نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لقاء الزمالك والاسماعيلى

انا بحب الزمالك ومحبهوش يخصر بس عندى سؤال
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هوممكن الزمالك يسب الاسماعيلى يفوز عشان يأخذ الدورى ؟
من راى مش هتفرق مع الزمالك ومفيش حد من عشاق الزمالك هيزعل وزى المثل : انا وابن عمى على الغريب وأه رأيكم

المقال "لقاء الزمالك والاسماعيلى" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
اه ممكن الزمالك يسسسسيب الماتش للاسماعيلي

بس ده لوحصل يبقي في تفويت في المباراه

ولازم اتحاد الكرة ياخد باله من المباريات القادمة

لحد نهاية الدوري

بس ان شاء الله الاهلي هياخد الدوري
abdobasha
انا زمالكاوي وياريت الزمالك يسيب الماتش
وعلى فكرة الاسماعيلي افضل من الاهلي والزمالك حاليا
سارة
طب لو الزمالك ساب الماتش وفرط فى ثلاث نقط والاسماعيلى بعد كده خسر من اى فرقة تانية والاهلى فاز فى كل الماتشات بتاعته

انا شايفة ان كل الكلام ده الاهلى قاصد انتشاره علشان يخلى الزملكاوية يجتهدوا اوى فى اللعب علشان يثبتوا العكس ويكسبوا الاسماعيلى

وعلى فكرة انا زملكاوية جدا جدا
Ahmed Abdo
شكرا يا ساره وان شاء الله الاسماعيلى يأخذ الدورى
والزمالك يرجعلهم من تانى زمالك الفن والهندسه
أحــــمد الزمــــلكاوى
القلب الطيب
هههههههههههههههههههه

قال زمالك واسماعيلي

انتوا نسيتوا كام بطولة للاهلي

ده بطولات اندية الدوري كلها متجيش نص بطولات الاهلي

الاهلي نادي القرن واسد افريقيا والعرب

وان شاء الله هياخد الدوري وبكره نششششوف
Ahmed Abdo
يااااااعم روووووح
القلب الطيب
بكره هنششششششششششششششوف يااحمد
lovey
يا لهوى..ايه السواد ده يا ابنى ليه كده بس
انا طول عمرى اقول ان الزملكاويه قلبهم اسود
بس انشاء الله الاهلى هياخد الدورى
وانا اهو وانت اهو

اهلاووووووووووووووووووووويه
القلب الطيب
زمالك مين والناس نايمين

الاهلي هو الاهلي
Ahmed Abdo
أهلى اه ألى انت جاى تقول عليه
انت يابنى نسيت حااازم عمل فى دفاع الاهلى اهههههه
ضوء القمر
الزماااااااااااالك دايمااااااااااااااااااااااااااااااااا فى القلب

وسع هنا انت وهو الزملكاوى وصل __________

اهلى ايه الى تتكلمو عنو الزمالك وحدو يساوى كل الى موجوده فى الاهلى واكبر دليل ان هما بيض

helal
ضوء القمر
ان شاء الله الدورى للاسماعيلى وياخدوو ويرجع فرقه ابو تركيه للاورا _________

الزمالك فى القلf

شكرا احمد على الفكره بجد هيشوفو هنعمل فيهم ايه فى النهايه _______

helal
Ahmed Abdo
هلال انا عايز اسالك انت بتحت صوره مع الكتابه ازاااى
Ahmed Abdo
شوفت ياااااامان عملها انبى كمان
اجتماعى اخر حاجه
ههههههههههههههههههههه الزمالك مستحيل يسيب المباراه للاسماعيلى وبكل بساطه ديكستال قال الى يقول انى الزمالك هسيب المباراه لا يعرف فى الكره ولكن من الاخر ممكن يحدث تعاطف من اللاعبين
Ahmed Abdo
احمد حسن البلطلجى بعد ماضرب حازم نزل ضرب الحكم بعد مبارة انبى
ضوء القمر
هههههههههههههه نعم يا احمد هما كده بلطجه فى بلطجه هو دايما فى تحيز ليهم لمصلحتهم هما دائما بيفوز بالتحيز لحكم

