نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احلى نكت عن المدرسه والمدرسين

احلى نكت عن المدرسه والمدرسين
بعد أن إنتهى المدرس من الشرح سأل تلاميذه: اللي عنده سؤال يرفع يده. ففوجيء المدرس بطالب يرفع يديه الإثنتين. فسأله المدرس عن السبب.

سأل الأب ولده الراسب للسنة الثانية على التوالي: لماذا رسبت ؟ قال الولد: لأن المدرس أتى بنفس أسئلة العام الماضي.

فيه واحد غبي قال له ولده: يبه جب لي مدرس خصوصي! قال الأب: إذا نجحت.

معلم يسأل أحد الطلاب لماذا القلب يدق التلميذ: علشان المعدة ترقص.

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

المعلم: من الذي فتح صقلية ؟ التلميذ بارتباك: والله ما هو انا.

المعلم: ما هما الكلمتان اللتان يستخمهما التلاميذ كثيرا ؟ الطالب: لا أعرف... المعلم: أحسنت يا ابنى.

المعلم: من أين نستورد الشاي... الطالب: من عند الجيران.

مفتش دخل على الصف فكان المدرس يريد أن ينام فلما رأى المفتش قال للطلاب: وهكذا كان ينام عمر.

مدرس اتزوج مدرسة كتبوا اكتابهم على اللوح، وزفوهم بالطباشير.

سأل المعلم تلاميذه: ما هي أخوات ان ؟ قال احد التلاميذ: إن - أن - لعل - ليت - كيت. قال المعلم مستغربا: ومن أين كيت هذه ؟ التلميذ: من اخوات ان ولكن من أم أخرى.

الأب: هل اخذتم الضرب في الحساب... الابن: نعم يا ابي وفي الجغرافيا أيضا.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

واحد قتل أبوه علشان يروح رحلة مع مدرسة الأيتام.

طالب امة حامل وسالها ليش بطنك كبير ياماما قالت هذة الكرة الارضية... وفي المدرسة سال الاستاذ اين تقع الكرة الارضية قال الطالب في بطن امي ياستاذ.

في 2 اصحاب واحد نجح في الباكلوريا و الثاني لا... فقرر الثاني أنه ينتحر فقاله صاحبه أنا حنتحر معاك مراح أخليك تموت وحدك... قاله شو اللي بيضمن لي؟ قال له انا حنتحر قبلك لما مات صاحبه... بدى يستعد... قال له الموت: لا انتظر احنا ما نقبل الا حاملي الشهادات.

مرة مدرس كيمياء اجالوا ولد سماة سامي اكسيد الكربون.معليش.

طالب خرج من الاختبار أول واحد ليش ؟ عشان ابوه قله ابيك تطلع الأول.

%u0632%u0627%u0626%u0631
مش عارف اقولك اية بجد
اولا نكتك بايخة جدا ودمها تقيل
وثانيا يا ريت نبطل تريقة علي المدرسين والتدريس عشان العملية مش ناقصة
ومتهيالي ان حضرتك معلمتش نفسك بنفسك
اكيد علي ايد مدرسين وناس محترمين
واذا كنا عاوزين نعمل نقد لاي حاجة فياريت ندور علي البلد البايظة في حاجات كتير ةنشغل بيها نفسنا بدل التفاهات دي
%u0632%u0627%u0626%u0631
بلاش بايخةوقلة ادب المدرسين دول احسن ناس وبدونهم انته نفسك مكنتش هتكون متعلم ولا حتى كنت تقدر تعقد على الكمبيوتر وتكتب التفهات دي من غير المدرسين ولا كنت تقدر حتى تقرا
%u0632%u0648%u0632%u0648
يا جماعة انتو جيتو علية كدة لية واما انتو مش بتحبوا النكت اية الا مدخلكو على الصفخة وكتبين تعليقات
%u0633%u0648%u0633%u0648
مرررررررررره نكت غبية قديمة مممممررررررررررره
%u0632%u0627%u0626%u0631
نكتك حرام لانك بتسهزا بالمعلمين ماذا كنت ستفعل لو كنت انت معلم واحد كتب عنك كدة
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكره عيب انك تتريق على المدرسين دا هما اللى علموك وكمان النكت بيخه اوى وتفها بلاش تريقه على دول بالذات
رد زائر
الناس اللى بتشكر فى المدرسين كاتبه الكلام غلط اصلا اخص على اللى علمكم
قبنه المراعي عشان تراعي
ممكن سوال ؟ الحين انتم دوافير وشاطرين بس ماتعرفون تكتبون ؟ الياء تكتبونه الف مقصوره ليه ؟
رد زائر
صحيح في غلط على المدرسين بس كلة مزح
هههههههههههه
جميلة هاذي النكت
مليجى محمود
حلوووووووووووووووووووو
بركات عبد الرحمان
هي ولا لا ههههههههههههههه

مواضيع مشابهة:
اخر اخبار وزاره التربيه والتعليم والمدرسين بالحصه والعقد المميز حصرى
بالصور معركة تمرد وتجرد لخلع مدير المدرسه باسوان واضراب مدرسين المدرسه اعرف مين الى كسب منهم وباقى التفاصيل من هنا
تشكيله نكت رووعه ومضحكه جدا عن المدرسة والمدرسين والتلاميذ- نكت جديده تفطس من الضحك
تفاصيل قرار وزير التربية والتعليم بحظر المحمول بالمدارس للطلبة والمدرسين
«بدر» اختبر طلبة مدرسة إعدادية فى «النحو».. وبعد فشلهم فى الإجابة نقل المدير والمدرسين إلى محافظات أ

فيس بوك  تويتر  يوتيوب