نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

البوم طارق الشيخ ندم عمرك 2009

البيوت اسرار القلوب زي البيوت والبيوت اسرار بيت تحس بحضن دافى بيت كانو قلب جافى بيت تلاقى فيه سكنا بيت بجدرانه سكنا بيت صغير بس جنه بيت بشكلو يا ناس فتنا جوا منه قايده نار البيوت زي القلوب ليها نبض وفيها روح مش مجرد رص توب ده كلو قال فيه جروح متحولش تكتشفها او تزيح عن الصبر سيبها متقلبش فيها دا الرماد بيغطيه نار اوعى تاخد بلمظاهر حتى شوفت الستان زي طير بجناحو طاير بلسعاده والسرور دى البيوت عليها زينه جوه منها قلوب حزينه والى فيها بعدا عليك كل نار على البعد نور كل بيت جواه همومه ليه يا ناس علناس تلومه على بيدارى فى هدومه نايم من سنين كل واحد له عيوبه كله دايب من زنوبه ليه يقطع ليه فى هدومه والبرئ من الذنب مين دى القلوب مليانه ياما من القلوب يلا السلامه ليه ندريها بلابتسامه طعمها يقلب مرار دى البيوت اسرار خفيه عن عيونا متداريه والى ايدو يا ناس فى ميه يعذر الى اديه فى نار دى بيوت مقفول بيببانها بس برحه عن مكانها ليها ريحه من حنانها تلمس القلب الحنون في بيوت مفتوحه لاكن الشيطان جواها ساكن والقلوب زي المساكن والشبابيك عيون متحولش تكتشفها او تزيح عن الصبر سيبها متقلبش فيها دا الرماد بيغطيه نار

شهاده لله
شهاده لله لجرحتنى ولا خونتينى ولا يوم قاسيت وانا جنبك شهاده لله لاقبلت انا فى حنيتك ولا شوفت طيبه قلبك كل لحظه وكل ثانيه جنب منك عيشتها بعترفلك انى بعدك عمر قلبى ما حسها شهاده لله انا بلامانه خسرتك كتير خاصمتك وكتير ظلمتك ومن حنانى كتير حرمتك ولما غيبت عن عينى فجأه فى لحظه فوقت وعرفت قيمتك لو كان بكايا عليك هيهدى تعذيبى انا كنت ابكى عليك طول عمرى يا حبيبى شهاده لله انا بلامانه خسرتك وحشنى صوتك ونفسى اقولك وحشنى زعلك وحشنى كلك وكل املى تكون سامعنى يا رب صوتى يكون واصلك بصرخ بعلو الصوت من نارى ولاهيبى دا انا كل ثانيه بموت فى البعد يا حبيبى شهداه لله انا بلامانه خسرتك كفى نفسك

عايش مرتاح ومش خايف واديك شايف لتعبت بعدك ولا خايف ليه هبقى برجوعك راضى صدقنى مش بحرق دمك بلعكس دا انا شايل همك وتعبنى تعبك على الفاضى كفى نفسك انا عودت دموعى متمسحهاش الا اديا كفى نفسك دا انا لو راحتى فى حضنك يبقى اهون الموت عليا متتضعفش ومتتزلش علشان من نظرى متقلش ايامك مش هحنلها ابعد بلاش تترجانى دا انا لو هضيع من احزانى كلمه كلمه ومفيش غيرها هقولها صدقنى مش بحرق دمك بلعكس دا انا شايل همك وتعبنى تعبك على الفاضى كفى نفسك انا عودت دموعى متمسحهاش الا اديا كفى نفسك دا انا لو راحتى فى حضنك يبقى اهون الموت عليا ندرين عليا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كل كلمه قولتها وانت فى حضنى كل كلمه كدبتها علشان تخونى كل كلمه ضحكت بيها على قلب طيب كل دول هيطلعو عليك قريب كلميتن هرد بيهم على القاسيه على الاهات والدموع الى فى عنيا والى فات من حياتى وعدا زمنو الى انت فاكرو راح هتدفعلى تمنو كل يوم ضيعتو من عمرى بأديك كل مرة خانى فيها شوقى ليك كل ليله من الليالى سهرتهالك كل ثانيه فيها خسارة فيك كل لحظه عيشت فيها دموع وجرح كل قسوه اخدت بدالها قصادها فرح كل حاجه عملتها مش هنسهالك هييجى يوم ندرين عليا لردهالك انت عارف انت ايه بالنسبه ليا انت ذكرى عيشتها وعديت عليا عيشت فيها وكأنى كنت بحلم وانجرحت وجرحى منك مش شويه غلطتى انى امنتك وانت خاين كنت شاطر فى الخداع ومكنش هاين وعد منى والزمن بينى وبيك النهارده هردلك الجرح ميهكل كلمه كدبتها علشان تخونى كل كلمه ضحكت بيها على قلب طيب كل دول هيطلعو عليك قريب كلميت هرد بيهم على القاسيه على الاهات والدموع الى فى عنيا والى فات من حياتى وعدا زمنو الى انت فاكرو راح هتدفعلى تمنو كل يوم ضيعتو من عمرى بأديك كل مرة خانى فيها شوقى ليك كل ليله من الليالى سهرتهالك كل ثانيه فيها خسارة فيك كل لحظه عيشت فيها دموع وجرح كل قسوه اخدت بدالها قصادها فرح كل حاجه عملتها مش هنسهالك هييجى يوم ندرين عليا لردهالك
موال

