نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

محتاجة رد ارجوكم

في البداية هي قصة محتاجة من كل الاعضاء الرد لانها فعلا مشكلة هي حكاية اخويا هو كان بيحب في سن تقريبا الثانوي بس كان بيحب بنت خالتو بس لما راح الكلية شاف بنات كتير هو شاف بنت اتعلق بيها اكتر عرف بعد كدة ان الحب الي حابوا لبنت خالتوا دة مكنش حب المهم اتعرف علي البنت الي في الكلية واتعلق بيها اوووي لدرجة انة لو فات يوم مكلمهاش يجرالة حاجة بس المشكلة مش في كدة المشكلة انة اهلة مصممين علي انة يخطبولة بنت خالتوا هو رافض ومفيش مفر من الخطوبة دة لانة هيبقي فيها زعل في نفس الوقت هو زعل اوي انة ظلم بنت خالتوا معاة عشان عشمها وبعدين سبها ومش عارف ازاي يعترفلها ارجوكوا رد

المقال "محتاجة رد ارجوكم" نشر بواسطة: بتاريخ:
احزان غزل
افضل شى انه يصارح بنت خالته مباشرتنا هو هيكون صعب جدا بس لازم يصرحها افضل بكثير انها تعيش فى وهم انه بيحبها
وحتى لو حصل زعل بين الاهل افضل بكثير انه يجوزها وبعد ذلك يحدث الطلاق فى كلتا الحالتين هيكون فى زعل الافضل ومن البداية هو يكون صريح مع بنت خالته ويقول لها انه بيحب زميلة له

هو زعل اوي انة ظلم بنت خالتوا معاة عشان عشمها وبعدين سبها
كما تدين تدان
بنت مصرية جدا
ميرسية اوي علي الرد بس هو كان تقريبا اول مرة يحب في حصل انها كانت قريبة منة الفترة كدة بس فتعلق بيها فالاهل فكروا انة بيحبها هي كمان اتعشمت اوووي فية
nonosh
بجد شئ عجيب اوى موضوع ان الاهل يفرضوا على واحد الجواز من قريبته

دايما نسمع ان البنات هما الى بيتفرض عليهم مش الشباب

عموما خليه يصارح بنت خالته ويتمسك بموقفه واهم يزعلوا دلوقتى شويه احسن ميزعلوا بعد كدا كتير

وياريت لو انتو مسلمين يصلي صلاه استخاره ..وربنا ان شاء الله هيوفقوا للى فيه الخير
ALi_HAFEZ
والله موقف صعب اوى
بس الحل بقى انة لازم يصارح بنت خالتو
بالموضوع دة وبيقولها انة بيحب واحدة تانية
وهى ان شاء الله هيعوضها عنة خير
بنت مصرية جدا
بجد شكرا علي كل الاعضاء الي شاركوني الرد وان شاء الله يعمل بالكلام دة
karizma
انا اري انه يصارحها ولا يخاف من شيء ولا يهمه زعل احد واكيد بنت خالته ربنا مخلي لها الافضل لها وياريت ميورطش نفسه في حااجة يندم عليها بقيه حياته لان اصعب حاجة انك تعيش مع حد وانت بتحب غيرة فحياتهم في ذلك الموقف ستكون مليئة بالمشاكل
بنت مصرية جدا
ميرسية لمرورك يا قمر
فلسطينية
بصراحة وبدون مجاملة اخوكى فعلا ظلم بنت خالته

يعنى شو يعلئها بيه وبعدين يغير رايه ؟؟

هو يرضى حد يعمل فى اخته متل هالموقف ؟؟

اعتقد انه اخوكى لازم يحكم ضميره ما بنفع يربط بنت خالته

وفجاة يروح لغيرها .. اهلك معاهم حق .

تحياتى
بنت مصرية جدا
ميرسية فلسطينية علي الرد شكرا لمرورك
عصفورة الشمس
انا متفقة مع فلسطينية بالكلام

لانه بنات الناس مش لعبة بنت خالته من لحمه ودمه

ليه يعمل فيها كدة ؟؟ دى انانية منه يعشمها وبعدين يقولها باى باى ...

ورضا اهله من رضا الله .

