نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رسميا ليببا تمنع اى مباريات مع الفرق المصريه والجزائريه

من الواضح ان اعقاب مباراه مصر والجزائر فى السودان او مصر لم تنتهى كما يعتقد الجميع ولكن هذه المره فى ليبيا بعد قرار رسمى من اللجنه الشعبيه بحظر اقامه اى مباراه بين الفرق الليبيه والفرق المصريه والجزائريه فى مختلف الالعاب وليس كره القدم فقط وهذه التعليمات حسب كتاب موجه الى رئيسى اللجنه الاولمبيه واتحاد كره القدم . وهذا الكلام يعنى اللجنه الشعبيه الليبيه التى تدعى الحكومه اى المسيطره على القرارات ان ترسل خطابا الى اتحاد كره القدم والاوليمبى هذا يعنى بالفعل الحظر من كل الالعاب وهذه كارثه ولكن اذا تطلعت على الخطاب الذى ارسل فيه حظر اقامه اى مباراه بين فرقنا وفرق مصريه او جزائريه الا باذن مسبق من الحكومه الليبيه وكان هذا القرار بسبب الخلافات التى حصلت بين مصر والجزائر وهدف الاذن المسبق اتخاذ كافه التدابير التى تضمن اقامه مباراه فى غايه الروح الرياضيه والمحبه شى عظيم من دوله ليبيا الشقيقه واتمنى من الجميع ان يجعل موقف ليبيا قدوه ويسعى فى تنفيذه على مستوى الدوله العربيه باكملها خاصه ان المباريات قادمه بقوه بين فرق مصريه وجزائريه فعلى الجميع الاستعداد للقادم .

المقال "رسميا ليببا تمنع اى مباريات مع الفرق المصريه والجزائريه" نشر بواسطة: بتاريخ:
الخطير جدا
مع السلامه
سفير الاحترام
عندهم حق

لان اللى حصل كان شئ مخجل ويكسف
Mafesh Esm
مع السلامه
لأ مش مع السلامة بس

مع الف مليون سلامه

Mafesh Esm
وهذه كارثه ------- واتمنى من الجميع ان يجعل موقف ليبيا قدوه ويسعى فى تنفيذه على مستوى الدوله العربيه باكملها خاصه ان المباريات قادمه بقوه بين فرق مصريه وجزائريه فعلى الجميع الاستعداد للقادم .

ازاي قدوة بقا ان شاء الله ... انتا اللي كاتب الكلام ده ولا مين؟؟!! ... دول بيقولو علي بلدك مشاغبة بيغلطو في حقها .... الدول التانيه بقا تاخد ليبيا قدوه وتغلط هيا كمان ولا ايه؟!؟!!!!
midomansour
لا طبعا مش هو ده الحل!
الرياضه وسيله لنشر المحبه و الاخوه بين الشعوب
معني ان ليبيا تقرر انها متلعبش رياضه مع شعب معين يبقي هي مش عايزه ولا محبه ولا اخوه مع الشعوب ديه!!!!
و بعدين هما جايين بعد الهنا بسنه عايزين ايه يعني؟؟مش لاقيين حاجه يعملوها مثلا !
vodka@id
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
فى المركب اللى توووووووووووووووووووووووووووووووووودىىىىىىىى
والله عاااااااااااااااال
حتى ليبيا
دى بقت سلطه
اجتماعى اخر حاجه
هههههههههههههههههههه يا جماعه قبل ما اى حد يفهم غلط انا بحب اجيب من الاخر من الخطا ان تخلط مباريات كره القدم بكرامه مصر لان مصر كبيره اوى واكبر من اى موقف وانا بقول ليه ناخد ليبيا قدوه فى تلك الموقف لانى من الاخر هتفضل مباريات كره القدم بين العرب فيها حساسيه كبيره وربما نتعرف مره اخرى لاعتداء الله اعلم فالحكومه الشعبيه من ليبيا تفكر صح انها تسعى ان تتفادى اى مشاكل اخرى وهذه فكره جيده ولكن اذا كان قصد ليبيا كما تقول ان مصر بلد مشاغبه فردى بسيط افتح القران واعرف قيمه مصر اعتقد انا وضحت وجهه نظرى كامله واى استفسار انا موجود .
vodka@id
بص يا عم ااجتماعى
انا ممكن اخد اى ثينج بتهاون واقلب الموضوع تهريج
الا فى حالتين
الغلط فى الديانات
الغلط فى بلدى اللى مش بستنى حتى انى افهم وجهة نظرو
ليبيا دى مين اللى بنى ادم يستناها تلاعبو
ولو ع الود والمشاغبات
ماشافوش عملوا ايه فى متش الاهلى مع اللاعبين
وائل جمعه وغيره
ايه هما فاكرين ان احنا ايه بالظبط
مركب الكل بيعدى من عليها ويبين انه كبيرررررررر
ع قفانا
ياريت موش يدايقك اسلوبى
بس انا بتنرفز لما حد يعيب فينا

وبتاسف لو كنت خرجت عن النص
بس لما توصل عند مصرررر
يبقى اللا مباح متاح
ايتن
مصر اعظم من اي بلد تكلم عنها سواء لبيا ولا لاجزائر
مرررررررررررررررررسي
اجتماعى اخر حاجه
بص يا عم ااجتماعى
انا ممكن اخد اى ثينج بتهاون واقلب الموضوع تهريج
الا فى حالتين
الغلط فى الديانات
الغلط فى بلدى اللى مش بستنى حتى انى افهم وجهة نظرو
ليبيا دى مين اللى بنى ادم يستناها تلاعبو
ولو ع الود والمشاغبات
ماشافوش عملوا ايه فى متش الاهلى مع اللاعبين
وائل جمعه وغيره
ايه هما فاكرين ان احنا ايه بالظبط
مركب الكل بيعدى من عليها ويبين انه كبيرررررررر
ع قفانا
ياريت موش يدايقك اسلوبى
بس انا بتنرفز لما حد يعيب فينا

وبتاسف لو كنت خرجت عن النص
بس لما توصل عند مصرررر
يبقى اللا مباح متاح

بالعكس انت لم تخرج نهائى عن النص وان كل اعتراضى ان مصر اكبر من اى شى حتى لو كل جماهير مصر الان فى كل المجالات فاشله تبقى مصر لها الكلمه الاولى بالتاريخ العظيم ومصر بفضل الله محروسه وعلى حكايه شكرى لدوله ليبيا هى انه ستحاول الايام القادمه التجهيز لاى مباراه مش ناقصين مشاكل الاهلى والزمالك الايام الجايه فى افريقيا كثير ولا ايه يا فودكا خليهم ينظموا ونخلص

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رسميا القنوات المحليه المصريه الارضيه على النايل سات كامله
فضيحه : قنصل مصر بسويسرا يؤكد ان الحكومه المصريه لم تطلب رسميا تسليم حسين سالم
الفرق بين المصريه والانجليزيه والفرنسيه .....!