نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كوكا زيرو

الموضوغ دة يا جماعة منقول من واحد صاحبى ويصراحة كنت عايز اخد رايكم فية

اهلا يا حماعه
منورين منتداكو
النهارده انا عاوز اعمل موضوع شاغلنى من فتره ومكنتش عارف اجمعه
بس الحمد لله حددت النقط اللى كنت عاوز اعرضها عليكوا

حد فيكوا شاف الاعلانات بتاع كوكا زيرو
اعلانات زى العسل
انا ماليش دعوه بالمقاطه دلوقتى انا بتكلم على الاعلانات

انا بصراحه فيه اعلانات بتشدنى جدا وبتبقى لذيذه ودمها خفيف

عموما اللى شاف منكو الاعلان بتاع كوكا زير
فكرته ان كان مستحيل انك تعمل كوكا من غير سكر وبنفس طعمها الاصلى والافشخنات اللى مالناش فيها دى
فبيقولك بقى حياتك تبقى ازاى مع كوكا زيرو
اكيد هتحصلك حاجات مستحيله
من الحاجات المستحيله دى
انك تبقى خاطب ياسمين ومصاحب دينا

انا اللى يهمنى فى الاعلان كله اللقطه بتاعه الواد وهو قاعد فى السينما
وياسمين بتشربه من الكان اللى فى ايديها على جمب
ويروح يمسك ايد دينا على الجنب التانى

شوفتوا ياسمين ودينا

ايه الفرق بينهم؟

ياسمين
بنت زى القمر
جمالها هادى كده
وطيبه باين عليها
طيبه وهبله كمان
وبتحب الواد خطيبها ده
شكلها كده بتعرف تطبخ وبنت ناس وبتبح تاكله كمان

انما نيجى نبص لدينا

البت جامده جامده بصراحه
صاروخ من الاخر
مش باين على بصتها انها طيبه خالص
خبره البت كده من بصتها
موافقه عادى انها تمشى مع الواد بكل بساطه كده وتمسك ايده مفيش اى مشاكل
ولو ما اتجوزناش مفيش مشكله
خيرها فى غيرها
المهم ننبسط

النقطه بقى اللى انا عاوز اوصلها
وهى الرساله اللى انا عاوز اوجها لكل البنات

ليه الواد دا
خطب ياسمين
وصاحب دينا
ومجابهوش خاطب دينا
ومصاحب ياسمين

بغض النظر طبعا عن فراغه عينه لانه قاعد مع الاتنين
ودا موضوع تانى خالص بان الولد مش بيكفيه بنت واحده

خلينا بس فى النقطه دى
دايما الولد لما بيحب يعيش
ويمشى ويصاحب
بيدور على دينا
هى فعلا اللى بتليق بالمشى والصحوبيه

انما لما بيجى يختار شريكه حياته ويتجوز
بيتجوز ياسمين
لان هو دا النوع اللى بيستح يشيل الاسم
ومش بيتخاف منه
وبيبقى الواحد واثق فيه

