نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فيها ايه لو البنات دخلوا الجيش

هي فكره لوه وجديده بس مش كل البنات تتدخا في بنات لازم تدخل الجيش علشان تتأدب
بس كده الجيش هايبقي سلطه مش جيش
اوك اعرض الفكره علي الوزير بعد كده نبقي نشوف

المقال "فيها ايه لو البنات دخلوا الجيش" نشر بواسطة: بتاريخ:
RAGHEB
رودى على كارتر يابنات ممكن البنات تدخل الجيش
عشق الروح
لا طبعا
امال مين اللى هيطبخ ويكنس ويربى العيال
وينكد عليكم
ههههههههههههههههههههههههههه
SIMPLICITY
طبعا الفكرة مرفوضة تماما بس خلينا ندخل في فانتازيا انه احنا موجودين في زمان ومكان واطباع ناس تقبل الحاجة ديه ....ان كنت ماسك هيئة المجندين في الجيش راح اقسم البنات على الشكل الجمالي والتكوين الجسماني

حأقسمهم على الشكل الجمالي والتكوين الجسماني

يعني البنات اللي محسوبين بنات وهما غفر ولا شبه وكيل النيابة في تكوينهم الجسماني....دول يتحولوا على قوات الصاعقة من غير كشف طبي طوووووالي صاعقة صاعقة صاعقة

البنات الغفر وتكوينهم الجسماني مش شبه وكيل النيابة عادي يعني ... دول يروحوا فرقتين فرقة الألغام ولا فرقة الضفادع البشرية اهو في الألغام مع التدريب حيغوروا بالسلامة وفي فرقة الضفادع بيبقى اسم على مسمى

طيب البنات المقطقطين بس تكوينم الجسماني زي وكلاء النيابة دول بقى يدخلوا سلاح الطباخين وسلاح المغسلة وسلاح كوي الهدوم ومصنع الملابس الحربية

يفضلنا البنات العاديين جدا جدا جدا دووول بقى يتحولوا على الدعم اللوجستي والدعم الطبي تمريض ..تحاليل.... وخلافه ويفضل نرسلهم على مستشفيات الجبهة

طيب البنات المقطقطين والطعمين والحلوين هنا بقى نجي للمقتلة والمدبحة اللي حتحصل مابين قيادة الجيش لو جات عليا حاسحبهم عندي في سلاح المهندسين خخخخخخخخخ

هنا حيطلعلي قائد القوات الجويه قال عاوز كل طيار يأنتم مع مساعد ليه ويفضل يكون بنت خخخخخخخ طبعا ووحينقى المقطقطقن اللي بيتكلموا لغات عشان حوارات أبراج الأرسال وحيجي يقولي لازم اوزان معينة واطوال معينة يعني في الأخر اخينا بتاع القوات الجوية حيفضل ينقى على الفرازة وانا وباقي قيادات الأركان نمص قصب خخخخخخ طبعا مين حيدخل معاه في الليلة قائد قوات المشاة حيقولك انا عاوز كل المقطقين عندي والحولين عندي عشان لما الأعداء يستكشفوا بالمنظار ويشوفوا سلاح المشاة على سنجةةةةة عشررررررررررررررررررررة راح يتلبخوا لبخة ويرجوا لوحدهم من غير اسلحتهم

طيب نعمل عن نفسي عشان اطلع من الليلة ديه من غير ماأزعل حد راح استقيل من قيادة سلاح المهندسين واروح لموقع سياسي واصدر قرار بانه البنات المقطقطقين والحلوين يرجعوا لصفوف الجماهير عشان يطلعوا مظاهرات تشجي الجيش والجرائد تصور ونرسل الجرائد للجبهة وشبابنا لما بيشوفوا صور البنات المقطقطقين تزيد الحماسة للقتال ونكسب الليلة خخخخخخخخخخخ ابقى قابلني
عشق الروح
طبعا الفكرة مرفوضة تماما بس خلينا ندخل في فانتازيا انه احنا موجودين في زمان ومكان واطباع ناس تقبل الحاجة ديه ....ان كنت ماسك هيئة المجندين في الجيش راح اقسم البنات على الشكل الجمالي والتكوين الجسماني

حأقسمهم على الشكل الجمالي والتكوين الجسماني

يعني البنات اللي محسوبين بنات وهما غفر ولا شبه وكيل النيابة في تكوينهم الجسماني....دول يتحولوا على قوات الصاعقة من غير كشف طبي طوووووالي صاعقة صاعقة صاعقة

البنات الغفر وتكوينهم الجسماني مش شبه وكيل النيابة عادي يعني ... دول يروحوا فرقتين فرقة الألغام ولا فرقة الضفادع البشرية اهو في الألغام مع التدريب حيغوروا بالسلامة وفي فرقة الضفادع بيبقى اسم على مسمى

