نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا قرفت و طهقت و اتخنقت خلاص

و الله مش عارف اقول اية و الا اكتب اية و لا كتبت الموضوع دة لية بس اهة كتبت .
انا طالب ثانوى و من ساعة الامتحانات و انا قرفان من كل حاجة من ساعة ما خدت الاجازة و منا قاعد فى البيت مبشوفش الشارع حتى و مش عايز اشوفة و مش عارف اعمل اية
كل حاجة ضاعت و مستقبلى ضاع و كل احلامى اترمت فى الزبالة و انا نفسى اترميت فى الزبالة و خلاص جبت اخرى و مش طايق نفسى ابدا .
زهقت من النت و التفزيون الى حافظة اكتر من اسمى و من كل حاجة و نفسى ارتاح نفسى فى انسانة تحس بيا و دة كمان خلاص الى كنت بفكر فيها راحت هيا كمان و خلاص .
كان عندى مشاريع عالنت و كنت مشترك فى ادسنس و موصلش تفعيل و خطولى اعلانات خدمة عامة و مش عارف هينفع يجى الفلوس و لا لاة بعد ما كونت 600 دولار اهة ضاعة و دة قرف تانى بردة .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قريت كل اشعار الشجن و الحزهن و كتبت شعر فى القرف و الحزن لغاية ما قرفت حتى من كتبة الشعر الحاجة الوحيدة الى فالح فيها و الى اشتركت فى المنتدى اصلا عشانها .
انا قرفت من اكتر من حاجة و لو اعت اتكلم مش هخلص كفاية جد انا قرفتكو معايا و خلاص بس اصل لو سكت هموت

المقال "انا قرفت و طهقت و اتخنقت خلاص" نشر بواسطة: بتاريخ:
فلسطينية

الا بذكر الله تطمئن القلوب

اقرا سورة من القران الكريم احسن علاج

واحمد ربك على انك عايش فى بلد زى مصر كفاية تمشى جمب النيل اللى هو اكبر نعمة

من ربنا ..

لما انت تقول هذا الكلام احنا اللى بفلسطين شو نقول والاحتلال فى وجهنا ليل نهار ؟؟؟

تقبل مرورى
سجده
ولا قرفتنا ولا حاجه
يا سيدي اقرف ولا يهمك

عموما دا حال معظم المصريين كلنا جالنا اكتئاب من اللي بيحصل في البلد
قول الحمد لله وازكر ربنا وصلي ركعتين لله ان ربنا بعطيك الرضا وراحة البال
والحمد لله اننا معندناش احتلال زي ما قالت فلسطينيه
اه احنا محتلين لكن محتلين من ناس في نفس البلد الكبار احتلونا بالزوق او بالعافيه عادي واحنا ساكتين
الحمد لله مش من الكفره

المكتئبين بيشجعوا ...... وسجده معاهم

ربنا معاك .......
أميرة الورد
خير اللهم اجعلو خير

انا قريت العنوان بس استنى هقرا الموضوع

اصل العنوان بيخض
أميرة الورد
ليه كل دة؟؟؟؟؟؟؟

انت لسة صغير على الحالة دى

قرب من ربنا وكتر من الاستغفاااار

وان شاء الله ما داقت الا وفرجت

وربنا يعينك ويهديك الى فيه الخير "ولا تقنطو من رحمة الله"

بس على فكرة انت مش قرفتنا ولا حاجة

تقبل مرورى بود
احزان غزل
استغفر ربنا كتثر وان شاء الله هتخرج من اللى انت فيه
ومش انت بس اللى قرفان فى كتير كدا بس هى فترة وان شاء الله هتخرج منها
وكتير جدا بيمرو بالحالة اللى انت فيها
gena3
لا تحزن ولا تتالم على شى من هذا العالم
الشادن
ما أصاب عبداُ هم و لا حزن فقال : اللهم إني عبدك ابن عبدك ابن أمتك ناصيتي بيدك ماضِ في حكمك ، عدل في قضاؤك أسالك بكل اسم هو لك سميت به نفسك أو أنزلته في كتابك ، أو علمته أحداً من خلقك أو استأثرت به في علم الغيب عندك أن تجعل القرآن ربيع قلبي ، ونور صدري وجلاء حزني وذهاب همي " . إلا أذهب الله حزنه وهمه وأبدله مكانه

فرحاً..... أعلم أنك تعرف هذا الدعاء وهو صحيح عن الرسول صلى الله عليه وسلم , ولا يوجد راحة إلا في الجنة ...
ألزم هذا الدعاء فترى العجب من راحة نفسية عجيبة وهذا عن تجربة
%u0632%u0627%u0626%u0631
ولله يا صاحبى مش لوحدك انت عارف الموت احسن لى اللى زى وزيك انا بقى الوحدة بتقتلنى محد ش يعرف عنى اى حاجه ولا حد بيسالنى انت عامل ايه حتى كلو بقى بتاع مصلحتو ربنا معاك ومعايا ومع كل واحد يارب بس ارجع واقول الحمد لله
%u0632%u0627%u0626%u0631
يااخى لا تمل الله سبحانه وتعالى بيختبرك فلازم تكون اد الاختبار ده وتقاوم اى حاجه صعبه فى حياتك باالذكر والاستغفار والتقرب من الله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طريقه عمل صينيه جلاش باللحمه المفرومه روووعه- اسهل واجمل جلاش - جلاش باللحمه المفرومه تحفه
طريقه عمل صينيه جلاش باللحمه المفرومه تحفففففففففففففه - صينيه جلاش بالخطوات والصور - طريقه عمل جلاش سهله وسريعه التحضير
اعمل ايه بس انا اتخنقت
بالفيديو - حازم امام : انا قرفت من مصايب الزمالك ولن ادخل انتخابات النادى الذى يحاربه ابنائه