نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايزه معادلة التجاره بعد اذنكو

المقال "عايزه معادلة التجاره بعد اذنكو" نشر بواسطة: بتاريخ:
احساس جديد
الحب الابدى
احساس جديد
الرجل لغز غامض
احساس جديد
انا وانت علاقتنا ايه مع والدينا
احساس جديد
بسم الله الرحمن الرحيم هبدا كلامى عنى وعنك وعن ناس كتير حولينا ياترىازاى بنعامل والدينا همه راضين عننا ولا احنا مش عايزنهم جمبنا كل واحد مننا بيبعد عن اهله وبيحس انه كده كسب الدنيا وراحته ولو والدك او والدتك فربت منك وحاولت تسألك مالك تبعد عنها وتقول انا مش عايز حد يدخل فى حياتى اهو ده واحد رد كدا فى واحد تانى يقول بعينه ويسكت وبس يرد خالص ده بردو واحد تانى رد بيقول حاضر ونعم ومفيش تغير فى خالص يعنى بيخادهم على قد عقلهم بردو ده واحد تانى مننا ومنك وفى ناس مننا بريئه لكن انا عارفه ان كل واحد مننا ليا مشكله مع والديا وكلنا بنبعد عافين ان فى اسر كتيره وعائلات السكوت بقى عندهم عادى والكلام بقى شئ مستحيل بينهم وغريب حتى السلام بينهم قليل دى بقى اسر عايشه مع بعضها مكونه من اب وام وابناء يا ترى لما بتمون مع صاحبك او صاحبتك ولما تسكت فجاء مش بتسالها سكات او ساكته ليا مش بتكلمى ليا عارف ليا بتسألها لان السكوت بينكم غريب يا ترى ده عيب مين العيب منى ولا منك يا امى انا نفسى اخدك فى حضنى وتشكى همك بدل ما تبكى دموعك على خدك واشكى همومى على حجرك السبب يا ترى ايه يارب يكون الموضوع مهم بالنسبه ليكم وعايزه كل واحد مننا يقولى ايه هى معاملتو مع والديه ويقولى سببها ايه مستنيه ردكو ويارب تكونه دايما بالصحه والسلامه اختكو احساس جديد
ضوء القمر
كلامك جميل وموضعك هايل ولازم اى انسان يعمل والديه معامله حسنه علمود يوفقه ربه فى الدنيا والاخره

حلوه منك يا احساس على الموضوع

تسلمى ياقمر
احساس جديد
ربنا يخليكو

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
معادلة أذهلت العالم
معادلة السيو في صورة
نتيجه معادلة كلية تجارة جامعة القاهرة .. نتيجه كلبه التجاره 2010/2011