نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الاستثمار فوركس Forex - تجارة العملات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أحصل على 25$ بونص بدون ايداع من Fxcm ، وابدأ التداول مع واحدة من كبرى شركات الفوركس

اولا قبل ما ابدأ الموضوع ، احب اعرفكم بشركة fxcm ، عشان ميجيش حد يقولى انتا بتسوق للشركة ، لان شركة بمكانة fxcm مش محتاجة واحد زيى يسوقلها ، انا عامل الموضوع لوجه الله وطبعا الشرح هيكون حصرى لنجوم اف ام .

أكبر وافضل واضمن شركتين للتداول فى سوق العملات ( حسب كلام معظم المتاجرين ) FXSOL - FXCM ، و نصيحة لكل من يريد المتاجرة فى الفوركس ، بلاش تشتغل مع شركات مش مسجلة فى NFA .

نرجع لموضوعنا ، التعرف على مميزات شركة FXCM

أحد الأعضاء المنظمين والمسجلين في جميعة الأسهم الوطنية المستقبلة NFA ، والأعضاء المسجلين في الهيئات الأمريكية يكون لديهم أكبر من 35% من الإيرادات من النقد الأجنبي. تتضمن مجموعة FXCM الشركات المنظمة في جميع أنحاء العالم ويشمل ذلك في الولايات المتحدة الأمريكية، بريطانيا، فرنسا، دبي، أستراليا وهونج كونج ، كما تميزت الشركة ايضا ببرنامجها المتطور الحاصل على عدة جوائز عالمية .

أكثر من 125.000 حساب فعلي يتاجرون من خلال أرصفة تجارة إف إكس سي إم تقريبا من 150 دولة مختلفة بمعدل 8.000.000 صفقة تنفذ كل شهر ، علاوة على ذلك دعم الزيائن مجهز بأكثر من لغة، لذلك استلمت FXCM العديد من الجوائز من جالية الإستثمار وجائزة أفضل سمسار عملة من الأسهم ، وأفضل متخصص لدى إف إكس الأسهم والسلع ، وأفضل رصيف تبادل عملات للبيع بالمفرد ، بالإضافة إلى أنه أفضل محلل تقني للأسواق . لذلك استلمت FXCM العديد من الجوائز من جالية الإستثمار وجائزة أفضل سمسار عملة من الأسهم ، وأفضل متخصص لدى إف إكس الأسهم والسلع ، وأفضل رصيف تبادل عملات للبيع بالمفرد ، بالإضافة إلى أنه أفضل محلل تقني للأسواق.

مميزات الشركة :

1- تقدم الشركة حسابات إسلامية للحساب العادى فقط وليس المايكرو .

2- مسجلة في هيئة NFA برقم 0308179 وثلاث هيئات حكومية أخرى حول العالم.

3- امكانية التداول باستخدام برنامج الميتاتريدر الشهير.

4- فارق الشراء والبيع يبدأ من نقطة.

5- نظام No Dealing Desk. ( بحيث يكون التعامل بين العميل والبنوك تعاملاً مباشراً دون الحاجة لغرفة تنفيذ عمليات في الشركة )

6- رافعة مالية تصل إلى 200:1 .

7- إمكانية فتح عقدين متعاكسين Hedge عن طريق فرع بريطانيا.

نيجى بى لموضوع بونص ال25$ الى بتقدمة الشركة ، للعلم البونص للحسابات المايكرو فقط ، والى بتكون قيمة النقطة فية 10 سنت ، مع امكانية مضاعفة العقود حتى 10 ، وساعتها النقطة هتكون ب 1$

اولا هتدخل على الرابط ده http://www.forexmicrolot.com/tradesh...keyword=036014

ثانيا : هتمله البيانات عادى

اول مربع : اسمك
ثانى مربع : اسم والدك
الثالث : الاميل
الرابع : التليفون
الخامس : اختار بلدك

بعد على Submit هتنتقل لهذه الصفحة

وبعدها الى هذه الصفحة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وبعدين تبدا خطوات فتح الحساب

ثم الى الخطوة

والى الخطوة الثالثة

واخيرا الخطوة الرابعة

ثم ناتى الى مراجعة البيانات ، وبعدها ارسال

وبعد مراجعة كافة البيانات ، submit

سوف تنتقل لصفحة بها رقم حسابك ، ورابط لتحميل منصة التداول ، قم بتحميل منصة التداول ، ثم اغلق الصفحة .

