبدا وكمان شهر وتخلص سعتها قرب منها هتلقيها قربت هى كمان
وترجعو زى الاول واحسن ان شاء الله
mido0one
طب لو طلع فعلا احساسى صح يبقى ظلمت التنيه وظلمت نفسى وظلمتها.
موعدنا الجنه
انت اعترفت للتانيه بحبك
وظلمت نفسك ليه ..؟
انت عايز مين حبيبتك الى بتحبك ..؟
ولا التانيه الى متعرفش اذا كانت بتحبك ولا معجبه بيك او بشخصيتك ..؟
mido0one
انا كنت بحب التنيه ومعرفتش اقول ليه وكنت بدور على اللى ينسينى وسعتها قبلت الاولى ولما بعدنا شويا حسيت ان انا مش بحبها خالص يعنى مش مجرد حبى قل لا ده مفيش خالص وكمان جت التنيه وصرحتنى بحبها وانا رجعت حسيت بحبى اللى مادرتش اصرحها بى قبل كدا واعترفتلها بده ودلوقتى مش عارف اعمل اه مع الاولى لانها معملتليش حاجه تزعلنى ابدا.
موعدنا الجنه
ما انت التانيه عشان كنت بتحبها فى الاول ونسيتها بحبيبتك الاولانيه يعنى الاوله نستك التانيه
يعنى مش هى تنسيك حبيبتك وانت فى الاخر تتسبب ليها بجرح حرااااااااااام
وزى ما قولتلك البنت الى معاك متستهلش كل ده منك عشان هى وثقت فيك وحبتك
وانت فى الاخر تخونها مع واحده تانى انت كنت بتحبها فى الاول ونسيتها ولمجرد ان حبيبتك دى انشغلت عنك شويه نسيتها ورجعت للتانيه عشان جت وقلتلك بحبك
انت كنت لو دى كمان بعدت عنك وواحده ثالثه قربت منك هتسبها هى كمان وتروح للثالثه
ياريت تحب بجد وباخلاص وتعرف قيمه الى معاك عشان متندمش فى الاخر
وتقول يارتنى
mido0one

العبره بالخواتيم
كنت اسمع كلامى اهجتبك اللى مش بترحم ف المواضيع دى هههههههههههههههه
شكرا يا ساره
جابت م الاخر بصراحه
موعدنا الجنه
ماشى ماشى يا مودى
انا مبرحمش فى المواضيع دى
mido0one