نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحلقه الثالثه من برنامج هات من الاخر

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اعزائى المشاهدين اهلا وسهلا بيكم فى حلقه جديده من برنامجنا هات من الاخر وقبل بدايه قضيتنا الليله نعلن عن الفائز فى الحلقه السابقه ( كتكوته ) اما عن موضوع اليوم باسم ( عيد الحب ) وهى تعتبر حلقه خاصه بمناسبه عيد الحب ولكن كلامنا يختلف عن اى كلام يقال عن عيد الحب وانا اسئل كل انسان يحتفل بعيد الحب ؟ اهل ترى الحب الذى هو كل حياتنا يحتاج الى يوم وهى وجهات نظر فمنهم من يرى هذا اليوم انه بدعه ومنهم من يرى هذا اليوم تكريما للحب ولكن برنامجنا سئل البعض عن عيد الحب وكانت اكثر الاقاويل يويدون هذا العيد مهما كانت تكلفه الهدايا فى هذا اليوم ولكن نقدم هذا الخبر فى برنامجنا ان السعوديه تعمل حظر على المكتبات وهدايا الحب اهل هذا غباء وتخلف من السعوديه ام تزمد منهم ام ايه ولكن يوجد بعض المشاهدين رايهم عجبنى جدا وهو يقلوا من يستخدم عيد الحب بدون غضب لله والناس يبقى مفهوش مشكله وهذه كانت استطلاعات مشاهدينا ولكن فى النهايه لماذا كل اهتمامنا بهذا العيد اويد او اعرض لانه يتكلم عن الحب افضل احساس فى حياتنا ومن غير الحب انت انسان جسم بلا روح ومن يستطيع العيش بدون حب ولا ايه يا مشاهدينا والان بعد ان طرحنا قضيه عيد الحب لا بد ان نعرف تاريخ عيد الحب واشياء اخرى ولكن هذا ما يقوله لنا نجم حلقه الليله القلب الطيب وسنلتقى معه بعد قليل
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فاصل ونعود مع نجم الليله

المقال "الحلقه الثالثه من برنامج هات من الاخر" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
وانا في انتظار اسئلتكم

واهلا باحلي اعضاء بالمنتدي
اجتماعى اخر حاجه
اعزائى المشاهدين اهلا وسهلا بيكم مره تانيه بعد الفاصل اليوم نتكلم باجمل معانى الحب مع نجمنا القلب الطيب اهلا بنجمنا اليوم خاص ونجمنا مميز جدا فى عالم الرومانسيه ونبدا معه حلقتنا ونقول له عرفنا بنفسك ؟
القلب الطيب
انا اسمي \ محمد

وحاصل علي تجارة

وبحب الجلوس علي النت وكتابة القصص الرومانسية

وغير مرتبط
القلب الطيب
وشغال موظف في مستشفي حكومي تابعة لجامعة الازهر
emma
اولا Happy Valentine لكل اعضاء المنتدى انا شايفه ان الاحتفال بعيد الحب مش حرام انالما اقول لكل اللى بحبهم كل سنه وانا بحبكم دى مش حرام لما اتصل بصحابى وقرايبى واقلهم بحبكم مش حرام ليه كل حاجه بنحرمها من غير ما نفكر هى فعلا حرام ولا لا انا لو مش بسبب ضرر لغيرى ولا لنفسى يبقى مش حرام ودى رأى واكيد الحلقه هتكون جامده
اجتماعى اخر حاجه
جيد جدا نجمنا موهبه رائع كتابه قصص وحاصل على تجاره ولكن البعض يريد معرفه سنك ولماذا اخترت التجاره وماذا تعمل الان بعد التخرج؟
اجتماعى اخر حاجه
يا ايما انا وضحت ممنوع التعليق فى الحلقه يمكنك المشاهده الان والتعليق بعد الحلقه
القلب الطيب
انا عندي 27 سنة

والله كان نفسي ادخل كلية الطب

بس مجموعي ع العموم الحمد لله علي كل شئ

وانا شغال موظف كاتب استقبال بمستشفي حكومي تابعة لجامعة الازهر
اجتماعى اخر حاجه
بجد يا نجمنا انا كان نفسى تحقق ما تريده وتدخل الطب ولكن اهو شكلك مصمم وبتشتغل فى مستشفى محاسب والان مع سوال هام جدا ماذا يمثل لك منتدى نجوم اف ام عن غيره وماذا يمثل لك ؟
القلب الطيب
منتدي نجوم اف ام

