نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

زملكاوى مهما حصل

ياجماعة الزمالك دة نادى كبير وانشاء الله راجع تانى ويفتح مدرسة الفن والهندسة وبالمنسبة الزمالك يمرض ولا يموت وسبحان الله الشافى المعين .

المقال "زملكاوى مهما حصل" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
اعتقد انه هيرجع احسسسسسسسسن من الاول كمان

مع تحياتي

محمد الاهلاوي جداااااااا
Ahmed Abdo
شكرا محمد
انا احمد عبد الرحمن اولى حقوق المنوفية
القلب الطيب
اهلا بيييييييييييييك يااحمد
sasa1610
راجع ان شاء الله
ضوء القمر
اكيد راجع وبمستوى احسن __________

الزمالك دائمااااااااااااااااا فى القلب

helal
Ahmed Abdo
انشاء الله
حلو وكداب
لكل جواد كبوة
واكيد اكيد الزمالك حيرجع احسن من الاول
والكبير كبير
Hema2010
لن يعود الزمالك الى مستواه مهما حصل من عاشق النادى الاهلى
مــأدى الـفـنــأن
الزمالك انشاء الله قادم وبكل قوه وبنزبه لموضوع ان كل الناس بتتكلم عن اننا نسيب المتش للاسماعيلى دى حاجه كلنا عارفنها ونا من ضمن الناس الى كنت بشجع الدراويش بكونى زملكاوى مع احترامى الكامل لكل اهلاوى بس اوكى نسيب المتش بس مش بالطريقه الى حصلت دى ويبقى 3/1 فرق جون واحد صفر ليهم بس ميبقاش كده المهم الف مبروك لبرازيل مصر على الدورى وهاارد لك لكل اهلاوى واقول لكل اهلاوى انتظرو اعصار الزمالك الموسم الجى مع عمالقه الزمالك حازم امام الصغير وعلاء على وصبرى رحيل واحمد المرغنى وطولت عليكو بس انا بجد ملقتش احسن من دا منتدى انضم ليه لانى دورت كتير على جوجل على منتدى لعشاق ومحبى نادى الزمالك ملقتش منتدى محترم غير نجوم اف ام واعتبرونى اخوكم لاانى لسه اول يوم ليه انهرده ورجاء للادراه متمسحش كلامى ده عفواا يا وطنى الزمالك هوا وطنى
Hema2010
انا متعهد مع نفسى ان رجع الزمالك زى الاول انا هسيب المنتدى وبعدين كل اللى ييجى يتكلم يقول هيرجع زى الاول مين قال ان الزمالك كان له أوووووووووووووول
Hema2010
بس وبعدين أنا مش متعصب انا احب الكره الحلوة واكيد طبعا الزمالك مفيهوش كورة حلللللللللوة...........من عاشق النادى الاهلى
Hema2010
وان رجعت سوسو اكيد الزمالك هيرجع ودا طبعا من عاشر المستحيلات.....طبعا انت اكيد فهمنى.........من Hema2010
Hema2010
وان حليت الفظورة دى اكيد الزمالك ممكن يبقى فريق كويس.......عندنا عشر شجرات ...وعندنا 5 صفوف مستقيمة ... عايزين نزرع ال10 شجرات فى ال 5 صفوف لكن بشرط ان يحتوى كل صف على 4 شجرات.....ان عرفت تحلها كلمنى وقولى الحححححححححححححل
Hema2010
وعلى رقى سعد الصغير انا اهلاوى وبحب الاهلى
IT-is-MY-DeStinY
مش عارف انا الاداره او المشرف فين من كلام العضو Hema2010
كلام جارح وكلام غير مفهوم وردود ورا بعض
انت اهلاوى مفيش مانع بس ماتغلطش فى الزمالك لانه ميقلش عن الاهلى
ياريت الاداره او المشرف يتدخل
Hema2010
من فضلك متدخلش يا IT-is-MY-DeStinY
Ahmed Abdo
معلش يا جماعه عندى دى دا صاحبى وبيهزر معايا
استحملوه هو اهلاوى رزل واحنا طول عمرنا بنستحمل الاهلاويه
GrEeN EyEs
الزمالك راااااااااااااااااااااااااااجع وبقوة
tito policeman
الزمالك عمرة مهيرجع
وحتى لو رجع بردوة هيبقى اخره الطايرة
ههههههههههههههههههههههه
Hema2010