ملاحظات :

* الشركة هتبعتلك رسالة الى الميل الى كنت مسجل بية ، فيها ملف ورد ورقم الحساب .

* لازم تبعت للشركة صورة البطاقة الشخصية بتاعتك عشان البونص ينزل .

* هتبعت للاميل دة [email protected] صورة البطاقة + ملف الورد الى جالك فى رسالة واحدة .

* فية حاجة تانية المفروض تبعتها ( بس ملهاش دعوة بالبونص ) وهيا اثبات سكن ( فاتورة كهرباء - مياه - غاز - كشف حساب بنكى ) يكون عليها عنوانك الى مسجل بية ، ودى هتحتاجها لما تيجى تسحب اى مبلغ من الشركة .

---------------------------------------------------------------

انا سجلت وحصلت على البونص وشغال بية دلوقتى ، ودى صورة من الحساب ( منصة التداول ) فية المبلغ

ياريت اى حد عندة استفسار ، يتفضل وانا تحت امره

المقال "أحصل على 25$ بونص بدون ايداع من Fxcm ، وابدأ التداول مع واحدة من كبرى شركات الفوركس" نشر بواسطة: بتاريخ:
mannon
يرجالة والله دى فرصة ، وياريت تلحقوا تستفادو من العرض لانه اكيد مش هيستمر كتير ، ومتهيقلى الى ناوى يشتغل فى الفوركس مش هيلاقى احسن من fxcm يشتغل معاها
mannon
الظاهر كدة الواحد بيكلم نفسة !!!
josefoddo
لو سمحت هو فى اى مشاكل او خطر فى ارسال صورة البطاقة ؟
mannon
لا خالص مفيش اى مشاكل هيعملو بيها اية مثلا ! ، وبعدين دى شركة محترمة ومسجلة فى هيئات رقابية
مفيش اى مشاكل
mannon
على فكرة مش شرط تبعت البطاقة عشان يجيلك الونص ، يعنى افتح الحساب وخد 25$ لو خسرتهم متبعتش حاجة ، كسبت ابعت وعيش
beko7070
الشركة اللي انت حاطت اللينك بتاعها واللي بتدي بونص 25$ هي fxcmmicrolot.com

والشركة اللي انت بتتكلم عنها ان هي متسجلة وواخدة جائزة كذا وكذا هي fxcm.com وطبعا محدش يقدر يتكلم عنها بس للاسف مش بتدي بونص

يعني من الاخر دي شركة ودي شركة تانية خالص
mannon
والنبى يجدعان الى ميعرفش حاجة ميقعدش يفتى ، بعنى الاخ الى داخل يقول دى شركة تانية ، قبل متكتب الرد اتعب نفس ثانية اكتب فى جوجل وانتا هتعرف انهم نفس الشركة ، يعنى هى مش حداقة انك تدخل تعمل نفسك ناصح وخلاص بكلمتين ملهمش لازمة
سامح يسرى مطاوع
الشركة اللي انت حاطت اللينك بتاعها واللي بتدي بونص 25$ هي fxcmmicrolot.com

والشركة اللي انت بتتكلم عنها ان هي متسجلة وواخدة جائزة كذا وكذا هي fxcm.com وطبعا محدش يقدر يتكلم عنها بس للاسف مش بتدي بونص

يعني من الاخر دي شركة ودي شركة تانية خالص
بالعكس ده موقع تابع لها اخى فرع المايكرو
اطمن اخى الشركه امنه
mannon
الى مش عارف الشركة يكتب بس فى جوجل fxcm
eameam
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بارك الله فيك اخي الكريم
هل العرض مازال مستمر ولا خلص
ارجو الرد بارك الله فيك
eameam
اخي الكريم
عملت كل الخطوات وفتحت حساب مع الشركة من الرابط اللي حضرتك كتبه
ودلوقت دخلت على الحساب
لايوجد فيه اي اموال
الرصيد صفر
وانا ارسلت صورة البطاقه وملف الورد
هل العرض انتهى ولا ايه المشكله
ارجو سرعة الرد بارك الله فيك
mannon
لا اخى الكريم لم ينتهى العرض ، ودة العادى البونوص بينزل بعد يومين وبالكتير اسبوع

