نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مركز تعليم الغلاسة ع البنات

هنا تقدر تغلس علي البنات في اي وقت

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى الرخامه ... انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك اقوم ارقصلك يعنى؟
ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول ... شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه!!

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصيصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت عتريس بالظبط.

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى !!!!!!
(اللى مافيهمهاش يسالنى)

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة !!!!!

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الرخامه انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها .....
هتنادى عليك........
- محماااااااااااااد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى وشها و بعدين دير وشك و نفضلها و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا وشها هيبقى شبه الطمطماية .. طبعا بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك ولد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(ملحوظة : اعمل حسابك ان البقال هيرميك باى حاجة فى ايده .. طبعا .. مهو مفيش حلاوه من غير نار)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على طول ......... قعدها جنب السواق و اقعد انت ورا !!!!!!

12- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى ....
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقطت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......
مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس !!!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الجنان دى؟؟؟ بص للصوره كده وادعك ذقنك في حيره وقولها: هو انتى مين فيهم !!!!!!!!
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

14- لو كنت ماشى مع بنت سامر وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها .. اوعدك في مره انى اتعرف عليها واحاول معاها !!!!!!

16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة !!!!!!!

17- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس انا اكتشفت حاجه معاكى .. ياما حياتى تتمله ياما محفظتى هى اللى تتمله .. من الاخر جبهالها علي بلاطه (لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة..)

المقال "مركز تعليم الغلاسة ع البنات" نشر بواسطة: بتاريخ:
hanaahassan
ههههههههههههههه حلوة يا عم الرخم
RAGHEB
انا رخم ماشى مش مهم

مشكور اوى لمرورك
الفراشة العاشقة
ههههههههههههههههههههههه
يعنى مش لاقى حاجة تعملها تقوم ترخم على البنات
ماشى يابية عادل
امو
ياااااااااااااااااااااربى ع الرخاااااااااااااااااامة هههههههههههههههههههههههه
بس ماتقلقش كله بيطلع فى الغسيل ههههههههههههههههههه
الكلام ده لو عاوزها تسيبه مش عاوز يرخم عليها ههههههههههههههههههههههههه
ناااااااااااايس توبيك
RAGHEB
ايوة مش لاقى حاجة اعلملها قولت ارخم شوية عليكم

ومشكور اوى لمرورك يا بنوتة انتى
RAGHEB
ماشى يا امو لالا بجد هو عاوز يرخم
ومشكور اوى لمرورك اوى اسعدنى جدا
امو
انت ادرى بقى يادولة ههههههههههههههههههه
رايك كده يعنى
RAGHEB
اة راى كدة اية عندك مانع

والا اية
امو
الله
انت هترخم انت كمان ولا ايه
بلاش انت هههههههههههههههههههههه
انا مش واخدة على كده منك
RAGHEB
ارخم عاوزانى ارخم ارخم عادى

ماشى امال اية بس مقدرش ارخم على اختى بس ممكن ارخم بس حبة صغيرين
امو
لا ماترخمش انا مش ناقصة
خليك زى مانت احسن
كاندي
ههههههههههههههههههههه ماشى يا عم عادل احنا بردوه اللى نعمل كده لأ ده انت بتحلم ههههههههههههه
daring eyes
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة !!!!!

جاااااااااااااااااااااامده اوى بجد ضحكتنى من كتر الرخامه بس الرخامه عمرها ما تليق عليك يا دولا ده انت حبيب البنات ده انت اخو بنات المنتدى كله ههههههههههههههههه بس عسل
RAGHEB
مشكوووور ليكم اوى اوى لمروركم عاوزنى ارخم والا مش ارخم اطلبوا انتوا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحجامة تعليم/تعليم حجامة/تعليم الحجامة(الاتحاد العالمي للطب البديل والتكميلي )(الجامعة العالمية /ال
مبادئ الغلاسة و الرخامة .
تعالي وكركر من كتر الغلاسة
طب بديل تعليم/الطب البديل تعليم/تعليم طب بديل/تعليم الطب البديل"الجامعة العالمية للطب البديل والتكمي
لمن يرغب فى تعلم , فن الغلاسة,هههههههههههههههههههههههه, اصل الغلاسة دى فن