زمالك أية اللى أنتى جى تقول علية .....أنتى فاكر الاهلى عمل فية أية.......................من عاشق النادى الاهلى
مــأدى الـفـنــأن
احنا نادى الفن والهندسه محدش سمانا شياطين حمر وكلمه ليك يا هيما صدقنى مفيش اعظم من جمهور الزمالك استحملناه وهنستحملو لاان قلبنا ابيض لون فانله الزمالك وعفواا يــأ وطــنــى الزمـــألــك هوا وطــنـى متنساش يا هيما حتى الاغانى بتعتنا راقيه اسمع للشفعى اغنيه بحبك يا زمالك وشوف الرقى فيها مش اشكى برا را را وهوبا هوبا وابو تريكه عماد متعب وحاجه سووقيه للغايه حتى اشبالنا حازم امام الصغير اتفرج على مهاراتو واازاى القنوات الملاكى بتاعه نادى الهنود الحمر قالت عليه ايه خش على اليو توب شوفى لقطه مزيع قناه الحياه وهوا بيقول على حازم الولد رائع الولد بارع فتح لنفسو شارع شوفو عمل فى جلبرتو ايه شوفو احمد السيد ملوش حل يا جماعه ولا مدحت شلبى الاهلاوى وهوا بيقول لا لا يا جماعه الولد حازم ده مش معقول ايده ده حاجه تفرح والله وده كلامكو ومنكو شكرا لحسن مشاهده كلامى يا هيما وهارد لك للاهلى فى البطوله الافريقيه وعقبال الدورى
مــأدى الـفـنــأن
اما الكومنت بتاع تفويت متش الاسماعيلى ده شى طبيعى وفتوره موسم 2002 2003 دول ولاد عمنا وحبايبنا كفايه الترحيب بتعهم لينا لما بنبقى ضيوف عندهم فى اسماعليه وحنا بنردلهم ده لما بيكونو عندنا وتفرج بيستقبلو الاهلى ازاى لو فى قنابل نابالم يحيووه بيه هيعملو ولو فى ننوى هيحدفوه بيه بس سؤال يا هيما مفكرتش ليه الكره ده للاهلى سواء الاسماعيلى او المصرى ؟ هرد عليك علشان تعرف مين وايه هوا نادى المبادء بتاعكو ايام النكسه الاسماعليه وبور سعيد الاسرائلين الى هما الصهاينه قرايب النادى بتعكو هدمو استاد اسماعليه وبورسعيد ومكنش ليهم ملعب يتدربو عليه ويلعبو متشتهم لجئو للنادى الاهلى الاول طردتوهم شر طرده ولا كاائنهم مش من مصر لجئو لنادى الزمالك نادى الزمالك رحب بيهم وفتح ملعبو ليهم مقفلش الباب زى نادى المبادء وحط تحتيها 100 خط بقى الاسمعيلى الاول والمصرى البورسعيدى والزمالك اخر واحد يتدرب ووزع المباريات مع الاسماعيلى والمصرى البورسعيدى اادى يااسيدى نادى الزمالك الى مستكتر عليه انو يكون من احسن انديه الكوره فى مصر لاكن الزمالك ملك قلوب الزملكاويه وتاج راس وفخر لااى زملكاوى السادس العاشر بيلعب فى القسم التانى بردو هوا الملك وهوا تاج الراس وبليز رجاء سلملى على نادى المبادء الى بسمع انهم قالو هيغدو الدورى السنادى بفارق 15 نقطه صحيح الكلام ده يا هيما ؟ اخوك فلله مادى الفنان عاشق القلعه البيضاء نادى الزمالك الى اول كلمه نطقها لسانى زمالك
احمد بهلوى
يا جماعة خلاص هانت وراجع زمن الامجاد
Ahmed Abdo
شكرا على مروركم ياجماعه
GrEeN EyEs
اول الغيث قطرة من المطر

وادينا بداناها السنةدى بانناابطال القرن الحقيقيين
ولا عزاء للحاقدين
واللهم لا شماته

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طلاب جامعة القاهرة يطردون رئيس الجامعة من مظاهرتهم مرددين مهما تقول مهما تقول جابر نصار فلول .. اطلع بره اطلع بره
فى بيان رسمى لموقع زملكاوى : التوأم الأحمق لطخا تاريخ الزمالك وعلى كل زملكاوى أن يشعر بالعار
أهلا إسكندرية و أهلا محافظات بـ15 قرشا للدقيقة لأي رقم في مصر
لو كنت زملكاوى صح