بصراحة انا كنت مشترك في منتديات كتيرة بس بصراحة ودي حقيقة من ساعت

ما عرفت منتدي نجوم اف ام واشتركت فيه والله تركت كل المنتديات التانية

بجد في منتدي نجوم اف ام كل حاجة عايزة من اصد قاء محترمين جدا

بصراحة الواحد طول ماهو موجود بالمنتدي بيحس انه بين اهله بالظبط
اجتماعى اخر حاجه
بجد شعور طيب منك وهذا يدعونى الى هذا السوال لماذا اخترت لقب القلب الطيب هل لانها الحقيقه ام اسم وخلاص ام لهذا الاسم قصه معك ؟
emma
مساء الخير انا اول مره اشترك فى المنتدى حبيت الفكره دى جدا وسؤالى انت شايف الاحتفال بعيد الحب حرام ولا
القلب الطيب
سؤال جميل من انسان محترم اوووووي وبحبه

اسم القلب الطيب ده اخترته لانه بيعبر عني في كل حاجة

طيبة قلبي وعلي فكرة انا قلبي طيب بجد

اوووووووووووووووووووووووي
اجتماعى اخر حاجه
فعلا ده باين عليك يا محمد وبشكرك جدا على هذه المجامله ده شرف لى والان سوال محرج شويه ولكن هو سوال من بعض الاعضاء وانا مقدرش اخبى اسئله مشاهدينا وهو ما علاقتك بالعضوه aso ?
القلب الطيب
هو فعلا سؤال محرج بس هجاوبك عليه

اللي بيني وبين اسو زي ماتقول كده بنحب بعض

تمام يا صحبي
اجتماعى اخر حاجه
خبر جميل جدا يا محمد ويارب يكمل هذا الحب بينك وبين اسو نكمل سوال بقى لذيذ ايه الاكله الى بتفضلها ؟
القلب الطيب
والله بحب اكل البطاطس بجميع انواعها
اجتماعى اخر حاجه
حلو البطاطس والان سوال اخر من بعض الاعضاء ما هو المطرب والمطربه المفضله لك ؟
القلب الطيب
من المطربين اولهم الكينج عمرو دياب وهاني شاكر وتامر عاشور وحسني ومصطفي كامل

ومن المطربات اصاله ونانسي واليسا
اجتماعى اخر حاجه
رائع جدا والان سوال هو صعب شويه ولكن محبينك عايزين يعرفوه رشح اكثر 5 بتحبهم واكثر 5 مجتهدين فى المنتدى بمواضيع وافكار وردو ؟
سمسمه2009eae
انا جيت اتاخرت ولا ايه
القلب الطيب
طبعا اولهم حضرتك

وطبعا روميو وسلمي وميسرة واسو

ومن المجتهدين

احمد عوض وحريف كورة وحماده وراغب ومن البنات سمسم نجرو وفارسة الاحلام وجولييت ويويو

وبو سي كات وناس كتير والله كلهم كويسين
اجتماعى اخر حاجه
بجد يا محمد دى شهاده انا اعتز بيها ولكن يا راجل متضعش اسو اول واحده كده بقى خطا على العموم الى فى القلب اهم من مليون تعبير والان سوال اخر هو غريب ما تفعل لو انت صاحب منتدى ؟ بجد سوال غريب يلا جاوب
القلب الطيب
لو انا صاحب المنتدي هحاول اخلي المنتدي من احلي المنتديات

وهحاول اخلي اكتر اعضاء يشتركوا في المنتدي

وعلي فكرة انا عندي منتدي ليا انا بس قفله من فتره لعدم اهتمام الاعضاء بالمنتدي

فقررت اني اقفله نهائيا

بس بصراحة منتدي نجوم اف ام منتدي روووووووووووووووووعة اوووووووووووووووووووي
اجتماعى اخر حاجه
جيد انك معجب بنجوم اف ام وسوالى لك من وجهه نظرك ماذا ينقص منتدى نجوم اف ام ؟ وماذا قدمت للمنتدى ؟
القلب الطيب
المنتدي بصراحة مش من وجهة نظري مش ناقص اي حاجة

في مواضيع جميلة اوووووووووووووي

واعضاء محترمين جداااااااااااااااااا

انا يمكن مقدمتش حاجات كتير للمنتدي بس ان شاء هحاول انا والاعضاء الزملاء

اننا نخلي المنتدي من احسن المنتديات وفي احسن صورة
اجتماعى اخر حاجه
شعور جيد جدا منك واتمنى لك كل التوفيق والان نتكلم شويه عن حلقتنا اليله عيد الحب واول سوالى لك البعض يقلك عيد الحب بدعه وحرام والبعض لا انت مع مين ؟
القلب الطيب
والله انا شايف ان الاحتفال بعيد الحب حرام وبدعة

وكل بدعة ضلالة وكل ضلالة في النار

يس انا شايف برده ان ده بيبقي يوم سعيد علي كل حبيبن
اجتماعى اخر حاجه
اعتقد نجمنا وجهه نظره وصلت والان سوال تانى من بعض الاغضاء جبت هديه عيد الحب ؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحلقه الثالثه من برنامج استاد انجولا
الحلقه التاسعه من برنامج هات من الاخر
اليكم معاد الحلقه الثالثه من برنامج هات من الاخر
تعديل فى معاد وضيف الحلقه الثالثه من برنامج هات من الاخر