نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ممكن حد يفيدنى - أنا عايزه أعمل مشروع

ممكن حد يفيدنى

أنا عايزه أعمل مشروع فكرت فى حاجات كتير ولقيتها تقليدية وموجوده كتير ياريت أقتراحات لمشروعات تكون مش تقليدية كل اللى يجيله فكره يكتبها حتى لو شافها عبيطه

المقال "ممكن حد يفيدنى - أنا عايزه أعمل مشروع" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
ايع رايك فمشروع كوفي شوب المشكلات
مثلا اللي يخش يحكي مشكلته مع حد ميعرفوش
والحد دا برضه يحكليو مشكلته
ويتبادلو الاراء
kaki
بس اعتقد انه بالنسبة للبنت صعب شوية
ايه رايك مزرعة ارانب
abdobasha
منا بتكلم على مشروع
لازم اهم حاجة الفكرة
ESSAM.FARES
لو عايزه حاجه بناتي ممكن بوتيك
أسيرة الليل
قولوا حاجات أكتر ودلوقت محلات الاكسسوارات والطرح والميك أب أكتر من الناس وكمان اللانجرى
أسيرة الليل
أيه ده فين الافكار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ESSAM.FARES
افتحي مشروع عربيه كبده وسجق
مكسبها مضمون و100%
انا بهزر طبعا ...اوعي تزعلي مني
هههههههههه
بسمة basma
ممكن تقولى انتى امكانيتك اية والمكان اللى هيبقى فية المشروع وعلى الاساس دة اقولك ممكن تعملى مشروع اية
أسيرة الليل
أنا فى دمياط وحتى لو المشروع اللى هتقترحيه مش قد أمكانياتى أنا هكمل بقرض
يعنى قولى أقترحات كتير
بسمة basma
اولا انا عايزة اقولك نصيحة بلاش حكاية القرض دية لان العلماء اجمعوا انها حرام لانها تعتبر ربا فمش هينفع تشتغلى بيها او تعملى بيها اى حاجة
وانتى شوفى امكانيتك اية واعملى على اساسها مشروع حتى لو كانت امكانيتك بسيطة اعملى مشروع على اد اللى معاكى وانتى تقدرى تكبرى الشغل دة بعد كدة
وبالنسبة لاية هو المشروع انتى ممكن تعملى محل ملابس بناتى او محل شنط واحذية الحاجات دية شغالة كتير اوى
خارج نطاق الخدمة
أنا فى دمياط وحتى لو المشروع اللى هتقترحيه مش قد أمكانياتى أنا هكمل بقرض
يعنى قولى أقترحات كتير
فيه مشروع أنا بفكر أعمله و خصوصا في دمياط باعتبار إن دمياط مشهورة بالموبيليا و الحلويات و الفنادق في رأس البر

المشروع هو التسويق عبر الإنترنت

بمعنى : إنشاء موقع الكتروني مخصوص عن دمياط اسمه بوابة دمياط الالكترونية و يكون موقع إعلاني تجاري خدمي

يعني تحطي فيه جميع الخدمات اللى ممكن يحتاجها أي مواطن دمياطي أو مصري عن دمياط زي أرقام تليفونات الهيئات والمحلات والمطاعم و آخر الاخبار إلخ إلخ

ويكون فيه أماكن في الموقع للمساحات الإعلانية بنظام البوابات : بوابة الموبيلبا - الحلويات - الفنادق - المطاعم - المحلات التجارية - الخ الخ

هتحتاجي فريق عمل مكون من : فنييين دعم و تقنية متخصصين بتصميم المواقع - و مندوبي مبيعات وتسويق - و مدير عام و يكون فيه مكتب لإدارة الموقع

لو عجبك الموضوع و عايزة تشاركيني ادرسيه و انا لما هستقر في مصر إن شاء الله بعد عودتي من السعودية هبدأ في تنفيذه بإذن الله ( عندما أكون داخل نطاق الخدمة )

بالتوفيق إن شاء الله
راغب
انا شغال اصلا في مكتب استيراد
والبضاعه اللي بنستوردها فعلا بتراب الفلوس
ولما تتباع برة بالارقام الخياليه اللي بشوفها بعتبرة من انجح المشاريع

وحاولي فعلا تشتغلي في اكسسوريس البيت ( فازات _ تحف _ ورد صناعي_ سيلفر_ شغل هان ماد اسلامي _ وفي حاجات صغيرة كده في الهدايا لازم تكون بردو موجوده عندك )
بس فيه حاجه لازم توفريها وهي المكان
لازم يكون الموقع ممتاز والديكور بردو

لو فعلا الموضوع ده في دماغك
انت عارفه تقدري توصليلي ازاي
وبالتوفيق يا أسيرة الليل