حاليا بالاسواق كدب وغش وغدر وقسوه
وفيه ازمه اخلاق حاليا بالاسواق ناس يكفينا الشر بتمشى تقطع فى الارزاق الاحساس مبقاش له قيمه والاخلاص بقى موضه قديمه ولولادتسعه فى الشر بتسعه ولفين رايحين محنش عرفين ضايعين مجاريح مساكين عايشين ومش عايشين وجراح تجر جراح قوليلنا يا دنيا فين الدوا عالم رايحه وعالم جايه وعالم تايه فى وسط السوق ونفوس والله تايه وضاله ناس حريفه اكل حقوق الى يحبك علشان عله والى كأنو مسكلك زله والى بيغدر ويا ساتر اسطر لو كان رزقك على مخلوق ولا الصاحب الى ملوش لزمه الى يسيبك وقت الازمه مهما اتهرب بكرة بكرة يجرب مهو من نفس الكاس هيدوق غيرة وجرح وظلم يا دنيا ده الى فى الاسواق ناس بتخونك وتذيد جرحك وبتفتحلك جرح قديم وانت معاهم كنت كريم كنت فاكرهم ولا ملايكه لاكن دول طلعو على الرايجه يخطفو حبك وتلاقى قلبك مبقاش فيه ولا جزء سليم تدى حنان يترد قساوة تعمل خير يترد عداوه ناس مش هما زي الغمه منهم يا رحمان يا رحيم ناس مخنوقه وناس متضايقه وناس مش طايقه لبعض كلام ناس مرتاحه وفايقه ورايقه ناس تتحايل على الايام ناس جواها الشر بيقوى خلو الحب مجرد سلعه عايز حب وشوق وموده ممكن بس هتدفع كام حتى الحب خلاص راح زمنو بقى ليه سعر وكله بتمنو تدفع اكتر اضحك كركر والمساله مش عايزة علام غيرة وجرح وظلم يا دنيا ده الى فى الاسواق خلق بتسرق عمرك سرقه ودول على الاقسوه ميتوصوش خير تعمل شر تلقى ناس بصراحه ميستهلوش يخدو حنانك ويذيدو همك عايزين بس يمصو فى دمك تفضل تدى وتدى وتدى يفضلو ياخدو ومبيدوش يدخلو بيتك يكشفو ساترك يطلعو برا يجيبو فى سيرتك ضهرك ضهرك وشك وشك دول على السر ميتأمنوش غيرة وجرح وظلم يا دنيا ده الى فى الاسواق احنا يا دنيا تعبنا يا دنيا واتعذبنا شهور وسنين ياما عاشرنا وعيشنا وشوفنا بنى ادمين مش بنى ادمين شوفت الى بيتدارا فى جهله والى ملوش خير حتى فى اهله والى بيحرم نفسو يا دنيا علشان يسعد ناس تانيين والى محدش ابدا همه والى بينكر لحمه ودمه والى مزعل فيه ابو وامه وعليه غضبو ليوم الدين غيرة وجرح وظلم يا دنيا ده الى فى الاسواق

المقال "البوم طارق الشيخ ندم عمرك 2009" نشر بواسطة: بتاريخ:
شريف نوح2
thanksssssssssssssssssssssssss
mohamedtoshiba
i love you
باسم فاروق
تمامجداااااااااااااااااااااا
hhoa38
thanksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
القلب الابيض192
مشكور اخي الكريم
اسلام رمضان