نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دليل السعاده الزوجيه

نصائح للزوجه
ابتسمى فى وجهه ولا تستقبليه بعبوس "كالعاده"...........الزوج:ربنا يستر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تمشى معه بين الحين والاخر......................الزوج :سيقول بع ثلاث دقائق اخ شد عضلى لازم ارتاح
اعترفى باخطائك ولا تتكبرى ............................الزوج:ويا ريت فى فايده منك
لتشعريه بأهميته اتصلى به فى العمل...............الزوج :انت ورايا ورايا حتى فى الشغل
اكتبى له قصائد حب وخواطر ...............الزوج :حافظ الحركات دى ......مفيش فلوس
قولى له نكته ظريفه ...............الزوج: بعد فتره صمت فين بقى النكته
ارسلى له زهور من حين لاخر...............الزوج:لماذا هذه التكاليف ثم يرسلها لرئيسه فى العمل او احد اصدقاءه او لزوجته الثانيه
قولى له انك بتفكرى فيه فى كل لحظه ...............الزوج :انا متجوز مخبر ولا ايه
قولى له انا بحبك...............الزوج :عارف
عند ايقاظه من النوماجعلى اول ما يراه ابتسامتك...............الزوج:يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم
اثناء توجيهه الكلام لك لا تنشغلى عنه بل ركزى فى عينيه بنظرات حانيه............... الزوج:معقول مخدتش بالى من الحول اللى فى عنيها قبل كده
سا عديه على اختيار ملابس متناسقه الالوان اثناء لبسه ...............الزوج :يلهوى وكمان عندها عمى الوان
لا تكثرى من الطلبات واقتنعى رالقليل...............الزوج :مبتطلبش يبقى اكيد بتدكن مصروف البيت
تذكرى دائما ان الطريق الى قلب الرجل يمر بمعدته...............الزوج المكرمشه عايزه تربى لى كرش
تقبلى ما يشتريه دوما بصدر رحب...............الزوج :يا ساتر دى زى المقبره مبترجعش ميت
قللى من اتصالاتك بصديقاتك اثناء وجوده بالمنزل ...............الزوج :الظاهر مش لوحدى اللى زهقت منها
وهذه نصائح للزوج ايضا
اكثر من الكلام المعسول لها ...............الزوجه:هى ...هى الاسطوانه المشروخه اياها
فاجأها من حين لاخر بهديه رومانسيه ورده او كارت...............الزوجه :طبعا بيسترخص بدل ما يجيب حاجه عليه القيمه
امدح طبخها وذوقها فى التفنن فى المطبخ............... الزوجه :هو دايما كدا بيضحك عليا دا الاكل ملحه زايد وشايط كمان
اكثر من الخروج معها فى نزهات خارج البيت ...............الزوجه :هو الراجل ده مش طايق البيت ليه دايما عايز يكون بره
اصبر عليها اذا غضبت او احتدت فى كلامها...............الزوجه :دا بارد برود يفرس
لا تمدح جمال اى امراة اخرى امامها...............الزوجه:الراجل دا سهن قال عامل مش شايف
شاركها فى اعمال المنزل ...............الزوجه :كل ده عشان ميجبش الخدامه اللى انا طلبتها منه
فاجأها بفستان من حين لأخر ...............الزوجه :حتى مش هاين عليه يخدنى معاه اختار بنفسى
لا تبدا معها الا بقول تحت امرك او زى ما تحبى ...............الزوجه:الراجل دا اكيد اتجوز عليا
مع تحيات سمسم

المقال "دليل السعاده الزوجيه" نشر بواسطة: بتاريخ:
outa
يارب اعرف رأيكوفى الموضوع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
دليل السعاده ... 10 خطوات للسعاده
السعاده ام الحب