نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

النشره الزمالكاويه

قامت القوات المسلحه الزمالكاويه لكرة السله بشن هجوم قاتل وناسف على جوش السله فى الاهلى وتوالت الضربات والاهداف والقذائف الصارخيه وتقهقر دفاع الاهلى امام هجمات الزمالك حتى كانت الهزيمه الفاضحه 102/93 .
واكد مصدر موثوق ان الزمالك يملك طاقه نوويه واسلحه دمار شامل وانهم اعتمدو على الصواريخ الجو جو للصول لسله الاهلى مباشرة مبروك الزمالك وهردلك الاهلى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كان معكم من نادى الزمالك احمد عبد الرحمن

المقال "النشره الزمالكاويه" نشر بواسطة: بتاريخ:
شروووق
اللى الفرحة دى كل ده عشان الزمالك كسب الاهلى ماتش مرة من نفسه. انا قريت الردود اللي كتبتها فى صفحتى وواضح انك زملكوى جدا وانا عايزة اعرف حاجة هو انتوا مبتكسفوش من نتايج المتشات بتعتكم ولا خلاص جسمكم نحس
ضوء القمر
الزمااااااااااااااا لك دائما فى القلب

بجد يستاهلو وان شاءالله هتجى الصوارخ فى مباراه الكوره ويتغلبو ..... معلومه طازه يا حمد

شكرا ليك

helal ع الاصل دور
Ahmed Abdo
اللى الفرحة دى كل ده عشان الزمالك كسب الاهلى ماتش مرة من نفسه. انا قريت الردود اللي كتبتها فى صفحتى وواضح انك زملكوى جدا وانا عايزة اعرف حاجة هو انتوا مبتكسفوش من نتايج المتشات بتعتكم ولا خلاص جسمكم نحس
من الزمالكاويه الى شروق المتعصبه مش هنرض عليكى............. وبلاش الحقد ده
محمد ماندو
والله انا اتفرجت على الماتش والاهلى فرط فى فوز سهل على الزبالكاويه
Ahmed Abdo
سهل اه دا الزمالك كان مسيطر على المباراه
ماشى يا أهبلاويه..........
مــأدى الـفـنــأن
الكابتن الى بيقول ان الاهلى فرط فى فوز سهل ده شوف المزعين الاهلاويه والصحف الملاكى بتاعه الهنود الحمر اتكلمت قالت على الماتش وبعد كده اتكلم شوف المزيع بتاع قناه الحياه قال ايه على حازم اما الصغير الولد بارع فتح لنفسو شارع وتفرج على كبرى جلبرتو وتفرج على احمد السيد معاه وزقو ازاى وتفرج على الى عملو صبرى رحيل زكبرى احمد فتحى بتاع صبرى رحيل والبقاء لله فى فريق الاهلى ومبروك الخروج من كاس ابطال افرقيا وعقبال الباقى دورى وتدوقو الكاس الى دوقنا علشان تعزرو الزملكاويه وتعرفو ان ده اعظم جمهور فى مصر ونشوف يا ترا هتستحملو زى جماهير الزمالك مستحملت ورجااء لكل اهلاوى ان يشووف الكومنت ده عـــفــــوأ يــأ وطــنـــى الــزمــألــك هــوأ وطــنــى وعلى فكره انا تعصبى ميجيش نص تعصب اى اهلاوى لاانى قلبى ابيض لون فانله الزمالك اخوكم فلله مادى الفنان
مــأدى الـفـنــأن
السلام عليكم ورحمه الله شروق مردتيش على كلامى ليه هناك ؟
نور عينى
ايه الزمالك افضل نادى انا بحبه ممكن محدش يغلط
مــأدى الـفـنــأن
طبعا الزمالك ملك الكوره فى مصر ولا دراويش ولا صهاينه مصر طبعا هما عرفين نفسيهم نادى الهنود الحمر الى بيدللو على مدرب بس انا سمعت خبر طريف من اداره النادى ال عوزين يجيبو فرانك ريكارد او كلينسمان ورصدت 100 الف يورو فى الشهر بس يا ترا فرانك او كلينسمان مدرب الباير ميونخ بيخدو الرقم ده فى اسبوع ؟ هههههههههههههههههههههههه معلومه بس لكل الاهلويه فرانك كان بيتقاضا راتب فى الاسبوع 250 الف يورو وكلينسمان كان بيتقاضا 175 الف يورو فرجاء بلاش الفشر الزياده عن اللزوم ده من اداره الاهلويه او جماهيرها وحمدو ربنا ان معاكو فلوس بس متوصلش للفشر ده ههههههههههههههههههه شكرا ليكم اخوكم مادى الفنان والزمالك فى القلب مهما حصل
عمرو صلاح
كويس انكم فلحتوا فى حاجة
مــأدى الـفـنــأن
عمرو تقصد بمين الى فلحو ؟
مــأدى الـفـنــأن
اخر اخبار نادى الزمالك مرتضى يجتمع بقاائمته والاعضاء يوم الخميس المقبل لشرح برنامجو الانتخابى عقوبه جديده تنتظر شيكابلا معشوق جماهير الزمالك ويختفى بصوره غريبه وقرر مجلس الاداره اصدار عقوبه شديده على شيكا ويبزل سامى الشيشينى مجهود كبير للعثور على شيكابالا وقد نشرت بعض الصحف ان شيكابالا قرر الرحيل نهايه الموسم والاحتراف فى احد الانديه الاوربيه بالتوفيق يا شيكابالا محدش كبير على نادى الزمالك احنا الى صنعناك ولى يدى لنادى الزمالك بحب وعطاء نحبو ونحطو فوق الرئوس ومحدش كبير على نادى الزمالك
Ahmed Abdo
ياجماعه انا مكنتش متوقع التعصب ده كله من مشجعى الزمالك والاهلى
وكلنا اخوات والمفروض اننا نحترم شعور بعضنا وتكون وجهت نظر كل واحد فينا منطقيه
وبعيده عن الغلط...
وشكـــــــــــــــــــــــــــــــرا لكم
%u0632%u0627%u0626%u0631
على فكره انا اهلاويه بس بحب الزمالك بردو ومبروك للزمالك على فوزها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مذيعة النشره الجويه الفرنسيه تظهر بدون ملابس تماما على الشاشه بعد تاهل منتخب بلادها لكأس العالم
فيديو - معروف يطالب الزمالكاويه بمقاطعة كلب "فودافون" الابيض !!
النشره اليوميه من مجله العملات الاجنبيه -الاربعاء 16/09/2009