تحياتى
.
الفراشة العاشقة
هو فعلا بنات الناس مش لعبة بس ممكن يتجوزوا ويجرحها لانه مش هيكون بيحبها
وبصراحة من رأيى انو يعترفلها ويحاول يقنع اهله
لانه لو اتجوزها وهو مش بيحبها هتبقى غلطه اكبر من غلطته الاولى

ان شاء الله ربنا يعوضها
ساره كول
اولا احب اقولك هو ممكن يكون غلط انه اعترفلها بحبه
ثانيا بقى هو كان في سنه ده حبه حب مراهقه ولازم اهله يقدروا كده ويقدروا كمان انه له مشاعر وكل انسان بيغلط
ثالثا بقى انا عايزاكي تقوليلي لو كان اللي بيحبها دي واحده زملته في الثانوي ووعدها بحاجه وحصل اللي حصل ده بالضبط كان اهلك هيصمموا يجوزهالوا برده زي ما هما مصممين دلوقتي
الحل من وجهت نظري انه يفهم بنت عمه انه معتش بيحبها وبيحب واحده تانيه وانتي تساعديه كمان وهو لو زعل اهله دلوقتي اكيد بعد كده هيفرحو لما يلاقوه مع اللي بيحبها وسعيد معاها لكن ميجنيش على نفسه وسعاته العمر كله ويعالم لو اتجوز من بنت عمه جوازه هيستمر ولا لا لازم يصمم على رايه ده لو كان بيحب بجد
kemos
انا حتكلم كلام عام مفيش حاجه اسمها جواز عافيه اصل ده عمر حيقضوه مع بعض فمينفعش ارتبط بواحده انا مش عايزها و مرتبط بواحده تانيه الحل من وجهة نظرى هوه المصارحه بينه وبين بنت خالته ويخلص نفسه
بنت مصرية جدا
انا متفقة معاكم في الراي بس هما فعلا مصممين وخصوصون مش عاوزينة ياخد واحدة من برة زي مابيقولوا عشان ممكن الي يخطبها من برة تكون طمعانا فية دي تفكيرهم بس انا بساعدة علي قد ما اقدر
بنت مصرية جدا
هو فعلا بنات الناس مش لعبة بس ممكن يتجوزوا ويجرحها لانه مش هيكون بيحبها
وبصراحة من رأيى انو يعترفلها ويحاول يقنع اهله
لانه لو اتجوزها وهو مش بيحبها هتبقى غلطه اكبر من غلطته الاولى

ان شاء الله ربنا يعوضها
ميرسية الفراشة علي مرورك
بنت مصرية جدا
اولا احب اقولك هو ممكن يكون غلط انه اعترفلها بحبه
ثانيا بقى هو كان في سنه ده حبه حب مراهقه ولازم اهله يقدروا كده ويقدروا كمان انه له مشاعر وكل انسان بيغلط
ثالثا بقى انا عايزاكي تقوليلي لو كان اللي بيحبها دي واحده زملته في الثانوي ووعدها بحاجه وحصل اللي حصل ده بالضبط كان اهلك هيصمموا يجوزهالوا برده زي ما هما مصممين دلوقتي
الحل من وجهت نظري انه يفهم بنت عمه انه معتش بيحبها وبيحب واحده تانيه وانتي تساعديه كمان وهو لو زعل اهله دلوقتي اكيد بعد كده هيفرحو لما يلاقوه مع اللي بيحبها وسعيد معاها لكن ميجنيش على نفسه وسعاته العمر كله ويعالم لو اتجوز من بنت عمه جوازه هيستمر ولا لا لازم يصمم على رايه ده لو كان بيحب بجد
ميرسية لمرورك نورتيني ونرت الموضوع
بنت مصرية جدا
انا حتكلم كلام عام مفيش حاجه اسمها جواز عافيه اصل ده عمر حيقضوه مع بعض فمينفعش ارتبط بواحده انا مش عايزها و مرتبط بواحده تانيه الحل من وجهة نظرى هوه المصارحه بينه وبين بنت خالته ويخلص نفسه

شكرا لمرورك كيمو

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
محتاجة مساعدة
محتاجة رايكم
محتاجة ليك
محتاجة مساعدتكم
محتاجة مساعدتكوا