نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الاستثمار فوركس Forex - تجارة العملات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ضم لشركة Etoro اقل ايداع 50$ و 10 طرق ايداع و اسهل منصة جرافيك بدون جداول و تعقيد

من انهاردة سهل اوي ان يكون تجارة الفوركس مش للخبراء بس لأ دلوقتي بقت للخبرة و كمان للمبتدئين بسبب المنصة اللي سهلة اوي عندنا اللي هي في منها علي شكل جداول و في منها علي شكل جرافكس يقدرو الاطفال يستخدموها انك تختار العملة و تبقي علي شكل راجل ماسك العملة و التاني ماسك العملة التانية و بيسابقوا بعض و اللي يسبق يبقي هو الرابح و انت بتشجع عملتك و ان شاء الله تكسب
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طب ده بالنسبة للمنصة طب في ايه كمان يخلي الشركة دي مميزة:

اولا انك ممكن تبدأ تداول من سعر 50 $ بس
ثانيا انك عند 10 وسائل ايداع و سحب زي بطاقة ائتمان ويسترن يونيون و تحويلات بنكية و باي بال و موني بوكر و الخ

ثالث حاجة ان التداول علي طريق الهامش بيبقي لحد 400 x
x= multiplay

و السحب سهل جدا زي مقلنا يعني ممكن للناس اللي معندهاش فيزا او حساب في البنك او حاجة يروح ويتسرن يونيون

طب في ايه تاني

المنصة فيها تداول تجريبي تقدر عن طريقه تتعلم جامد اوي و هي هي الاسعار اللي في السوق الفرق انها اموال غير حقيقية الصراحة انا من اول مرة جربته اشتقت اوي للعب و الدخول في عالم الفوركس الجميل

لكن احذر مش سهله اوي زي متفتكر محتاجة بردو شوية تفكير

شركتنا طبعا هي سركة اي تورو etoro شركة قبرصية قوية اوي مبتخدش عمولات غير فارق كل عملة كفاية طبعا اللي حكيناه عنها دلوقتي اكيد نفسك تشارك

دلوقتي شارك عن طريقي و انا هكون معاك لايف شات اثناء اي تداول و مش هسيبك لحد متتم كل خطوة علي خير و تصبح رابح و كل ده طبعا مجانا لاني اكيد هاخد من الشركة بونص فانا مش عاوز منك شي اخي لان الشركة دفعتلي خلاص هكون تحت امرك في اي وقت و هكتب ايميلي لما الادارة تسمحلي المهم اللي عاوزني ابعتله الدعوة و نتكلم و يديني اد و ندردش و نفهم اكتر يراسلني عالخاص او يبعت ايميله هنا في رد

مستنيكم

المقال "ضم لشركة Etoro اقل ايداع 50$ و 10 طرق ايداع و اسهل منصة جرافيك بدون جداول و تعقيد" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بونص 8 دولار بدون ايداع
بونص 10$ بدون ايداع
استثمر بدون ايداع
بونص 50 $ بدون ايداع
بونص 25$ بدون ايداع