فتحت اربع حسابات باسماء مختلفة ، وكان بينزل المبلغ بعد حوالى يومين

بالتوفيق
eameam
بارك الله فيك اخي الكريم
شاكر جدا والبونص نزل في الحساب بس المشكله تاجرت وصفر الحساب
هل ينفع اشترك تاني معاهم بنفس البيانات
مره اخرى بارك الله فيك
mannon
يالة الله يعوضك عليك يباشا
بس للاسف مينفعش تفتح حسابين بنفس البيانات ، افتح بأسم والدك مثلا ، او ولتدك ، او اى حد من القرايب ، بس خلى بالك ، الى هتفتح بأسمة هو الى هيسحب الفلوس ( فى حالة انك عرفت تكبر الحساب ) ، وبعدين متستعجلش فى مواضيع توصيات كتير حلوة امشى مع واحدة منهم لحد متتعلم
eameam
شاكر لك اخي الكريم على الرد
وفتحت حساب تاني معاهم باسم اخويا
كنت عاوز اعرف شروط السحب من البونص
وشاكر لك مره اخرى
mannon
شاكر لك اخي الكريم على الرد
وفتحت حساب تاني معاهم باسم اخويا
كنت عاوز اعرف شروط السحب من البونص
وشاكر لك مره اخرى

بترفع لهم المستندات دى

اولا ( صورة بطاقة أو باسبور أو رخصة قيادة )

ثانيا ( اثبات سكن - مثلا فاتورة غاز أو فاتورة مياه او كهرباء ، ولو مفيش اى حاجة من دول بأسمك ممكن كشف حساب بنكى )

وطبعا لازم لو هتطلب سحب أموال تكون مقدم المستندات دى ، لأن وسيلة السحب الوحيدة حوالة بنكية ، ومفيش اى شروط تانى على السحب

----------------------------

السحب بيكون تحويل بنكى فقط ، والحوالة بس تكلفتها 50$ مهما كان المبلغ ، فنصيحة متسحبش مبلغ قليل ، عشان العمولة بتاعت البنك ، ومتخفش على فلوسك
mannon
انهاردة واحد من اصحابى كلمنى وقالى انة وصل ال 25 الى 200$ ، وطلب سحب 100

يارب يكون كل الى اشترك كسبان
mannon
اية اخبار العرض معاكم ، ياترى لسة شغال ؟
mannon
انا كنت عامل موضوع قديم عن الشركة وكان العرض 25$ دلوقتى العرض ذاد وبقى 50$ ، ودة فرصة كويسة للى لم يشتركوا فى عرض 25$ فى العرض الاول .
Open a forex account for as little as $50

اولا قبل ما ابدأ الموضوع ، احب اعرفكم بشركة fxcm ، عشان ميجيش حد يقولى انتا بتسوق للشركة ، لان شركة بمكانة fxcm مش محتاجة واحد زيى يسوقلها ، انا عامل الموضوع لوجه الله وطبعا الشرح هيكون حصرى لنجوم اف ام .

أكبر وافضل واضمن شركتين للتداول فى سوق العملات ( حسب كلام معظم المتاجرين ) FXSOL - FXCM ، و نصيحة لكل من يريد المتاجرة فى الفوركس ، بلاش تشتغل مع شركات مش مسجلة فى NFA .

نرجع لموضوعنا ، التعرف على مميزات شركة FXCM

أحد الأعضاء المنظمين والمسجلين في جميعة الأسهم الوطنية المستقبلة NFA ، والأعضاء المسجلين في الهيئات الأمريكية يكون لديهم أكبر من 35% من الإيرادات من النقد الأجنبي. تتضمن مجموعة FXCM الشركات المنظمة في جميع أنحاء العالم ويشمل ذلك في الولايات المتحدة الأمريكية، بريطانيا، فرنسا، دبي، أستراليا وهونج كونج ، كما تميزت الشركة ايضا ببرنامجها المتطور الحاصل على عدة جوائز عالمية .

أكثر من 125.000 حساب فعلي يتاجرون من خلال أرصفة تجارة إف إكس سي إم تقريبا من 150 دولة مختلفة بمعدل 8.000.000 صفقة تنفذ كل شهر ، علاوة على ذلك دعم الزيائن مجهز بأكثر من لغة، لذلك استلمت FXCM العديد من الجوائز من جالية الإستثمار وجائزة أفضل سمسار عملة من الأسهم ، وأفضل متخصص لدى إف إكس الأسهم والسلع ، وأفضل رصيف تبادل عملات للبيع بالمفرد ، بالإضافة إلى أنه أفضل محلل تقني للأسواق . لذلك استلمت FXCM العديد من الجوائز من جالية الإستثمار وجائزة أفضل سمسار عملة من الأسهم ، وأفضل متخصص لدى إف إكس الأسهم والسلع ، وأفضل رصيف تبادل عملات للبيع بالمفرد ، بالإضافة إلى أنه أفضل محلل تقني للأسواق.