هو انت قولت ايه مش فاهم وبعد ين ليه مرحبت بيا مع العلم انا زملكاووى ؟؟؟؟؟ هااااااااا

تجى نعمل رابطه ابناء الزمالك انا وانت ! ونعجمع كل ابناء نادى الزمالك عشان نعمل للاهلى انتكاسه صحيح واخر ابهه

!!!

helal
Hema2010
هاااااااى ياجماعه
Hema2010
حبيبتى بتبقى جنبى وساعات قدامى وساعات بتبقى بين ايديه بس لاانتى عارفه انى بحبك ولا عارفه انى بموت منن الخوف عليكى بس هاعمل ايه مانا لو اتكلمت واؤلتلك ممكن تسبينى وبدل ماكنت عايز احيى نفسى اموت فقررت احبك من غير ماتعرفى بس كلى امل انك تحسى بيه فى يوم من الايام من نظرتى ليكلى من ابتسانتى فى وشك من سلامى عليكى من اى حاجه حبيبتى انا مش عارف انى اليى باعمله ده صح ولا لا بس انا نفسى اعرف انتى بتحبينى ولا لا بس خايف اؤلك تسبينى او تتغير معاملتك ليه ففضلت ابعتلك رساله قدام لناس كلها علشان اؤل للعالم كله انى بحبك يارق واجمل انسانه شوفتها.
نظرة عينيكى كانك ملاك بيبصلى لمسة ايديكى مع ابتسامتك حنان بحب اعيشه ونفسى افضل اعيش فيه على طول انا بس كنت عاوز اؤلك انى بحبك وهافضل احبك لاخر يوم فى عمرى حتى لو مت نفسى ارواحنا حبيبتى تتقابل كل يوم ببص فى السما وانا بقول وحشتينى اوى الاقى النجوم رسمت اسمك على السما وملامحك تظهر على القمر منورة الدنيا وافضل ابصلك وانا باؤلك احلى كلام بيمس مشاعر قلبك وبتمنى انك بجد تكونى سامعانى انا خلصت رسالتى وبقولك انا جنبك دلوقت وانا عارف انك هاتقراى رسالتى وياريت تحسى بيه وتقدرى احساسى بيكى .................................................. .
بحبك يارق ملااااااااااااااك........................

هذه الرساله لسيت حقيقيه ومن خيالى ولكن ااتمنى ان ارسلها وانا اقول فيها لحبيبتى حين احب كلمه واحده تحمل كل المعانى الجميله وتحمل ايضا نبض الحياه لقلوبنا كلمة .......................
outa
وطبع زى ماحنا كلنا شوفنا المتش قصدى التقسيمه اللى كانت بين فريق الاسماعيلى والفريق التانى بتاع النادى
ووضح كتير اوى كلام دى كاستل ان اللى بيقول ان اللى بيقول ان الزمالك هيسيب الماتش مبيفهمش كوره واتضحح
ان كل الناس اللى شافت المتش مبتفهمش كوره وفى النهايه ان شاء الله الاهلى هياخد الدورى بعد الفضيحه اللى حصلت فى متش الاسماعيلى والاسماعيلىوالسلام عليكم والاهلى فوق الجميع
امضاء
الاهلاوى
حلو وكداب
كده ولا كده مفيش فايده
Ahmed Abdo
وطبعا هذه الرساله الى كل شخص مجروح ولا اههههههههههههههه يا باشـــــــــــــا
Ahmed Abdo
عندك حق ياهلال والله فكره جميله جدا وريت نعملها ان وانت ونضم كل عشاق الزمالك
ومعلش الكلام بتاع الاهلاويه المتعصبين شدني ونسيت ارحب بيك وبجد ياريت نتعرف على بعض
زمـــــــــالكاوى مهما حصـــــــــــــــــــــــل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
قائمة (الاهلى والاسماعيلى) فى لقاء دورى ابطال افريقيا