وطبعا قبل ده كلو لازم تعرفي حاجه
انت لو وقفتي بعربيه فول
الارزاق بيد الله
ولو فعلا عندك مكان كويس انا ممكن اشارك
ولو مش بتحبي المشاركه وفي مكان كويس ياريت تعرفيني لو سمحت
محمد شلبي
انا رايي المشروع اللي عمره مايخسر في مصر ابدا اي حاجة ليها علاقة بالاكل
يعني مطعم هيبقي زي الفل
madeay
ممكن مشروع كوافير حريمى
madeay
,ممكن مشروع اخر تجارة موبليا لو امكانياتاتك تسمح ولو لم لاتسمح تعالى شاركينى انا من القاهرة وعندى حل كبير نعمله معررررض ونسوق له عبر الانترنت انا بالمكان واشارك بنصف المبلغ بتاع البضاعة كماان بجدية
madeay
انا اتكلم بصدق يااسيرة الليل ممكن تشاركينى بمحل موبليات وده طبعا عن طريث توثيث بمكتب محامى وشهر عقارى ياعنى لاتخافى تليفونى 0128812228
شمس الحب
هارف انت ممكن تفتح اى مشروع يخطر على بالك بس بشرط ولا قرض ولا ديولو ولا اى حاجه تغضب ربنا فيه ويكون مصدره حلال ويكون مكسبه حلال وربنا سعتها هيوفق فيه وياريت تصلى استخاره وانت هتشوف فى المنام مشروعك الى ربنا ريدهوالك وانا بدعيك من كل قلبى بتوفيق والنجاح يارب
راغب
هو انت لسه مفتحتيش المشروع
انت من شهر 3 اللي فات يعني من 3 /2009
يعني سنه اهو
الايام بتجري والله
علي العموم ربنا يوفقك
وتاخدي علي اد نيتك
kimotop
اعملي منتدى زي بتاع عبدو دا
هتكسبي دهب زي عبدو بالظبط
هههههههههههههههههههه
انا عن نفسي مجرد مشترك هنا وبكسب من نظام مشاركة الارباح لا يقل عن اتنين سينت اسبوعيا فما بالك عبدو بقى
امال سموة عبدو باشا ليه

فكري وقرري
7oooda
افتحى محل كمبيوتر او بلاستيشن واللة يكسبوا دهب
أسيرة الليل
انتوا لسه بتتكلموا فى الموضوع ده انتهى من زماااااااااااااااااااااااااااااااان
لعلمكوا البنت مينفع غير تقعد فى البيت وبس
عمرووووووو
انتوا لسه بتتكلموا فى الموضوع ده انتهى من زماااااااااااااااااااااااااااااااان
لعلمكوا البنت مينفع غير تقعد فى البيت وبس
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
bakry2
مشروع ممتاز
انا عندى شركة طباعة بقوم بالطباعة على جميع الخامات مثل الخشب والزجاج والمعادن والسيراميكوالرخام والكثير

ممكن تجيبى اى شى اقوم الطباعة عليه ثم تبعيه بعد ذلك

انا استطيع الطباعة على الثلاجات والموبليا والجلود والكثير

لمعرفة المزيد
[email protected]
EL GENERAL
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الموضوع خلص خلاص بتقول
market_se
مشروع مربح جدا من المنزل

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم ياجماعة عاملين ايه.....انا جايبلكم مشروع مربح جدا ان شاء الله وسهل لكل ربه منزل ولكل بنت عايزه تشتغل من البيت

اللى خلانى اكتبلكم عن المشروع ده انى عملت المشروع ده فى بيتى ولقيت الموضوع سهل جدا ومش محتاج من وقتك كتير ومربح جدا باذن الله

المشروع عباره عن تربيه ارانب ....وميزه المشروع ده انك ممكن تبداى المشروع براس مال بسيط ....وطبعا احنا مش هنسيبك هنعلمك كل شىء عن الارانب وايه هى افضل السلالات للتربيه والعلف المناسب وكمان هنوفرلك رعايه بيطريه باذن الله وهنشترى منك الانتاج عشان متتعبيش فى تسويق انتاجك

يلا ابداى دلوقتى معانا فى المشروع ده ومتضيعيش وقت
لو عايزه تعرفي الاسعار وكل التفاصيل ياريت تبعتلى ع الخاص او تكلمنى ع الميل
[email protected]
%u0631%u0648%u0632
ممكن نعمل كوافير فى المنزل او ممكن نعمل زاى محل 2.5 فى المنزل بردة او محل للراحه
%u0632%u0627%u0626%u0631
إقتراحات جميلة
0123775429
مصنع لنسيج التكت والاستك الطبى وجميع الاشرطة النسيجية المصنع قائم ومطلوب تمويل للتوسع او شريك فى القاهرة غمرة
%u0632%u0627%u0626%u0631
عايز اشاركك علي محل ملابس لو ممكن اتصلي علية اسيرة الليل 01111855015

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عايزه اعمل حساب ادسنس جديد .. كل ما اقدم علي واحد يترفض ممكن مساعده ؟؟
انا عايزه اعمل مشروع يكون رأس ماله متواضع
عايزه مساعدة من جامعة القاهرة وحلوان ضرورى ممكن
فرصة لعمل مشروع صغير
لعمل مشروع صغير وأستراحة