رساله الى كل بنت
تحبى تكونى دينا؟
ولا تكونى ياسمين
اختارى القرار يرجعلك انتى بس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "كوكا زيرو" نشر بواسطة: بتاريخ:
lovey
طبعا احب اكون ياسمين
وبجد بحييك على رايك الجامد ده
titanic
شكرا على صراحتك الجميلة واكيدبنات كتير تحب تكون ياسمين بس صدقينى فى بنات بردة بتبقى دينا وانا شوفت كدة مش عارف هما لية بيحبو كدة
دكتورة شروق
نشفت ريقى على بال مافهمت انت عايز ايه من الاعلان
اكيد طبعا ياسمين تكسب
شكرا على موضوعك الجميل
IT-is-MY-DeStinY
طيب لو كل البنات اختارت ياسمين دينا دى موجوده ازاى مابينا
titanic
هههههههه انا بجد اسف يا دكتورة بس واللة دة موضوع واحد صاحبى بس قولت اخد راى البنات هنا بس بردة انا احب اقول ان دينا دى ممكن تكون للتسلية بس انما اللى تتحب بجد تبقى ياسمين
kaki
انا الحمد لله اخترت من زمان اكون احسن من ياياسمين
بس انتوا ياشباب بتحبوا دينا
ومحدش يقول لالالالالالالالالالالاء لان الكلام ده مش مظبوط
هقولك زملائى اللى من نوعية دينا هما اللى اتجوزوا ونوعية ياسمين قاعدين فى بيت اهاليهم مع انهم محترمين جدا وعلى قدر من الجمال عالى جدا
عرفت ليه نوعية دينا كتير لان البنت الممممحترمة دلوقت بقت مش بتعجب وهى عايزة تعيش حياتها وتحس انها انثى احساسها الطبيعى بقت تغير من اخلاقها وشكلها وطبعها عشان تعجب
titanic
لا واللة انا عن نفسى لو لقيت يا سمين عمرى ما هضيعها من ايدى ولو فى شباب كدة صدقينى واللة مش كلهم وبالعكس ياسمين هى اللى مبتقدش فى بيت اهلها لانها فعلا هعى اللى تشرف انما دينا دى يدوب اخرها تتصاحب ومع الشباب اللى عايز يتسلى بس
moon star
البنت لو واثقة من نفسها مش هاتحاول تبقى دينا
وتغير من نفسها ومن اخلاقها علشان تعجب
وبعدين تعجب مين! تعجب حد مشدود للمظهر مش الجوهر
لو هى فعلا بتفكر صح مش هاتغير من نفسها علشان حد مايستهلش
واكيد فى يوم من الايام هتلاقى حد يستحقها بجد.
حد يعرف الفرق بين ياسمين و دينا!!!!!!!!!!!!!
دكتورة شروق
لا طبعا مفيش ولد دلوقتى مش بيدور على تسليه زى دينا
و لما بيجى يتجوز استحاله هيفكر فى امثالها وهيفضل ياسمين
بس المشكلة بقى انتى ليه تقبلى بواحد كان يعرف دينا وامثالها قبل كده؟
titanic
يا جماعة واللة كلامكم صح بس لو فى واحدة لقت واحد كان بيدور على دينا دى ولما شافها اتغير علشانها المفروض انها تديلو فرصة بس المهم يكون اتغير بجد وصدقونى واللة فى ولاد كتير بيدورو على ياسمين لان بجد هى دى اللى هتشرفو قدام الناس وصدقونى لو لقيوها عمرهم ما هيتخلو عنها ابدا
moon star
انا معاكى ان مفيش ولد مش بيدور على التسلية وان اغلبهم لما بيجوا يتجوزوا بيفضلوا ياسمين
وكمان مع تايتنك انه لو اختار ياسمين عن حب يبقى مستعد انه يغير حياته وميفكرش انه يمشى تانى مع حد زى دينا
ولازم ياسمين توافق لكن لو اختارها لمجرد انها هى اللى هاتشرفوا يبقى لازم ترفض طبعا لأنها هتبقى بالنسبة
ليه المشرفة اللى لازم تظهر معاه قدام الناس لكن دينا هتبقى لسه فى حياته كتسلية يعنى.
titanic
انا مش قصدى انها تشرفوا قدام الناش كشكل وخلاص انا قصدى انة يبقى فخور قدام اى حد وقدام نفسه قبل الناس ان قلبه اختار دى وان عمره ماهيلاقى غيرها انما اللى بيدور على الشكل بس يبقى مايستهلش انها توافق علية
moon star
شكرا على التوضيح يا titanic
وعلى العموم احنا متفقين ان لازم يكون فى حب قبل الموافقة.
titanic
وانا هبقى سعيد جدا لو شوفت مشاركاتك دى من وقت للتانى
tamatem
انا ماحبش انى اكون دينا ولا ياسمين دينا مقضياقها وما يفرقش معاها حاجة خالص وده مش صح كاسلام وياسمين كويسة وطيبة بس ما نقتش صح انا ايه اللى غاصبنى آخد واحد عينه فارغة زى اما انت قولت وبعدين كل اللى انت قولته ده حاجات جوهرية من بره بس بس برضه الاعلان محددش مثلا اذا كانت ملتزمة ولا لأه وأظن ان هى دى الحتة الفاصلة اللى تخليك تختار البنت علشانها ومفيش حد من الولاد ينكر النقطة دى الاعلان مركز على الناحية الجوهرية فقط لكن من ناحية الالتزام والحجاب 0000000000الخ ما ركزش عليه ومن وجهة نظرى هى دى الحاجات الاساسية اللى تقدر تحدد منها انهى واحدة اى شاب عايزها
tamatem
