نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت جديدة خالص

واحد دخل فندق 5 نجوم كان في فرح وهو كان عايز يروح دوره المياه فبيسأل واحدهفي الفرح وهو مكسوف جداًً ... وبيوشوشها في ودنهالو سمحتي التلاوَت منين ؟؟البنت ضحكت وقالت : قصدك التواليت ؟ .... من الناحيه التانيهفراح لف وشوشها في ودنها التانيه : التلاوَت منين؟؟
النكته الثانيه

صعيدي تاه في الصحراء هو وواحد امريكي وواحد المانيلقوا مصباح علاء الدين السحري .... مارضيوش يخلوا الصعيدي هو اللي يدعكه علشانما يموتش الجني ....... الامريكي دعكه طلع الجني وقال : كل واحد ليه طلبين بسالامريكي انا عايز احدث كمبيوتر في العالم وطياره ترجعني بلديفي ثواني كانت الحاجه عنده ومشيالالماني : انا عايز احدث عربيه مرسيدس وطياره ترجعني بلديفي ثواني كانت الحاجه قدامه ومشيالجني قال للصعيدي: وانت ؟؟الصعيدي : عايز طبج كشريالجني جابله الكشري وقعد يأكل فيه ............ وبعد لما خلصه الجني سأله : طلبك التاني ايه؟؟الصعيدي : واحد كمان وحياه ابوك

اثنين مساطيل
الاول : ولع الراديو
الثاني : ماعييش كبريت
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الاول : ولا ولاعه؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههه

مين أكثر إنسان صابر في الدنيا؟؟؟ صعيدي ينتظر إليسا علي قناة إقرأ

ليه السودانيين ايديهم بيضا من جوا ؟؟عشان كانوا ساندين على الحيطة و هما بيرشوهم

مرة جماعة راكبين عربية أجرة و مسافرين و السواق عمال يجري بسرعة قويواحد قاله ياعم هدي شويةالسواق قاله: بتفهم في البيجوقاله: لأقاله: طب اخرسسرعة العربية عمالة تزيد فواحد تانيياعم هدي شوية حتموتنا معاك الله يحرقكالسواق زعق: بتفهم في البيجوقاله: لأقاله: طب اخرسالسواق عمال يجري فواحد تانيياعم انت حتموتناقاله بتفهم في البيجوقاله أيوة بفهم في البيجوقاله طب تعالى وقفها عشان أنا مش عارف

واحد نام بالشقلوب صحى لقى رجليه معمصة

المقال "نكت جديدة خالص" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت مصرية جديدة خالص تموت من الضحك فووووت و شوف
رسائل جديدة خالص 2010
نكت مصرية جديدة خالص تموت من الضحك فووووت وحشش !
نكت مصرية جديدة خالص تموت من الضحك