نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

زود ارباح ادسنس كانك عندك منتدي كبير(مجانا)(الموضوع ببلاش)

السلام عليكم اولا وثانيا الخبر ده ببلاش مش عايز منكم غير الدعاء كلنا كنا بنشتكي من ارباح ادسنس الضعيفة وانا اولكم ومكملتش الدولار وحسابي في ادسنس بقالو اسبوع فزهقت لغاية ما لقيت الحل
نظام احلي من مشاركة ارباح ادسنس انتو لما شاركتو في نظام مشاركة ارباح ادسنس عرفتو ان الاعلانات اللي في المواضيع هي اللي بتشاركو في ارباحها بس اما باقي الاعلاانات لا ؟ طب والاعلانات اللي في الهيدر والاعلانات اللي في اخر المنتدي ومحرك البحث(انا مش بحسد يا عبدو باشا) يعني انت تاخد علي كاتبتك للموضوع بس وبعدين بتاخد كام نقرة في اليوم مش كتير ومدونتك برده مبتكسبكش كتير وعايزة اشهار وجلب زوار ودمين .................... وفي الاخر بعد التعب ده كله هتكسب سنتات
---------------------------------------------------------
انا فكرت لغاية ما لقيت الحل نظام احسن من مشاركة ارباح ادسنس سيب بقا الاشهار وجلب الزوار والدومين علينا وانت عليك تكسب وبس ده نظام منتديات وحدة الامة هيتم اختيار كل اسبوع انشط عضو وتتحط اعلاناته في كل انحاء المنتدي والارباح كلها ليه (لانشط عضو) وكل اسبوع هيتم اختيار 10 هيتعملهم صفحات في المنتدي خاصة بيهم يحطو فيها اعلاناتهم للابد والارباح هتبقا لحسابهم 100% وده معناه اني لو المنتدي بيج رانك 3 هتبقا الصفحات كلها نفس البيج رانك (يعني بالعربي كلنا هنشتغل مع بعض ونكسب مع بعض) وانت اللي هتحط اعلااناتك في صفحتك الخاصة ومن غير مشاركة ارباح كل ارباحك ليك بس وهوا ده الحل جروبوه ونشوف الارباح تزيد بقا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ده رابط المنتدي
من هنا

المقال "زود ارباح ادسنس كانك عندك منتدي كبير(مجانا)(الموضوع ببلاش)" نشر بواسطة: بتاريخ:
احمد عبدالكريم
حد فاهم حاجه
cosmo2
يعني يا برنس ان المنتدي ده بخليك تحظ اعلانات ادسنس في كافة انحاء المنتدي وارباحك تصلك 100% من دون مشاركة اذا كنت نشيطا او يكون لك صفحة خاصة بك انت فقط وتضع فيها اعلاناتك
make1000dollarsonline
win rabet almntda
الفارس الأصفر
win rabet almntda
الرابط موجود في اخر الموضوع
الفارس الأصفر
فيه مشكلة يا مان
ان منتداك لسه عايز له شغل
وكمان يعني الواحد يقعد يشتغل الاسبوع كله وممكن ميتحطش ليه اي اعلانات
ويطلع من المولود بلا حمص
هههههههه
تقبل مروري