طيب البنات المقطقطين بس تكوينم الجسماني زي وكلاء النيابة دول بقى يدخلوا سلاح الطباخين وسلاح المغسلة وسلاح كوي الهدوم ومصنع الملابس الحربية

يفضلنا البنات العاديين جدا جدا جدا دووول بقى يتحولوا على الدعم اللوجستي والدعم الطبي تمريض ..تحاليل.... وخلافه ويفضل نرسلهم على مستشفيات الجبهة

طيب البنات المقطقطين والطعمين والحلوين هنا بقى نجي للمقتلة والمدبحة اللي حتحصل مابين قيادة الجيش لو جات عليا حاسحبهم عندي في سلاح المهندسين خخخخخخخخخ

هنا حيطلعلي قائد القوات الجويه قال عاوز كل طيار يأنتم مع مساعد ليه ويفضل يكون بنت خخخخخخخ طبعا ووحينقى المقطقطقن اللي بيتكلموا لغات عشان حوارات أبراج الأرسال وحيجي يقولي لازم اوزان معينة واطوال معينة يعني في الأخر اخينا بتاع القوات الجوية حيفضل ينقى على الفرازة وانا وباقي قيادات الأركان نمص قصب خخخخخخ طبعا مين حيدخل معاه في الليلة قائد قوات المشاة حيقولك انا عاوز كل المقطقين عندي والحولين عندي عشان لما الأعداء يستكشفوا بالمنظار ويشوفوا سلاح المشاة على سنجةةةةة عشررررررررررررررررررررة راح يتلبخوا لبخة ويرجوا لوحدهم من غير اسلحتهم

طيب نعمل عن نفسي عشان اطلع من الليلة ديه من غير ماأزعل حد راح استقيل من قيادة سلاح المهندسين واروح لموقع سياسي واصدر قرار بانه البنات المقطقطقين والحلوين يرجعوا لصفوف الجماهير عشان يطلعوا مظاهرات تشجي الجيش والجرائد تصور ونرسل الجرائد للجبهة وشبابنا لما بيشوفوا صور البنات المقطقطقين تزيد الحماسة للقتال ونكسب الليلة خخخخخخخخخخخ ابقى قابلني

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه

حسبى الله ونعم الوكيل
انت كمان قسمتهم
غفر ومقطقطين ومش عارفة ايه
شكلك كدا هتبقى مع الغفر
ههههههههههههههههههههه
علشان تحرم تتكلم عليهم
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه
ياسلام بقى ياسلام
لما يرنوك العلقة التمام
ياسلام
امال ايه
مش شبهة وكلاء النيابه
هههههههههههههههههههههههه
ابقى قابلنى
ههههههههههههههههه
سورى اقصد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
vodka@id
ههههههههههههههه
بقى انت عاوزنى اقرا الكلاااااااام كل دا وموش ادحك انا اشاسا موش بحب اقرا اليامه دا
اقوم اقرااااااه ومادحكشي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
نيوووووو ههههههههههه
لا وكماااااااان بتقسم فرقه غفر وفرقه وموش عارف ايه كداااااااااااا
اللا اومال مين اللى هيصوت عليناااااا لما نموووووووووت
وبعدين يا معلم دول كبيرهم يمسكوا مقشه ولا شبشب يضربوا بيها هوما صحيح تاثيرهم قوى عالمضروب ومجرد ضربه واحده هتخلي الرجل ينتحرررررررررر
بس سيبهم هوما كدا حلوييين والغفر بدل مايدخلوا الجيش يبقوا يحرسوا الملايكه التانين المقطقطين دولى

بس موضوع دماغ متكركبه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
انا اموت واعرف معناها اللى بقت لازقه فيا انا كمان
SIMPLICITY
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه

حسبى الله ونعم الوكيل
انت كمان قسمتهم
غفر ومقطقطين ومش عارفة ايه
شكلك كدا هتبقى مع الغفر
ههههههههههههههههههههه
علشان تحرم تتكلم عليهم
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هه
ياسلام بقى ياسلام
لما يرنوك العلقة التمام
ياسلام
امال ايه
مش شبهة وكلاء النيابه
هههههههههههههههههههههههه
ابقى قابلنى
ههههههههههههههههه
سورى اقصد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

