نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحضرى مش هيلعب الا للاهلى

نفي مصدر مقرب من الحارس المصري عصام الحضري ان يكون الاخير قد تقدم باي اعتذارات لمسؤولي النادي الاهلي مشيرا في نفس الوقت تأكيد الحارس علي عدم لعبه في مصر سوي للنادي الاحمر.

وقال المصدر الذي رفض الكشف عن اسمه ان الاخبار التي انتشرت في بعض الصحف المصرية عن اعتذار الحضري للاهلي هو امر عاري من الصحة تماما واكد ان الحارس طوي هذه الصفحة تماما.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واضاف ان الحضري مستقر في سيون السويسري وليس عنده أي نية للعودة للعب في مصر في الوقت الحالي.

وكانت انباء صحفية عديدة قد اكدت في الايام الاخيرة اعتذار الحضري للاهلي في محاولة منه للعودة الي فريقه القديم خلال فترة الانتقالات الشتوية القادمة في يناير.

واكد المصدر ان الحضري لن يلعب في مصر الا للنادي الاهلي في نافيا ان يكون لدي الحارس أي فكرة للانتقال لنادي الزمالك.

الجدير بالذكر ان الحضري انتقل الي سيون ببطاقة دولية مؤقتة مستخدما المادة رقم 17 من قوانين انتقالات اللاعبين في الاتحاد الدولي لكرة القدم.

ولا تمنح هذه البطاقة الحق للحضري للانتقال الي أي نادي جديد الا بعد انتهاء النظر في القضية المثارة حاليا بين الاهلي وبين سيون.

المقال "الحضرى مش هيلعب الا للاهلى" نشر بواسطة: بتاريخ:
hero_ma
انا لغاية دلوقتى مش فاهم هو ساب الاهلى اساسا ليه فلوس كان يقدرو يدفعوله او يجبوله عرض من الخليج احتراف سيون دا اساسا ايه ولا سويسرا ايه فى الكورة علشان يبقى احتراف مش عارف هو ضيع حب الناس ليه ليه ؟
هارى بوتر1988
ميرسى للمرور بس الحضرى عموما كان عايز يحترف فى ليون الفرنسى قبل كده و الاهلى رفض العرض و كان عايز يعمل الحوار ده كله علشان يروح سيون

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد اعلان الحضرى الجديد ومغازلته للاهلى ببطيخه
شاهد دموع الحضرى ورغبته العودة للاهلى من جديد