نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ليه الحب فى الجامعه ما بيكملش ؟؟

الحب فى الجامعه مابيكملش علشان اسباب كثيره مثال على ذلك (الغرور من الولد او البنت - التعالى بينهم-عدم الاخلاص فى الحب ) كما توجد بعض الامثله على الشباب فى الجامعه :
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اول مثال (الشاب اللى فاكر نفسه احسن واحد وبيفهم فى كل حاجه وهو مابيفهمش حاجه ويختار احلى واحده ويمشى يتمنظر بيها ولما يجلس مع اصدقائه يقول ويعيدفى جمالها ويقعد يتمنظر يمين وشمال .
بس انتو عارفين اللى بيعمل كده بيجرالو ايه ؟؟؟؟)
المثال الثانى ( شاب بيدور على الحب ومش لاقيه وكل ما يعرف واحده يفتكر انه بيحبها ويعرف واحده تانيه بعديها يقولا انا بحب التانيه الاولى كانت مجرد نزوه وهكذا ويبدأ يحرى وراء أوهام ليس لها أثاث من الصحه لحاد اما يقع فى واحده شبهه وما يعرفش يخلص منها )
اما المثال الثال الثالث ( مثال للشاب الملتزم من البيت للمحاضره ومن المحاضره للبيت لحاد اما يزهق من نفسه ولو مره حاول انه يكلم بنت يتلجلج ويقعد ينشف فى عرقه لحاد اما يخلص كلامه ويميشى )
أما النوع الرابع (فهو شاب علشان يعرف واحده يبقى وراها فى كل حته علشان يلاقى فرصه يكلمها وفى الاخر ما يعرفش يكلمها انا شخصيا اعرف واحد بالمواصفات دى )
أما بالنسبه للبنات فيوجد بنات (مغروره بتتكبر على الولاد - وفى اللى ميتكلمش شباب خالص - واللى بتكلم اى شاب يقابلها عادى - واللى بتحب على نفسها - واللى عامله نفسها مبتحبش حد خالص وهى بتموت فيه شاب تعرفه ) امله كتيره
ولكن عايز اطرح سؤال ياريت كل اللى يقرأه يرد رد منطقى
هو شاب بسيط ومتواضع بشهاده اصدقائه له يعرف ولاد وبنات ومش بيفكر فى الحب حتى يكون نفسه
عرف بالمصادفه ان زميله له معجبه جدا بيه والمشكله الاصعب ان صديقه الانتيم معجب جدا بيها وهو محتار يعمل ايه ؟ يعمل ايه
لو عندك رد ابعتهولى .
وبعد الرد أكتب سؤال علشان يرد عليه كل الناس .
لو عندك موضوع أكتبه هنتناقش فيه.

المقال "ليه الحب فى الجامعه ما بيكملش ؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم..
مو كل انسان يحب معناه هذا الحب غلط.. المشكلة مو في الحب المشكلة فينا احنا... قبل ثلاث سنوات حبيت وحدة في الجامعة .. كانت إنسانه اكثر من رائعة وبعد التخرج اتقدمت إلها وردت اخطبها بس أبوها ما وافق.. ولحد الان أنا احبها مع العلم انو صارلي اكثر من سنة ما شايفها وراح انتظرها كل العمر......
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عندى اجابة لسؤالك بص لو واحد زى مانت بتقول عايز يكون نفسو وبعدين يبقا يفكر يحب انا اقترح انه يسيب البنت لصحبه لانه هوا مابيفكرش فيها اصلا
%u0632%u0627%u0626%u0631
طيب لو واحدة بتحب زميلها بالجامعة بتحبه جدااااااااااااا وهو طول النهار قاعد مع البنات
هى تعمل ايه مع العلم ان الحب اعمى يعنى اما بتشوفه بتنسى كل دا المهم انا شفته
Mizoalex
عشان بيكون لعب عيال

مفهوش اى مسئوليه
دموع تبتسم
اسمع يا حبيبي
واحده معجبه بيك وصديقك معجب بيها
انصحك تبعد انت من الموضوع اولا انت يمكن مش مايل ليها من الناحيه العاطفيه او مبتفكرش تحبها
لكن لو فكرت يمكن تخسر صحبك ويمكن تخسرها هى كمان لو مفهتوش بعض صح او مكانش ده نصيبكم

كون نفسك الاول ولما تكون قادر تخطب وقادر تفتح بيت فكر فى الارتباط

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ملابس للبنات الجامعه 2014 - اجمل وارق واشيك ازياء لبنات الجامعه -ملابس رووووعه
موقع الجامعه العماليه
ليه البنات بتدخل الجامعه
الفنانين ايام الجامعه ...!!