هههههههههههههههه يرنو مين ياسعاد دنا قائد قوات دفاع اركان حرب فرسان خخخخخخخخخخخخخ المهم هههههههه صدقيني يكده احنا اهدينا البشرية خدمة عظييييييييمة جد يعني نسيبهم يعنسوا ومش عارف ايه دحنا كده راح نعملهم قدوةةةةة لكل اللي اشكالهم زيهم خخخخخ......بصي من ورى الحكاية ديه تيجي انا وانتي نجمعلنا قرشين ونفتح مستشفى لعمليات التجميل خخخخخخخخخخخخخخ حنكسسسسب دهب محدش عاوز يروح صاعقة صاعقة ديه
SIMPLICITY
ههههههههههههههه
بقى انت عاوزنى اقرا الكلاااااااام كل دا وموش ادحك انا اشاسا موش بحب اقرا اليامه دا
اقوم اقرااااااه ومادحكشي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
نيوووووو ههههههههههه
لا وكماااااااان بتقسم فرقه غفر وفرقه وموش عارف ايه كداااااااااااا
اللا اومال مين اللى هيصوت عليناااااا لما نموووووووووت
وبعدين يا معلم دول كبيرهم يمسكوا مقشه ولا شبشب يضربوا بيها هوما صحيح تاثيرهم قوى عالمضروب ومجرد ضربه واحده هتخلي الرجل ينتحرررررررررر
بس سيبهم هوما كدا حلوييين والغفر بدل مايدخلوا الجيش يبقوا يحرسوا الملايكه التانين المقطقطين دولى

بس موضوع دماغ متكركبه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
انا اموت واعرف معناها اللى بقت لازقه فيا انا كمان

هههههههههههههههه ياعمي مهم حيكونوا خط الدفاع الأول صاعقة ومشاة وضافادع بشرية بص احنا اخرنا نوجهم ومش وش لوش مين عاوز يشوف غفير قدام عينه خخخخخخخخخخخ احنا يعني نا وانت نكون قاعيدن في مارينا ومشغلين فيلم لأرنولد شوارزنجر ولا سيلفستر واصوات حرب وتفجيرات (افضل افلام رامبو) وبس باللاسلكي نوجههم وانا واحدة قالتلك احناااام بنموت يازعيم تقولها هنييييالك رايحة الجنة

ههههههههههههههههههههههه انت عاوز الغفر يحسورا الملائكة دوووووووووووول ياكلوهم ياعم صدقني دانتا حتجيب العقد ل3 اطاراف الغفر حيتعقدوااا والمقطقطين حيتفزعوا ويجيلهم رهاب ولا مش عارف ايه مرض نفسي والطرف التالتة ههههههههه احنا انت عاوزنا كل شويه مكسرين ولاحجة ايه ياعغم ماتفكر لبعيد حبتين وبعدين حتى المقطقين يحبوا اللي يحرسهم يكوناو شباب مش غفر خخخخخخخ

بص انت لو غلبت في مجموعة منهك عندك سلاح الحدود انت وجههم هناك وسيب الباقي للي في الحدود خخخخخ
vodka@id
واللهى يا راااااائد ساعتهاااااا فى الوقت دا الغفففررررررررر اللى بتقووووول عليهم دول هنكون هنااااااك بنتمنى ناخد موبايلتهم لاو موش بس كدا لااااء بقى بلتثه على البلوتوث وكدااااااا بقى
واهو اللى موش لااااااقى هيتشعبط فى رجل حمارههههههههههههههههههههههههههه

بس انا اقولك عالنظريه بقى
احنا هنا علشاااااااااان ادامنا الحلو كله فبنقى وبتاع ونقوووول تفاحه حمرا وتفاحه لبنانى وصواريخ وكدا وكتائب القساااااااام وحزب الله والبتوووووع دول كلهممممممممم ونقول كماااااااااان غفر وكدااااااااا
بس اللى موش لااااااااااااااقى بقى ساعتها هتبقى الغفر دووووووووول مورلين مونرووووو
مورلين مونرو مينننن قووووووووووووووووووول اليسا قووووووووول نانسي
موش هيبقووووووووووا غفر
دول الناااااااااس موش لاقيه تاكول هتقوووووووووووم تتبتررررررررر
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سجده
عادي جدا ولا يهمكوا خالص
نخل الجيش ماندخلش ليه

هما يعني اللي دخلوا احسن مننا في ايه

ماهي دلوقتي بعيد عنكم البنات بقت زي الولاد ويمكن احسن
لان الولاد مبقاش همها غير في شوية الكلام الاهبل بتاعهم زي قشطه ونفض وغيره انا مش عرفاه
والقعده على الاهاوي وشرب السجاير ومشتقاتها ومعاكسة البنات
والبنطلون اللي واقع والتيشرت الي ماسك على الجسم انه مش لابس اصلا والشعر المتجلجل
و........................
طبعا مش كل الولاد في ولاد لسه كويسه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شوف صور الموضة الجديدة إللي طالعين فيها البنات .. يا رب أستر يا رب !!
بالفيديو شهادة الدكتورة اية : جنود الجيش دخلوا المسجد بالاحذية والفيديو مفبرك وتحرشوا بنا في "س 28"
حاجات بتموت فيها البنات
فيها ايه لو البنات تعمل ده!!