انتو عارفين فيه مشكلة اكبرمن دى وهى ان دينا دى عايزه اللى ياخد بايديها عشان تبقى على الاقل زى ياسمين بس ازاى ماعرفش ربنا يهدى البنات والولاد ويبقى مفيش حاجة اسمها دينا بينا خالص يارب
tamatem
انا ماحبش انى اكون دينا ولا ياسمين دينا مقضياقها وما يفرقش معاها حاجة خالص وده مش صح كاسلام وياسمين كويسة وطيبة بس ما نقتش صح انا ايه اللى غاصبنى آخد واحد عينه فارغة زى اما انت قولت وبعدين كل اللى انت قولته ده حاجات جوهرية من بره بس بس برضه الاعلان محددش مثلا اذا كانت ملتزمة ولا لأه وأظن ان هى دى الحتة الفاصلة اللى تخليك تختار البنت علشانها ومفيش حد من الولاد ينكر النقطة دى الاعلان مركز على الناحية الجوهرية فقط لكن من ناحية الالتزام والحجاب 0000000000الخ ما ركزش عليه ومن وجهة نظرى هى دى الحاجات الاساسية اللى تقدر تحدد منها انهى واحدة اى شاب عايزها
titanic
شكرا على التوضيح يا طماطم بس ياسمين محترمة وفيها كل الصفات اللى يتمناها اى شاب ولو العيب فى حد هيبقى من الولد لازم يقتنع بواحدة مش تسلية هى لو عايز دينا خلاص يفضل طول عمرة كدة احسن ولو عايز حد يحافظ عليه ويبقى مخلص له طول عمره يبقى لازم ياخد ياسمين وميبصش لدينا دى خالص وصدقينى انا شوفت فى حياتى نمازج لدينا دى واللة طيبة من جواها بس .. عايزة اللى يغيرهاوشكرا بجد على مشاركتك الجميلة دى
دكتورة شروق
طيب ليه دايما بندى الحق للولد انه يعرف مية دينا وفى الاخر يختار اللى هو عايزة؟
هو مثلا غلط على البنت والولد لا ولا الشرع حرمه على البنت والولد لا؟
titanic
ههههههه واللة انا مقولت كده بصراحة اان رايى لو الولد اخلاقه كدة يبقى ما يستحقش يختار واحسنه يقضى بقيت حياته كدة
sara_10
انت دمك خفيف تايتنك انا طبعا عجبانى ياسمين انا بشوف كل يوم بنات كتير زى دينا و مش بيعجبونى بس للاسف دول اكتر وانت بتقول ان الولد بيبقي طبعة كدة وعينة فرغة بس انا عمرى ما هرتبط بواحد يعرف عليا ممكن اسالك سوال انت من الولاد دول و لا لأ انا على فكرة اول مرة اشارك فى المنتديات و عجبتنى موضوعاتك اوى
titanic
اولا شكرا على مشاركتك الجميلة
ثانيا تصدقينى لو قولتلك ان اول بنت اكلمها كان فى الجامعة انا على فكرة فى اولى ورايح تانيةوكان كل اللى بينا او بينى وبين اى بنت زمالة وبس ويوم ما هخطب بنت عمرى ما هكلم حتى بنت تانية وهفضل مخلص ليها طول عمرى لانها تستحق كده
sara_10
يا عم انت بردو كده ما علينا المهم انت بتقول انك فى الجامعة بقى الموضيع بتاعتك بتاعة واحد فى الجامعة انت كبيرك رايح 2 ثانوي مش 2 جامعة اصلك شكلك مراهق من موضوعاتك سورى متزعلش منى اوك لو سمحت انا عايزة نبقى اصدقاء كلمنى على الميل ok
titanic
انا بس عايز اوضحلك نقطة انا لما بكتب مواضيع بكتبها وانا عارف انها ممكن تهم الشباب اللى فى المنتدى وصدقينى موضوع اوقات فراغ انا لفيته مكتوب بصيغ تانية فى منتديات تانية كتير مش ممكن يكونوا كل دول مراهقين وبعدين طب ما احنا لسه فعلا فى مرحلة المراهقة يعنى مش جديد وبعدين ما انتى كنتى قولتى ان مواضيعى عجبيت
وممكن عادى نبقى اصدقاء ok
sara_10
اولا موضوعاتك حلوة بجد بس انت كتاب عن الحب و بتقول مش ليك علاقات مع البنات الا الزمالة بس كلامك فى المواضيع يؤكد انك ليك علاقة انا مش بهجمك بس بنأشك ياريت مش تزعل
titanic
انا فعلابحب واحدةبس مش معايا فى الكلية بس يعنى عارفين بعض بس مفيش بيناكلام وهى متعرفش ونفسى اقولهابس مش عارف وهوده اللى تاعبنى وبعد كده كل علاقاتى مع البنات فى الكليةواللةزمالة بس انامش مجبر يعنى انى اكدب ولا اية
sara_10
انا مش قلت انك بتكدب و الله خالص لو كلامى هيديأك انا مش هكلمك خالص و لا هشارك فى مواضيعك
مسجلة خطر
انتم سخنتم ليه اكيد كل واحد وليه زميلة وكل بنت وليها زميل بس كل حاجه لازم تكون ليها حدود

وشىء جميل ان الانسان يخلص للانسان اللى بيحبه
titanic
واللة العظيم انا مش قصدى انى اضيق انا بس كنت عايز اوضحلك وجهة نظرى يا جماعة احنا بنكلم مش بنتخانق انا مش قصدى ازعل اى حد وانا بكون بجد سعيد بمشركاتك ياريت متزعليش منى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
يعنى ايه كوكا كولا زيرو................
علاء صاديق يشرح.. "يعني ايه كوكا زيرو.. يعني كل الفرق تنافس والأهلي ياخد الدوري"
حمام سباحة كوكا كولا
كلمات شارب سيجارة بني - كوكا كوكا اغنية فيلم الفرح