نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هذة الكلية لا تتناسب مع مجموعك - استفسار

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يا جماعه انا جايب 70 % ولما بدات اكتب التنسيق بحاول اختار تجاره يجيبلى (هذة الكلية لا تتناسب مع مجموعك) مش المفروض يختارها وبعدين فى نتيجه التنسيق مش تطلع ولا ايه الناظ الغبى بتاع السنه الفقر دى وانا سامع كتير ان فى مشاكل فى التنسيق السنه دى سواء على الموقع الاكترونى او مكاتب التنسيق

المقال "هذة الكلية لا تتناسب مع مجموعك - استفسار" نشر بواسطة: بتاريخ:
جون مصر
ياعم فكك تجارة اية حقوق اجمد واشد بس حقوق السنة دى واخدة من حوالى 80 فى المية
شوف مع انى اهو بقالى سنيتن فى الكلية
بس صدقنى روشة فحت واجمد من هندسة واجمد من معهد الاورام كمان
بس انت انوى بس وفكك تجارة اية ومحاسبة
ادخل فى القانون وبكره تلعب بالانون
mero show
ياعم فكك تجارة اية حقوق اجمد واشد بس حقوق السنة دى واخدة من حوالى 80 فى المية
شوف مع انى اهو بقالى سنيتن فى الكلية
بس صدقنى روشة فحت واجمد من هندسة واجمد من معهد الاورام كمان
بس انت انوى بس وفكك تجارة اية ومحاسبة
ادخل فى القانون وبكره تلعب بالانون

يا جون مصر طيب هى قابله من 80 ازاى لما السنه اللى فاتت قابله اقل من كدا وسامع ان طب وهندسه نزلوا مش عارف ايه السنه المعفرته دى
جون مصر
والله ما اعرف بس هما علو التنسيق بتاعها لان الدفعة عندنا 8 تلاف واحد ولو نزلها تانى هتلاقى الشعب كلة دخل حقوق وساعتها نقسم بعض نصين نص يعمل جرايم علشان يشغل النص التانى ويترافع عنهم ولما يطلعو براءة النص التانى يعمل جرايم علشان يشغلونا احنا
جون مصر
انت بص
ادخل التنسيق كدة اشطة وركز على حقوق فى القاهرة وعين شمس واى حاجة بعد كدة محافظات
هتلاقى تنسيقها اقل يعنى
mero show
ما انا كتبت اول حاجه حقوق وعملت كل المحافظات بتاعتها وربنا يسهل بس 80 فى الميه دى السنه بتاعتك ولا احتمال تبقى رافعه عندنا برضوا
جون مصر
ما انا كتبت اول حاجه حقوق وعملت كل المحافظات بتاعتها وربنا يسهل بس 80 فى الميه دى السنه بتاعتك ولا احتمال تبقى رافعه عندنا برضوا
يا معلم دة ايام ما كنت بقدم على التنسيق حقوق كانت واخدة من 53 فى المية
يعنى كانت بتقطع على المعاهد هههههههههههههههههههههههههههههههههه
mero show
ههههههههههههههههه امال انت تقصد من 80 دى هتبقى السنه دى ولا ايه يبقى انا مش هلحق
mero show
يا عم اكتب اميلك بدل ما احنا بنقط بعض كدا
جون مصر
ههههههههههههههههه امال انت تقصد من 80 دى هتبقى السنه دى ولا ايه يبقى انا مش هلحق

ياعم والله هتلحق بس انت انزل بدرى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياعم ما تقلقش مش فى حاجة اسمها اتنساب وفى حاجة اسمها مفتوح اهو مفتوح دة بياخد خمسين فى المية واتنساب بيلعب فى الستين او 55 مش فاكر بالظبط هتلحق ياعم ما تقلقش
mero show
يا عم مفيش انتساب السنه الفقر دى اتلغتوبعدين مفتوح هى ناقصه بقى ربنا يستر والحق اى حاجه يا راجل
هوتا25
اسمع اسمع

التنسيق السنه دى بيتحدد على اساس انك لو جايب 70 % ماينفعش تقدم غير على الكليات اللى تناسب مجموعك

ده قرار الوزير الجديد

ده على حسب ماقريت فى جريده اليوم السابع

انا الحمد لله خلصت تلت سنين الوجع دماغ دول

ودخلت ............. ولا بلاش احسن
mero show
اسمع اسمع

التنسيق السنه دى بيتحدد على اساس انك لو جايب 70 % ماينفعش تقدم غير على الكليات اللى تناسب مجموعك

ده قرار الوزير الجديد

ده على حسب ماقريت فى جريده اليوم السابع

انا الحمد لله خلصت تلت سنين الوجع دماغ دول

ودخلت ............. ولا بلاش احسن
تمام ما انا مسبتش خبر غير لما قريته بس افهم من كدا بقى ان اول كليه كل واحد كاتبها هى اللى تجيله طيب ايه لازمتها بقى 48 رغبه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم