نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايزة خبير فى الحب

عايزة اعرف الواد ده بيحبنى بجد ولا لأ اعمل ايه وايه هى الحاجات اللى ممكن اعرف منها اذا كان بيحبنى بجد ولا بيتسلى بيا بجد مش بهزر

المقال "عايزة خبير فى الحب" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
حسسيه انك عاوز تبعدي
او القصة الشهيرة
انك تجيبي حد يعمل دور حبيبك
بس يكون واد جته وضخم
لو حبيبك ضربه يبقى بيحبك بجد
بس لازم يتعور ...
nonosh
ههههههههههه عبدو باشا قلك المختصر المفيد

بس طبعا مش هتقدرى تجيبي واحد عشان يمثل انه حبيبك

ممكن بقي تتطلبي انه ييجى يتقدم لاهلك

يرتبط بيكى

هتقولى احنا لسه قدامنا كتير وهوا هيقول كده

بس انتى خليكى نصحه وقليله عشان

لو جيت واهلى رفضوك ميبقلناش حجه

ولما يتكلموا هقولهم اتقدم وكنت بحبه وانتم موافقتوش

جربي الفكره دى وقليلي
lolo_caty
اما اشوف ميرسى ع الردود
نيهال نمنم
علي فكره تصرفك غلط انت المفروض انك بتحبيه يعني تكوني واثقه فيه بس لو عاوزه تعرفي قد ايه بيحبك غيري شويه في معامله بس مش كتير و كلميه عن مستقبلكوا وناوين تعملوا ايه وخلي صراحه ابينكوا
عصفور المطر
السؤال اذن...هو... كيف اعرف انه يحبنى.؟؟
.هناك دلائل كثيرة جدا على الحب..من السهل على المحبوب معرفتهامنها خوفه عليكى واحترامه لكى

ومدى شوقه للقاءك...ومدى جديته فى العلاقه...كل هذه الامور محسوسه..لكن احيانا يعمينا الحب فلا نرى الا ما نريد..مع ارق امنياتى.
mekaramy
ممكن اعمل انا حبيبك بس صحبك ده هيموت هههههههههههههههههههههههههههه
حب المها
انا اقول بيني له انج بتيعدين عنه وشوفي ردت الفعل وبتعرفين
بنت غزاوية
اسمعي احكيلو انك مابتقدري اتكملي معاه المشوار وشوفي ردت فعله كيف وشكرا
Ahmed al saka
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

ملحوظة انتى اللى مش بتحبية ----- لان انتى لو بتحبية مش هتحولى تسالى السوال دا --اللى بيحب ما بيفكر فى كلمة او صدق الانسان بيحب علشان هو شايف ان الانسان دا يستحق انة يحبة

عارف انكم بتضحكو على كلامى بس دا دماغى ههههههههههههههههه

موضوع مشكلة هههههههههه
Fire_Line
انظرى الى عينه فسوف ترى فيعا كل شىء سواء حب أو غيره فالعين تفضح الانسان
a7la malak
انا رائيى تبعــــــــدى عن الحب وتغنيلة

وتضربيله تعظيم ســـــــــلام بدل ما تتجرحى فى يوم من الاياااااااام

او ميكنش نصيبك اللى ربنا كاتبهولك ساعتها حتقولى ياريت اللى جره ما كااااااااان

ده رائى عن تجربة شخصية خلى قلبك وحبك ومشاعرك تروح لجوزك بس لانها مش من حق حد تانى

عارفه انك نفسك تجربى الاحساس ده وتسمعى كلمه حلوه وتقولى كلمه احلى

بس صدقينى الواااااااااقع صعب جداااااااااااا ومر اووووووووووووووووى

واصعب حاجه بقى انك ممكن تحبى انسان من كل قلبك وميكنش نصيبك اللى ربنا كاتبهولك

ساعتها والله حتقولى ياريت اللى جره ما كااااااااااااااااااان وويارتنى ولا شوفته ولا عرفته

لو رائى ضايقك او ازعجك متاخديش بيه واسمعيه من هنا وطلعيه من هناااااااااااا

وربنا يوفقك يااااااااااااااارب للى فيه الخير ليكى
Hasan_3ed
لو عايزه تعرفي انه بيحبك بجد مش غاوي لعب لاذم يذهب الي اهلك ويطلبك من اهلك وفي فطرة الخطوبه لا ترخصي نفسك لهذا الشاب بأن يطلب منك بوسه او خلافه لأن الحجات دي احيانآ بتقلل من الحب في نظر الرجل لأن الراجل لو شاف ان خطيبته سايبه نفسها له سوف تسقط من نظره في بعد الأحيان فعلشان كده حافظي علي حبك له لغايه الزواج وبعد الزواج افعلي ما شئتي بحلال اللة وسوف يبارك لكي اللة في حياتك واتمنا لكي حياة سعيده مع تحياتي الباشا حسن
Fire_Line
كلام حكم يا Hasan_3ed
اسير الدموع
اولا هقليك على اقرب واصعب اختبار تعرفى انو بيحبك ولا لا توجهيه بانى فى واحد متقدم ليكى وتقليلو رايك ايه ارفضو ولا اقبل لو قالك وهيقلك اكيد ارفضيه علشان انا بحبك تقليلو طيب هرفضو وانتى هتتقدملى امتا اصعب سوال بتسالو بنت لحبيبها صدقينى وانتى هتعرفى من كلامو ورد فعل ملامحو ايه لو فعلا بيحبيك هيتقدم ليكى لو بيتهرب يبقى تبعدى عنو صدقينى لعبه القلوب دلوقتى بقا فى ناس كتير اوى صدقينى محترفه فى اللعب بقلوب البنات وصدقينى لو بتحبيه وهو بيحبك واثبت ليكى كده تمسكى بيه علشان صعب تلاقى حب زى ده انا بهدى النفوس بس سلام وربنا يوفقكو يارب مع بعض ان شاء الله وعقبالى انا كمان ههههههههههههههه سلاموز المعذب فى الارض
Mero_h1989
اولا يا لولو يمكن كلامى مش هيعجبك بس طريقة كلامك عليه مش ظريفه ايه عايزه تعرفى الواد ده بيحبك ولا لأ... بصى الحب مش محتاج لسؤال وحاجات بتبان اوى على الواحد انه بيحب .. وبصراحه ومن غير زعل انا مع Matrix فى كلامه شكلك انتى الى مش بتحبيه....
ميادة رضا
انا بحب واحد لمدة 6شهور هوة كل حياتى والمفروض انى انا كمان كل حياتة كنت متاكدةمنة جدا انا بحبة لدرجت انى انتحرت لما بعد عنى المشكلة احنا كنا كويسين جدا لحد فى يوم اقلى الظروفى صعبة جدا الان اقلتلو انا معاك وهستناك العمر كلة اقلى انا مش اقدر اظلمك معاية انتى كنت الحلام اقلى مش اقدر احقة واقلى ان ظروفة هية اقلى فرض كدة اقلتلو احن اقلى بنعمل كدة لزم الحب يكون اقوة من الظروف اقلى الحب مش كل حاجة المشكلة انة وحشنى اوى وانا لسة عوزاة جدا نفسى يرجعلى مش عرفة ارجعة ازاى لية او لو رجعلى لسة هكون وثقة انة لسة بيحبنى او لا هكون وثقة منة ولا انا مش عرفة انساة يرت حد يقلى الحل دة تهرب منى ولا بيحبنى ولا ارجعلة واتصل بية ولا
انا عوزة حد يقلى اعمل اية
ميادة رضا
يعنى اية مش فهمة اعمل اية
ميادة رضا
انا لسة عوزاة اعمل اية انا مش عتش فهمة حد يقلى
ميادة رضا
انا بحب واحد بقلى اكثر من
ميادة رضا
انا مش بحبة ازاى
hazem_messi
ههههههههههههههههههههه انتوا حكاية اة من حواء انتو اوضحوكة العصر فعلا......
غرام ندى
دلوقتى السؤال مين بيحب اكتر هو ولا هى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
غرام ندى
طلباتها كتيره وهو كتير السؤال ليه وعشان ايه
الفراشة العاشقة
ههههههههههههههههههههههههههه
اسئلة نحث لها عن حل
خلف الستار هههههههههههههه
غرام ندى
والكواليس كتيره
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا مرتبطة بانسان من ثلات سنين وقررت انى ابعد النهاردة بس هو غيور لدرجة وحشة وشكاك وخاين وكداب وكل ده وانا مستحملة من غير حتى ارتباط رسمى ولما اكلمه فى موضوعنا يقولى ربنا يسهل انا استاهل اللى بيحصلى ده صح
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا نحب ابن خالتي ميش متاكد يحبني او لا كيفاه ندير سعدوني هل اصارحه او لا ممكن مساعدة منكم
%u0639%u0628%u064A%u0631
أنا معجبه بواحد وهو بيحبني اوي وانا مش عارفه انسي اللي كنت بحبه ومش عارفه احب الجديد أعمل ااااااااااااااااايه؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
ازاى اعرف انه بيحبنى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أحدث بوستات الفيس بوك عن عيد الحب - أجمل رسائل عيد الحب -ألش فيس بوك عن عيد الحب