نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحب الحقيقى والرومانسية الصادقة فين دلوقتى؟

كتير اوى من الناس بيسألوا نفسيهم سؤال هو الحب الحقيقى والرومانسية الصادقة فين دلوقتى وكتير من الناس نفسه يعيش لحظة حب حقيقية ونفسه يعيش الحب الجميل اللى مافهوش جراح خالص بس بيلاقى ان العملية صعبة يقوم قايل لنفسه لا انا مش هحب احسن وعلى فكرة انا واحد منهم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا بتكلم بصراحة شديدة انا دلوقتى بخاف احب بمعنى أصح بخاف أخوض تجربة حب عشان كدة مابتعملش مع بنات كتير لأن أخرة التعامل الدائم مع واحدة يقلب لقصة حب وانا بحاول أبعد عن ده
تفتكروا أنا صح والا غلط
تفتكروا عندى حق والا معنديش حق انى ابقى كدة
بس قبل ماتقولوا فكروا فى اللى احنا فيه فكروا فى دلوقتى وشوفوا الدنيا ماشية ازاى عشان تجاوبوا عليا صح

المقال "الحب الحقيقى والرومانسية الصادقة فين دلوقتى؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
كاندي
انت عندك حق بس اقلك حاجه مش كل البنات كده يعنى انت لو دورت هتلاقى الانسانه اللى تتمناها وان شاء الله هتلاقيها
تقبل مرورى
احزان غزل
انت طبعا معندكش حق الحب موجود
الحب هيدخل حياتك بدون متشعر بس اهم شى لازم تتدرك تماما ان الحياة مش كلها حب ورومانسية لازم يحدث مشاكل ومفيش حياة وردية بس اهم شى عندما تحب لازم تحب بفلبك وعقلك معا ولو عرفت عيوب الطرف الاخر كويس وتقبلتها يبقى انت بجد بتحب وعمرك ما هتجرح او تنجرح
i love you
انت عندك حق بس اقلك حاجه مش كل البنات كده يعنى انت لو دورت هتلاقى الانسانه اللى تتمناها وان شاء الله هتلاقيها
تقبل مرورى
شكراً ياكاندى ويارب الاقى الأنسانة اللى بتمناها
i love you
الحب هيدخل حياتك بدون متشعر بس اهم شى لازم تتدرك تماما ان الحياة مش كلها حب ورومانسية لازم يحدث مشاكل ومفيش حياة وردية بس اهم شى عندما تحب لازم تحب بفلبك وعقلك معا ولو عرفت عيوب الطرف الاخر كويس وتقبلتها يبقى انت بجد بتحب وعمرك ما هتجرح او تنجرح
عندك حق شكراً ياهبة
بحر الدموووع
صح ده اللى عايز اقوله طبعا انته غلطان لازم تحب وتتحب وتسمح ان يكون فيه فى حياتك حب
والرومانسيه موجوده وتمام وزى الفل
توكل على الله انته بس ومتعولش هم هههههه
كلنا لها
تقبل مرورى احسن لك ههههههههه
sameh_999999999999999999
الاجابه هى كل واحد عندو هموم ومشاكل مش فاضى للحب والكلام ده بس الواحد عارف انو فى يوم هاحب بجد بس بجد مافيش بنت تستاهل بجد ومافيش حدبيحب حد دلوقتى بجد اليومين دولو بيتوع مصالح بس مش اكتر حته الاحصاب علشان عايز مصلحه مش اكتر بس بجد الواحد مش عايز يعرف بنات دلوقتى علشان ده ها يبقا كيتر هما والدنيا ولاصحاب وعلينا
Mizoalex
الحب متوفر يا صاحبى

اشتريه بالفلوس

اى حاجه بقا ليها سعر دلوقتى

ادفع و شيل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
100 صورة من البوم الحب - صور رومانسية كتب عليها اعذب كلمات الحب والرومانسية
معنى الحب الحقيقى - اجمل الكلمات المعبره جدا عن الحب الحقيقى