نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية 2012

نقدم لكم نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية لعام 2012, ويمكنك متابعة نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية معنا من خلال الموضوع بوضع رقم جلوسك واسم المرحلة التى تنتمى لها ليتم جلب نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية لك مباشرة

ويمكنك متابعة ظهر النتيجة بنفسك من خلال الرابط
http://www.alazhar.gov.eg/learn/student/results.aspx

ونظرا لوجود ضغط كبير على موقع الشهادات الازهرية يمكنك وضع رقم جلوسك هنا فى الموضوع وسيقوم فريق العمل بجلب نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية لك فى الحال من خلال استخدام تقنيات متقدمة

كل ماعليك هو وضع رقم الجلوس والمرحلة وسنقوم بجلب النتيجة لك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تابعوا الموضوع من خلال الردود حيث يتم وضع اى معلومات بشان الثانوية الازهرية لعام 2010 وكذا جميع الاخبار المتعلقة بموعد ظهور النتيجة

المقال "نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية 2012" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamedahmed
إن تصحيح أوراق اجابات الطلاب سيبدأ 30 يونيه الحالي علي أن يتم اعلان نتيجة الامتحانات قبل منتصف يوليو المقبل.
أضاف أنه تم الاستعانة بواضع الامتحان ومستشاري المواد عند تقدير درجات العينات العشوائية موضحا أن هناك تعليمات مشددة من فضيلة الإمام الأكبر بالدقة المتناهية في أعمال التصحيح والكنترول بحيث يحصل كل طالب علي حقه كاملا.. وعدم رفع نتائج الامتحانات بحيث يتم قياس المستوي الحقيقي التعليمي للطلاب.
قال أشرف سعيد وكيل الكنترول إن نسبة النجاح بلغت في العينة العشوائية لامتحان الفقه لطلبة القسم العلمي 97% والحديث 98% والنحو 83% والبلاغة 98% والإنجليزي 95% والتفاضل والتكامل 73% والكيمياء 71% وفي القسم الأدبي بلغت نسبة النجاح في عينة الفقة 88% والبلاغة 90% و النحو 97%.
أكد الشيخ توفيق عبدالعزيز وكيل قطاع المعاهد الأزهرية لشئون المناطق أنه سيتم السماح لكل طلبة الثانوية الأزهرية الراغبين.. بدخول امتحان المستوي الرفيع في مادة اللغة الإنجليزية بلا قيود ولا شروط حتي الذين لم يتقدموا بطلبات لأداء هذا الامتحان عند كتابة استماراتهم.
شيماء ابوالدهب
السلام عليكم
انا اسمى شيماء
فى الصف الثالث الثانوى الازهرى قسم علمى
بالله عليكم افيدونى
موعد النتيجه بالتفصيل
لما حد يعرف حاجه بالله عليكم يقولى
hamedahmed
تابعينا ان شاء الله هناك انباء عن اقتراب ظهور نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية خلال الاسبوع الجارى
السلام عليكم
انا اسمى شيماء
فى الصف الثالث الثانوى الازهرى قسم علمى
بالله عليكم افيدونى
موعد النتيجه بالتفصيل
لما حد يعرف حاجه بالله عليكم يقولى
الراضيه
ياترى الثانويه الازهريه بانت ولا لسه
جيجي4
لو سمحتو انا عايزه نتيجه الثانويه والاعداديه ارقام الجلوس
اعدديه 4720
ثانويه 1309
ثانويه71700
انا بفتح الموقع مش بيفتح ياريت بجد تكون ف اسرع وقت
واسفه ع الازعاج
وجزاكم الله خيرا
sollyamar
من فضللك النتيجة للثانوية الازهري رقم الجلوس هو 134231
نجيب اشتيوي
نأمل منكم ابلاغي عن نتيجة الشهادة الثانوية الأزهرية على رقم الجلوس (40007)
ولكم فائق الأحترام
messimessi_10
رقم الجلوس الثانويه الازهريه 16163
رقم الجلوس الاعداديه الازهريه 234516
محمدابوالمجد
مع وافررررررالتحية والتقديررررر
osama elsayed
107247
ارجو نتيجة هذا الرقم
huda hassan
ارجوكم محتاجة النتيجة ورقم جلوسى 69301 في الصف الثالث الثانوى قسم ادبى
hamedahmed
نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية الان
http://www.alazhar.gov.eg/Learn/stud...lts/Sec_a.aspx
Lola M
ممكن فى اسرع وقت الشهادة الثانوية علمى
ارقام الجلوس
130048
130053
130050
130051
130049
130052
وده ايميلى
ms_amr15@yahoo
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعه اعصابنا ادمرت هنفضل صابرين لحد امتى على نتيجة الشهاده الاعداديه كل اللى عاوز اعرفه هتظهر امتى علشان يبقى فيه موعد نعرف نصبر نفسنا عليه حرام والله اللى بيحصل ده خدنا شهر امتحانات قلنا قضاء وقدر انما نستنى النتيجه ده كله صعب (انا رقم جلوسى 27487 يا ريت اول ما النتيجه تظهر حد يبلغنى وده ايمالى[email protected]
%u0632%u0627%u0626%u0631
متى موعد ظهور النتيجة الثانوية ادبى
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياريت اول لم تظهر تعرفونا انا اسمي انا في ثالثه ثانوي علمي و داه رقم جلوسي 109122 وداه الاميل بتاعي [email protected]
%u0632%u0627%u0626%u0631
عاوزه اعرف النتيجه انا في ثالثه ثانوي رقم جلوسي130664
%u0632%u0627%u0626%u0631
ارجو افادتي بالنتيجة
رقم الجلوس ..... 134768
%u0627%u064A%u0647
انا في 3 ثانوي عوزه اعرف النتيجه بسرعه انا مش هقدر اصبر بالله عليكم انا اعصبي ادمرت لو سمحتم اول ماتظهر بلغوني بالله عليكم رقم جلوسي 60612 وده اميلي [email protected]

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة الثانوية الازهرية برقم الجلوس والاسم كافة المحافظات والمواقع التى ستظهر عليها نتيجة الثانوية الازهرية
نتيجة الثانوية الازهرية برقم الجلوس والمواقع التى ستظهر عليها نتيجة الثانوية الازهرية
نتيجة الشهادة الاعدادية الازهرية بالاسم ونتيجة الشهادة الثانوية الازهرية بالاسم ورقم الجلوس
نتيجة الشهادة الابتدائية الازهرية , الاعدادية الازهرية , الثانوية الازهرية من موقع الازهر التعليمي 2013
نتيجة الشهادة الثانوية الازهرية 2012 الان......و اسماء الطلاب الاوائل علمي وادبي