نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كل واحد يدخل يكتب ارباحة كام فى اليوم و اعلى سعر جابة

عاوزين يا جماعه كل واحد يدخل و يكتب
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارباحة من جوجل ادس اد ايه
انا الحمد لله
بجيب من 2 الى 5 $
فى اليوم
و ساعات اقل حسب الظروف يعنى
و اعلى سعر جبته فى اليوم كان 6 $
و يومها كان فرح بالنسبة ليه بصراحة

المقال "كل واحد يدخل يكتب ارباحة كام فى اليوم و اعلى سعر جابة" نشر بواسطة: بتاريخ:
hossam512
انا ارباحى فى اليوم كانت بتوصل من 5 الى 7 دولار بس للاسف حسابى اتقفل بعد ما وصلت خمسن دولار وعملت حساب تانى حسابى اتقفل بعد 40دولار ,المشكلة عندى دلوقتى ازاى احمى حسابى من النقرات غير الشرعية اللى بضيع فلوسى,دى مشكلة عند جوجل انها اول ما بتكتشف وجود نقرات غير شرعية بتلغى الحساب مع اننى لم ادعو احد للنقر على اعلاناتى وجميع زورا مدوناتى حقيقين-أمل فى المستقبل بان تقوم جوجل بالغاء النقرات غير الشرعية وعدم احتسابها ولا تغلى الحساب كله لان ده من الظلم لان بعد التعب ده يروح كل شئ!!!!!!!
afrtokoko
انا الحمد لله بوصل حوالى 20 سنت فى اليوم وممكن اقل ومره واحده وصلت دولار بالظبط وطبعا لسه حسابى 20 دولار

الحمد لله يارب حسابى مش يتقفل

ممكن تبعت ليهم رساله بان فى نقرات غير شرعيه وهما اكيد مش هيقفلوا حسابك تانى
HiSoKaX
انا ارباحى فى اليوم كانت بتوصل من 5 الى 7 دولار بس للاسف حسابى اتقفل بعد ما وصلت خمسن دولار وعملت حساب تانى حسابى اتقفل بعد 40دولار ,المشكلة عندى دلوقتى ازاى احمى حسابى من النقرات غير الشرعية اللى بضيع فلوسى,دى مشكلة عند جوجل انها اول ما بتكتشف وجود نقرات غير شرعية بتلغى الحساب مع اننى لم ادعو احد للنقر على اعلاناتى وجميع زورا مدوناتى حقيقين-أمل فى المستقبل بان تقوم جوجل بالغاء النقرات غير الشرعية وعدم احتسابها ولا تغلى الحساب كله لان ده من الظلم لان بعد التعب ده يروح كل شئ!!!!!!!

فى حالة الشك فى وجود اى ضغطات غير شرعية او غير معتادة قم بارسال رسالة الى دعم
جوجل من هنا

Invalid Clicks

وقم بشرح لدعم جوجل بالتفصيل لماذا تشك بوجود نقرات غير شرعية واحتمال يشيلوا الارباح
الخاصة باليوم ده بس هتضمن ان حسابك هيفضل شغال ..
و لا تضغط على اعلاناتك ابدا سواء من جهازك او جهاز غيرك .

ربنا يوفقك
hossam512
انا راسلت الدعم الفنى بخصوص النقرات غير الشرعية و بردوا بعديها الحساب اتقفل -انا شايف ان الدعم الفنى لجوجل نايم فى العسل ومش بيهتموا بأى رسالة توصلهم ,انا كتير جدا راسلتهم ومفيش ولا رد الا رد اتوماتيكى ليس له فائدة
ابراهيم عنب
بيتقفل ازاى يعنى حتى لو فيه نقرات غير شرعية جوجل بتفلتر كل ده
hasans17
انا الحمد لله بوصل حوالى 20 سنت فى اليوم وممكن اقل

بالرغم من الزيارات الكثيره
samerezz
الحمد لله ساعات بجيب دولار فى اليوم وساعات تانية بربط عن 16 سنت وربنا يكرم الجميع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كل واحد يكتب معدل ربحه اليومي
كل واحد فينا يكتب الحاجة اللى هو مفتقدها بجد ..؟
كل واحد يدخل يقول مثل ويطلع
كل واحد خلص امتحانات يدخل يعرفنا