نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مطلوب عريس

تحيه ارق من النسيم العليل واعذب من ميه سلسبيل
ندخل في الموضوع علي طول ومن غير لف ولا دوران
مش ملاحظين يا جماعه ان الشباب اضربوا عن الجواز اليومين دول وكبروا دماغهم والمشكله كبرت وذادت عن حدها قوي وبناتنا بقوا قاعدين في قرافيصنا لحد التلاتين والخمسه وتلاتين حصره قلبي عليهم يا ريت تعملوا لنا باب عندكوا يكون عنوانه " مطلوب عريس" مساعده منكم لاخواتنا بنات حوا البيض الاماره والسمر العذارى والشقر بالمره ما لهمش نفس ولا ايه و مساهمه من عندى عندي كام عريس لقطه وضل راجل ولا ضل حيطه و يا بخت من وفق راسين في الحلال وعشان اثبت لكم ان الرجاله ما ماتوش فى الحرب ذي الدلعدي جيهان الغرباوي ما بتقول قطع لسانها من لغلوغه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاب عنده 75 سنه من عينة الشاويش عطيه الله يرحمه يعني امورقوي وكله بلاستيك في بلاستيك من رموشه لغاية طقم سنانه ورجله والقبر يعنى الميراث مضمون
عاطل خريج تجاره دفعة 1985 ولسه مستني جواب القوي العاميه بعيد عنكوا وعن السامعين ربنا ما يوريكوا
ميكانيكي ساقط اعداديه 3 مرات وداخل علي الرابعه بس عنده ورشه وشقه وعربيه اخر موديل وشاليه في مارينا وبيأخد شاور في اليوم 3 مرات برضو يعني مش مشحم ومزيت علي رأي ميمي شكيب
وعلي بنات حوا اللي عايزين يستفسروا عن العرسان اللقطه دول يبعتوا لي ايميل بس باي باي

المقال "مطلوب عريس" نشر بواسطة: بتاريخ:
نادية
هههههههههه

واو دول فعلا عرسان لقطة

بس على فكرة موضوعك ده كنت المفروض

تحطه فى قسم النكت مش الشعر

بجد والله انت اكيد غلطت فى القسم
nonosh
ههههههههههههههه

بيتهالى ان لو كل العرسان كده البنات هيعملو اضراب عن الجواز وانا اولهم

عموما الموضوع هينقل لقسم النكت لانه مش في مكانه الصحيح

برافو مودى بجد جميل جدا
ضوء القمر
ههههههههههههه بجد كلام ميه ميه واعجبتنى اووى وبجد انا مع فكرة مطلوب عريس ودى هايله وياريت

يعملوها ...

شكرا ليك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مطلوب عريس سلفي للزواج... أضحك من القلب
خوان غريس - الذكرى الـ 125 لميلاد خوان غريس
مطلوب عريس لعروسه زى القمر
مطلوب عريس مناسب لابنة مليونير
مطلوب عريس بسرعه