نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اقتراح وشكوى فى نفس الوقت هامه جدا

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الى كل احبائى فى المنتدى كاعضاء او مشرفيين او اداريين ان اليوم عايز اناقش اليوم شى هام جدا وعو توقيع الاعضاء فتوقيعك نعترف جدا يعبر عن شخصيتك بلا شك ولكن بصراحه ايضا لازم نراعى المنتدى والمشكله اننا احيانا نرى بعض التوقيعات الرومانسيه ولكن تميل الى الاباحيه قليلا والحمد لله نحن نمحيها تماما ولكن هناك توقيعات اخرى نحن لا نرى فيها شى ونتركها عادى وهى التى تسىء الى احد الجنسين ونقول انه وجهه نظر ولكن هذا اكبر خطا وفعلا الشكوات جاءت منه كثيرا والاعتراضات كانت كثيره مثال احد توقيعات النساء خائنين هنقول حريه تعبير ولكن هذا فى نفسك او حتى فى ارائك ولكن فى التوقيع اعتقد لا احد يرضى على ذلك واذا كان كل الاعضاء فى المنتدى ترضى يذلك فانا سالغى هذا الاقتراح مباشره واعتذر كمان وبعد كل هذا احنا حبايب حتى لو طلعنا اخطاء لبعض وسلام عليكم

المقال "اقتراح وشكوى فى نفس الوقت هامه جدا" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
في رايي ان التوقيعات المبلغ عنها يتم التحذير بشانها او ازالتها فورا حسب الموقف
القلب الطيب
وانا مع رائ عبده باشا
اجتماعى اخر حاجه
يعنى معنى كلامكم اننا نبحث عن هذه التوقيعات ويتم حذفها
ميسره
انا مع عبدو باشا جدا بس المشكله ان فيه توقيعات بتتحط ومحدش بيكون من الاداره موجود

انا عن نفسي شفت انهرده توقيع مبالغ فيه جدا انا كنت حولع من العضو دا
strangerofthenight
والله هيا فعلا مشكله ..حقيقية .. اتمنى المنتدى زى ما هو وجه مشرفة يفضل كدا على طول بتفهم اعضاءه للامور الصحيحه والسليمة ... والاداره هيا المسؤلة ...عن ذلك ...

شكرا لصراحة رايك
nonosh
كويس ان الموضوع ده اتفتح
بس ياريت كمان يؤاخذ بعين الاعتبار ان في اعضاء بيحطوا ارقام موبيلاتهم وايميلاتهم في التوقيع
بدون داعى نهائي على ما اعتقد ان ده منتدى مش شات عشان نتبادل فيه ارقام التليفونات والايميلات
علنا ياريت نفضل محافظين على اجمل شئ بيميز منتدانا الا وهو

الاحترام..........
اجتماعى اخر حاجه
رائع جدا يا جماعه انكم تفاعلتم وانا فعلا اعرف بعض التوقيعات المخالفه ولكن ليس فى سلطتى ان امسحهم فارجو من الذين لهم السلطه فى ذلك ان يقوموا بذلك
القلب الطيب
جميل يااجتماعي

واحنا معاك
Bossi Cat
اوك يا اجتماعى كلنا موافقين وانا معاك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
للبيع شقه 65م ادارى وسكنى بعمارات القوات المسلحه بزهراء مدينه نصر لقطه
صعوبات التعلم بين معاناة الأطفال وشكوى المدرسين فى المدارس