نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايز اكلم بنت عمتي اعمل ايه

انا معجب ببنت عمتي وعايز اكلمها بس محروج ومكسوف ومش هينفع اكلمها خالص علشان خايف لتقول لحد من العيله مثلا

وكمان انا اصلا معايا دبلوم وهي في ثانوي عام

فانا حاسس انها اعلا مني شويه وعايز اكلمها واحزف الفرق ده هي مش بتحسسني باي حاجه بس انا من نفسي كده خايف وحاسس بكده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ياريت تساعدوني بجد وعايز ردود كتيره وصريحه

المقال "عايز اكلم بنت عمتي اعمل ايه" نشر بواسطة: بتاريخ:
وانتا خايف ليه انها تكلم حد من عيلتك لاء طبعا عمر فرق المستوى هيمنع نصيبكم من رايى انك لو كلمتها متحولش تحسسها انها اعلى منك دراسيا ولو كانت عاوزاك ووافقت بيك بيقى على طول تقول لحد من اهلها انك عاوزاها ولازم تخش البيت من بابه ودى الاصول وتانيا انت طالما خايف يبقى بلاش منها وبعدين الحب تضحيه مفهوش بقى مين اعلى مين اقوى مين اغنى الكلام ده مش صح الصح انك تدخل البيت من بابه لانه هو دا الصح ودا اللى امر بيه ربنا واتوا البيوت من ابوابها يارب يرشدك لطريق الاصح ودا رايى
Mero_h1989
رأيى انك تقطع عرق وتسيح دم.. بمعنى انك اكيد انت الوقتى تعبان من جواك وعمال تفكر وبعدين انت لسه على البر لسه مفيش حب بينكوا يعنى يعتبر حب لسه من طرف واحد.. عشان كدا لازم تقولها الى جواك وتقولها " الكلام الى هقولهولك ياريت يكون بينى وبينك وأوعدك اذا رفضتى انى معتش هفتح الموضوع دا تانى وكأنه محصلش.. وتقوم قايلها كل الى جواك " ...
دا رأيى
RAGHEB
انت الاول عايز تجوزها ةلو عايز ادخل قول مش هتفرق مع حد بيحب بجد
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب واحدة عندنا فى المنطقة اعمل اية علسان اكلمها ياريت الرد بسرعة
%u0633%u0627%u0631%u0647
انا من راى ان لو انت حاسس بالفرق ده وانت لسه فى البدايه ممكن بعد كده يكون مشكله بينكو انا من راى بلاش او ممكن تستنى لحد ما تحس منها شويه اهتمام ولو حتى شويه اهتمام صغيرين فى الوقت ده قولها وتوكل على الله وعلى فكره انا بردو بحب ابن عمتى بس هو فى صنايع وانا ثانويه عامه حد يقولى اعرفه ازاى انى بحبه
ahm_ed182
خش وربك هوالستار
دهيه بنت عمتك منك وعليك
يا عم انتا لازم تكلمها انا رضو زي حلاتك والله
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت تؤله ان لو حد جالك والك انه بحبك وانت في السن دة وهو زى مثل وخد دلوم هتعملي اية وبعد كدة شوفه هتلك اية وياريت اكون صحبتك
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت لو عرف اميل الفيس بتعها قولها ومتخفش ابعت رسائل وقولها انا بحبك ومعجب بيكى وعايز نقاب اكتر من اخوات
%u0632%u0627%u0626%u0631
اتوكل على الله زى ما الرجالة دى بتقول والاى فية الخير يقدموا ربنا
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت عاوز حد يقولك تعمل ايه ويكون متاكد من كلامه انه صحيح يعني ميجربش عليك افكار مش مضمونة توقعك في مصيبة ولا تخليك تخسر بنت عمتك علشان كدا انا كتبت الرد
انا بنت وبفهم تفكير البنات كويس اوي
البنات ما بيحبوش للتسلية الا اذا كانت وحدة سيئة جدا ويائسة انو حد يتجوزها علشان سمعتها زفت خالص
يعني بنت عمتك اذا حتحبك حيكون علشان تتجوزوا
واي وحدة تحب تتجوز انسان مايعرفش الكلام مع البنات علشان تكون صورته حلوة قدامها ويستاهل انو يكون ابو ولادها
علشان كدا ماتقولهاش حاجة ابدا ابدا
وانما اظهر حبك باهتمامك بمامتها عمتك وعيلتها كدا احسن طريقة انها تكون مبسوطة منك
بعد كدا حاول تتقدم رسمي وصدقني اذاعملت كدا اكيد حتحبك وتفرح بيك العيلة كلها مش هي بس
الفرق في المستوى التعليمي ماحدش حيبص فيه لوكانوا كلهم بيحبوك واتاكدوا انك انسان شهم ويعتمد عليه علشان كدا اكسب قلوبهم اول وكل قرايبك اهتم بيهم الكل حيتمناك لبنته
وكدا ربنا يرضى عليك لانك وصلت رحمك والي يوصل رحمه يزيد رزقه ويطول عمره والي ربنا يحبه تلاقي الناس بتحبه لا شعوريا
دا مش من عندي ولكن كلام النبي صلى الله عليه وسلم
شوف مثلا الشيخ محمد حسان الناس بتحبه اقد اي يعني كل ماربنا يحبك وانت بترضيه دائما كل مالناس حتحبك اكثر
والأهم ربنا يحبك
بعدين عاوزة اقلك حاجة بصراحة لانك طلبت الصراحة ودا يدل على فهمك
انت خايف البنت تقول لحد من العيلة ويعرف انك بتقول .....
ليه بتفكر في الناس كثير وتنسى ربـــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــم
ليه تنساه وهوعارف انت بتعمل ايه وكان يقدر ينتقم منك لانك ...................
ياخي لاتجعل الله اهون الناظرين اليك
اختشي منه اول حاجة وارضيه وماتشيلش هم حاجة لانه القوي الكريم مش حيحوجك لحد ابدا
اطلب منه واتاكد انه الكريم الرحيم
ربنا يوفقك
%u0632%u0627%u0626%u0631
عايز اعرف انت مين
abo elgoud
بلاش تفكر فى اى فرق علشان لو انتا حسيت بدة الاحساس دة هيوصلها حتى ولو مكانتش بتفكر فية
الناس بتشوفك بمرايتك انتا يعنى انتا اللى بتقرر انتا عاوز توريهم اية
سيبك من افكارك دى ولو بتحبها بجد خليك جريء ...........ودايما حاول تكون أعلى منها فكريا موش لازم اكون معايا دكتوراة علشان اكون فكرى عالى ........ الثقافة متنوعة وببلاش وموجود على النت
وربنا يوفقك
ومستنى منك رد تعزمنا على الفرح
رد زائر
يا بسما اسكتي شهد
احمد فتحي قطب
انا بحبك ياحبتي هنا واموت فيكي ياحبتي عاشن وىلا البليس احمد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انا بحب بنت عمتي بس .... ؟