نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تفعيل نظام المراسلين على المنتدى - ضمان اطول فترة لموضوعك في خبر عاجل !

ربنا اتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اللهم اكفني بحلالك عن حرامك واغنني بفضلك عمن سواك

المقال "تفعيل نظام المراسلين على المنتدى - ضمان اطول فترة لموضوعك في خبر عاجل !" نشر بواسطة: بتاريخ:
catherinezetajones
بليز مساعدة عاجلة
باللنسبة للكليبات الرسمية الاجنبية Official Music Video Clips اللي بتنزل علي قنوات Channels الفنانين الاجانب علي موقع يوتيوب Youtube لو عرضتها علي مدونتي فيها مشاكل باللنسبة لأدسنس وله عادي؟

وفيها مشاكل لو عملت قناة Channel عل ياليوتيوب Youtube وضفت ليها الكليبات دي وضيفت عليها اعلانات اكونت الادسنس بتاعي وله بردة مخالف.؟

ارجو المساعدة بليزززززززززززز ارجوكم
catherinezetajones
بليز مساعدة عاجلة
باللنسبة للكليبات الرسمية الاجنبية Official Music Video Clips اللي بتنزل علي قنوات Channels الفنانين الاجانب علي موقع يوتيوب Youtube لو عرضتها علي مدونتي فيها مشاكل باللنسبة لأدسنس وله عادي؟

وفيها مشاكل لو عملت قناة Channel عل ياليوتيوب Youtube وضفت ليها الكليبات دي وضيفت عليها اعلانات اكونت الادسنس بتاعي وله بردة مخالف.؟

ارجو المساعدة بليزززززززززززز ارجوكم
إنتهيت
لا مشاء الله يا عبدون المنتدى مميز فعلا .. انا مش بحسدك ع النجاح ده ولا حاجة لاسمح الله
المصرى المقهور
اشكرك لكم هذه الفكره
لكن هناك بعض الاخبار المنقوله نرجو قبول نشرها ايضا لانها ذو اهميه ولا تقل عن اى خبر اخر
وانتم تعلموا جيدا ان بعض الاخبار تستوجب المخاطره عند التحرى عنها من جهات امنيه لاتعرف اللله وةلا تعترف سوى الارتماء والانبطاح امام الظالم فما العمل لنشرها سوى النقل ولكم تحياتى المصرى المفهور
حسام عباس
اشكركم علي هذا المجهود الرائع
forex
علي بركه الله
ashrafalshahed
اهلا بالجميع فى هذا المنتدى المتميز وانشاء الله اتمنى ان اكون احد رجال هذا المنتدى العظيم وبالتاكيد شرف لى الانضمام اليك وشكرا لكم اشرف الشاهد
micky14
تم تعيين الامين العام لجامعة المنصورة مجدى احمد صالح منذ اكثر من ثمانية اعوام رغم انة اقل كفاءة وسنا من نظرائة هل تعلمون ان راتبة الشهرى يوازى راتي عشرون شهرا لزملائة وكل ماشفع لة انة كان سكرتير لمجلس الجامعة فما هى مؤهلاتة الاخرى وما هى مؤهلات مير عام كلية الهندسة بنفس الجامعة ذو السبعة وثلاثون عاما سوى التليفون القادم من مكتب الدكتور فتحى سرور بمعرفة اخية الذى يعمل بالحرس الخاص للدكتور وقد تم الاطاحة ب19 مدير عام كرامة لهذا الاتصال لك الة بامصر
المتمرد&&&
السلام عليكم
موضوع رائع بس انا يشرفني انا ابقي واحد من المراسلين
بس انا مش عارف انتو عايزين حد من الصعيد ولا لا علي العموم انا من سوهاج
واذا وافقتم انا جاهز
مجدى صيام
وانا مستعد للمشاركة
ُEVILo0oSTORM
اذا كان فى اماكن فاضية
عاوز ابقى مراسل
مجدى صيام
اوكية وانا معاكم انات اصلا عندى هواية التصوير وبمشى اصور على طول وممكن انفعكم كتير
fer3oon_maser
عايز نتيجة الشهادتين الابتدائية والاعدادية لمحافظة البحيرة
abdobasha
با جماعة الموضوع مش بالاماكن خالص
مفيش مشكلة لو حتى وصل مراسلينا فمكان واحد 100 مراسل
الفرة ان اي حد بينقل الخبر بنفسه بيكون ليه اولوية قصوى في العاجل
medo abo rabea
هلا بيكو عاوز احمل المنهج ساعدونى
safwatgomaa
صغيرٌ يطلبُ الكِبرا .. وشيخٌ ود لو صَغُرا
وخالٍ يشتهي عملا ً.. وذو عملٍ به ضَجِرا
ورب المال في تعب .. وفي تعب من افتقرا
وذو الأولاد مهمومٌ .. وطالبهم قد انفطرا
ومن فقد الجمال شكي .. وقد يشكو الذي بُهِِِِرا
ويشقى المرء منهزما .. ولا يرتاح منتصرا
ويبغى المجد في لهفٍ .. فإن يظفر به فترا
شُكاةٌ مالها حَكَمٌ .. سوى الخصمين إن حضرا
فهل حاروا مع الأقدار.. أم هم حيروا القدرا !
kLaSiiNkOv
علي فكرة انا كذا مرة الاقي في طريقي مثلا حادثة او حاجة
yes man thank you
mubby
شكرا لك يا عبدو باشا فكرة رائعة جدا
yahlasah
فكرة جميلة بارك الله فيك وشكرا لك
الرحالة العربي
أنا عاوز أشترك في النظام دا انا مراقب في الانتخابات و عضو في حملة صوتي
pedromen
فكرة جيدة

بالتوفيق ان شاء الله
ahmedmoataz96
انا مفيش اى موضوع بينزلى رغم انى نزلت مواضيع كتيير
alimorri
السلام عليكم معكم فريق عمل اكونتات ادسنس اليوم اقدم لكم اكونتات ادسنس باسمك و عنوانك او باى بيانات تريدها وباى عدد تريد من الاكونتات حتستلمها اعلانات شغالة ومتفعلة تفعيلة نهائية وتضع الاعلانات فى اى موقع معك والحمد لله مفيش اكونت وقف معانا كلة اتعمل واتقبل من اول مرة وانا حسلمهولك بعد يومين او ثلاث من الاتفاق وباذن الله السعر عند الاتصال و الاتفاق اتصل من مصر 01113360652 من اى دولة اخرى 00201113360652 وشكرا
نقره على هذا الشريط لتكبير
akamido
هل تقبلون بمراسل من المغرب

على فكرة أنا صحفي هاوي
syfallah
ضيف اسمى هبقى مراسل مدينة السادات

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور موسوعة جينس للارقام القياسية 2013 (اطول شعر - اطول اظافر - اطول لسان - .. الخ )
نرجو تفعيل ارباح 1% لصاحب آخر رد في الموضوع - المنتدى اصبح مواضيع فقط دون نقاش او تفاعل نهائياً
نرجوا تفعيل نظام الربح المباشر من كتابة المواضيع