نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين التمثيل والاخراج

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فرصه مش هتخسرك حاجه ممثلين ومخرج وكاتب

الموضوع ببساطه انى احنا عايزين نكون فريق عمل
عايزين مخرج
وكاتب (هو فيه نصوص مكتوبه لناس صحابى بص هتبقى محتاجه تعديل كتير لان احنا عايزين نكتب حاجه لينا احنا بالظبط ومناسبه لعددنا)
الممثلين لحد دلوقتى احنا اربعه
والموضوع كله بيتلخص فى كاميرا ديجتال وفيلا فى المريوطيه لتصوير المشاهد الداخليه ودى اصلا بتتاجر وبيتصور فيها بعض البرامج التلفزيونيه وبتاعه واحده صاحبتى بس طبعا يوم واحد مش اكتر وبالنهار وطبعا فيها حديقه للمشاهد الداخليه وشارع وورق وممثلين ومخرج
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مش اكتر من كده
حد يسالنى وايه فايده الكلام ده
فايدته (ده تاريخ يا ابنى)
الفكره جاتلى بعد ما اتعرضت لموقف كده كانت فرصه فيلم والمهم عن طريق ناس صحابى المخرج وافق انه يحددلى ميعاد وقابله وطلب منى وانا بكلمه على الموبايل انى اجيب اى حاجه انا كنت عاملها قبل كده مشهد جماعى بس يكون بطريقه احترافيه يعنى من الاخر حاجه انا عملتها وده طبعا بجانب camera test علشان يقدر يحدد مستوايا بالظبط يعنى هيكون شاف حاجه عاملها ومفترض انى انا راضى على مستواها بالاضافه للتست فانا وانا بكلمه قولتله واللى ما عندوش حاجه عاملها واللى اصلا ما مثلش قبل كده يبقى مش ممثل ولا ايه يعنى
المتخلف رد عليا وقالى يبقى مش هضيع وقتى معاه
ومن المثير للدهشه ان الفيلم اساسا شبابى وبطل الفيلم عمره ما عمل حاجه قبل بس الصراحه ابو بطل الفيلم كان عمل كتير
فالموضوع مش هياخد وقت وهنعمل التجربه بتاعتنا تمام هيبقى عندنا الفيلم بتاعنا وكمان فى مسابقات كتير للافلام المستقله وكده وليه لا وفيه يوتيوب وحاجات كده وما فيش حاجه بعيده على ربنا
هو الموضوع كله اساسه اجتهاد
ومش هقولكم بقى انا مدير شركه فنيه ولا انا دارس تمثيل فى ايطاليا انا زى زيكم بدور على حته من الشباك اطلع منها دماغى قبل ما اتخنق

المقال "فرصه مش هتخسرك حاجه ممثلين ومخرج وكاتب" نشر بواسطة: بتاريخ:
ناهد شريف
مل الاخر ايملك اى يا مجتهد عشان نتواصل معاك
مرتضية منصور
add this email
[email protected]
thetiger22
مل الاخر ايملك اى يا مجتهد عشان نتواصل معاك
هبعتهولك فى رساله خاصه
وعلى فكره انا مش مجتهد خالص لو كنت مجتهد ما كونتيش شفتينى هنا ومش قصدى حاجه خالص
thetiger22
add this email
[email protected]
تم الاضافه يا مرتضيه
هولاكو
انا عمرو ممدوح مخرج وصاحب فرقه وحلمى ان يكون عدد الفرقه اكبر عدد ممكن طبعا بمساعدتكم لانى بخطط لمشاريع خاصه بالشباب لنجاحنا ونجاحكم ونجاح مصر ايضا طبعا فكره مجنونه بسسسسسسسسسسسس المهم
انا دلوقتى عامل قناة ع نت للموهوبين وممكن تشترك معانا وهتبقى عضوا فى الفرقه مجرد متسجل اسمك
amr tv
انا دلوقتى بدور على سيناريو عشان نشترك فى مهرجان الروائى القصر ارجوا الرد
0120809839
[email protected]
ناهد شريف
قصدك بيان وصريح عاوز تقول انة منتدى اى كلام ولولا الفراغ ما كنت دخلتة يا thetiger22

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
فرصه فرصه فى اول فيصل متتعوضتش بجد موقع ممتاز جدا
عاجل:مش فاهم حاجه ف اي حاجه (حد يفهمني والنبي)