نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احمد حلمي وجوجل ادسنس

هي الفكره جاتلي ان في ناس بتزهق من قله الدخل او عدم الدخل من ادسنس في ناس بتشتغل يوم صح صح ومبتلاقيش الي هي متخيله تجنيه وده عدم توفيق فبيزهق وكل يوم يستني سنت او اتنين مع انه لو عمل اليوم الي اشتغله صح لمده شهر في الشهر الي بعتدي هيحقق ضعف الي عايز يحقق كلام كتير معلش المهم حفذ نفسك واعمل زي احمد حلمي في فلم مطب صناعي انا بكتب وانا مشغل الكيلب والله يا جماعه هموت من الضحك ههههههه الكيلب استمتعه بيه واضحكه شويه قبل الجد

نيجي للجد الفيديو الي جاي لواحد اسمه جون وانا اعتقد ان اغلبيتكم شافوه والي ميعرفوش ان هو شاب

امريكي عامل مدونه عن الموبايلات وتدخلوه في الشهر 8الاف دولار وده من 2006 والمبلغ ده وصله بعد 3سنين ناس هتوقلي ماهو عشان امريكي هقولو لا انا كلمت ناس كتير اوي من امريكا وبيعده بالست شهور عشان يعمله 50دولار المهم الفكره التحفيذ اتفرج علي الكيليبين دول كل يوم علي الريق ومنها ضحك وجد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لو الفيديو مش شغال ادخل اتفرج من اليوتيوب

علي الصوت علي الاخر عشان الصوت وحش اوي وبعد ما تتفرج علي الفيديو انصحك متعمل مدونه عن الموبيلات الفيديو قديم من اربع سنين فتخيل كام واحد اتفرج علي الفيديو

ياريت اكون قدمت موضع لذيذ للاعضاء الكرام وياريت الي يحقق من الموضوع ده حاجه يقولنا وانا هبتدي من النهارده وهقولكم وانا غني انا غني انا غني هههههه
سلام عليكم

المقال "احمد حلمي وجوجل ادسنس" نشر بواسطة: بتاريخ:
عليم
فيديو جاااااامد
midaa
اي خدعه
ياريت ياجماعه الي يتفرج يقولي ايه رايه في فكره الموضوع
قلبي يناديك
بصراحه فكره حلوووه

واتمنى التوفيق للجميع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور لى لى احمد حلمى وهى بتلعب على الثلج ..نسخة من الفنان احمد حلمى
صورة جديدة احمد حلمي مع ابنته ليلي ...شاهد هل تشبهه ام لا؟؟؟- صورة احمد حلمي مع لي لي
شاهد صور شبيه الفنان احمد حلمى من السعودية يثير دهشة احمد حلمى نفسه على تويتر لن تصدق ما ستراه ومدى درجة الشبه بينهما !!