مميزات الشركة :

1- تقدم الشركة حسابات إسلامية للحساب العادى فقط وليس المايكرو .

2- مسجلة في هيئة NFA برقم 0308179 وثلاث هيئات حكومية أخرى حول العالم.

3- امكانية التداول باستخدام برنامج الميتاتريدر الشهير.

4- فارق الشراء والبيع يبدأ من نقطة.

5- نظام No Dealing Desk. ( بحيث يكون التعامل بين العميل والبنوك تعاملاً مباشراً دون الحاجة لغرفة تنفيذ عمليات في الشركة )

6- رافعة مالية تصل إلى 200:1 .

7- إمكانية فتح عقدين متعاكسين Hedge عن طريق فرع بريطانيا.

نيجى بى لموضوع بونص ال25$ الى بتقدمة الشركة ، للعلم البونص للحسابات المايكرو فقط ، والى بتكون قيمة النقطة فية 10 سنت ، مع امكانية مضاعفة العقود حتى 10 ، وساعتها النقطة هتكون ب 1$

اولا هتدخل على الرابط ده http://www.forexmicrolot.com/tradesh...keyword=036014

ثانيا : هتمله البيانات عادى

اول مربع : اسمك
ثانى مربع : اسم والدك
الثالث : الاميل
الرابع : التليفون
الخامس : اختار بلدك

بعد على Submit هتنتقل لهذه الصفحة

وبعدها الى هذه الصفحة

وبعدين تبدا خطوات فتح الحساب

ثم الى الخطوة

والى الخطوة الثالثة

واخيرا الخطوة الرابعة

ثم ناتى الى مراجعة البيانات ، وبعدها ارسال

وبعد مراجعة كافة البيانات ، submit

سوف تنتقل لصفحة بها رقم حسابك ، ورابط لتحميل منصة التداول ، قم بتحميل منصة التداول ، ثم اغلق الصفحة .

ملاحظات :

* الشركة هتبعتلك رسالة الى الميل الى كنت مسجل بية ، فيها ملف ورد ورقم الحساب .

* لازم تبعت للشركة صورة البطاقة الشخصية بتاعتك عشان البونص ينزل .

* هتبعت للاميل دة [email protected] صورة البطاقة + ملف الورد الى جالك فى رسالة واحدة .

* فية حاجة تانية المفروض تبعتها ( بس ملهاش دعوة بالبونص ) وهيا اثبات سكن ( فاتورة كهرباء - مياه - غاز - كشف حساب بنكى ) يكون عليها عنوانك الى مسجل بية ، ودى هتحتاجها لما تيجى تسحب اى مبلغ من الشركة .

---------------------------------------------------------------

انا سجلت وحصلت على البونص وشغال بية دلوقتى ، ودى صورة من الحساب ( منصة التداول ) فية المبلغ

ياريت اى حد عندة استفسار ، يتفضل وانا تحت امره
midokeeper
تم التسجيل لاكن كيف أحمل الميتاتريدر ؟ لأنهم أرسلو لى برنامج أخر و لا أجيد التعامل معة
mannon
اعتقد اخى ان البونوص فقط ينزل على برنامج الشركة
mannon
ياعم الحج انتا اية الى خلاك تكلم السبورت اصلا ؟ طبق الخطوات الى انا شرحها ، وبعدين ارفع صورة البطاقة مع اى اثبات سكن ( فاتورة تليفون - غاز - كهرباء - كشف حساب بنكى ) وابعتوا ليهم والبونص هينزل اوتوماتيك فى برنامج التداول .

بالتوفيق
mannon
وعلى فكرة البونوص ذاد وبقى 50$ ، بس كدة انتا مش هينفع تشترك فية لانك دخلت من لينك 25$

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
أحصل على 50$ بونص بدون ايداع من Fxcm ، عرض جديد
بونص 10$ بدون ايداع
من افضل شركات الفوركس uwc و 25$ بونص على ايداع 10$
بونص 50 $ بدون ايداع
بونص 25$ بدون ايداع