نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

احجز اشتراكك رسميا فى رابطه الزمالك بالمنتدى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بعد عرض فكره انشاء رابطه لنادى الزمالك جاء الوقت لكى نبدا رسميا العمل بالرابطه واول شى لابد ان نقوم به وهو اسماء المشتركين فى الرابطه لذلك عليك بتسجيل اسمك فى الرابطه كالاتى

اسم المشترك \ .................

السن \ .................

الوظيفه \ ...................

هواياتك \ .......................

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ ...................

كلمه لنادى الزمالك \ ........................
وهبدا بنفسى

الاسم \ احمد محمود محمد

السن \ 19 سنه

الوظيفه \ طالب جامعى

هواياتك \ كتابه المقالات - حل المشكلات مرتبطه بمجال الدراسه - كره القدم

قدرتى على عمل الرابطه \ موسس الرابطه ومستعد اعمل اى حاجه من اجل الرابطه ونادى الزمالك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمه لنادى الزمالك \ سيظل نادى الزمالك صاحب مدرسه الفن والهندسه وليعلم الجميع اذا تعرض نادى الزمالك لاى فشل هذا ليس عيبا او تقليل من مدرسه الهندسه بل اخطاء اخرى سواء اداريه او فنيه وهذا ما نجح نادى الزمالك اثباته الان مع حسام حسن مع انى كافه الظروف كانت مهيئه ايضا لهنرى ميشيل الفاشل .

يلا منتظركم لتقديم الاشتراك وبعد الاشتراك هنقوم بتصميم توقيع خاص للرابطه سيضعه كل عضو فى الرابطه فى توقيعه .

المقال "احجز اشتراكك رسميا فى رابطه الزمالك بالمنتدى" نشر بواسطة: بتاريخ:
حدوته مصريه
اسم المشترك \ هادى
السن \ 26
الوظيفه \ طالب فى بكالوريوس زراعه
هواياتك \ كتابة الشعر والقصه القصيره
تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ احاول تأليف اغنية للنادى واساند معاهم النادى
كلمه لنادى الزمالك \بالذوق بالقانون ....زملكاوى مهما يكون
nosa_queen
اسم المشترك/ نوسه
السن/18
الوضيفه / طالبه
الهوايه/ قراءه القصص
تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما/ اى حاجه فى مقدورى اعملها هعملها من غير اى تردد

كلمه نادى الزمالك/ بحبك جداااااااااااااااااا وربنا يقدرنى وادفع عنك من اى حد يحاول يجرح فيك
اجتماعى اخر حاجه
اهلا بيك يا هادى معانا واهلا بيكى يا نوسه وانا سعيد جدا ان المشاركه الوحيده لكى تكون عن رابطه الزمالك ورائع ان يكون الجنس اللطيف فى الرابطه
abdobasha
اسم المشترك \ عبد الرحمن

السن \ 24

الوظيفه \ طبيب امتياز

هواياتك \ الكودينج ... وركوب الخيل

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ هظبط الزمالك عالمنتدى دا

كلمه لنادى الزمالك \ اووووووووووه زمالكاوي ... للابد
اجتماعى اخر حاجه
ههههههههههههههههه الكلمه جت من كبير المنتدى هيظبط الزمالك يلا ظبطه زى حسام حسن
Ahmed Abdo
اسم المشترك \ احمد عبد الرحمن
السن \ 19
الوظيفه \ طالب
هواياتك \ كرة القدم
تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ تشجيع الزمالك بكل حب
كلمه لنادى الزمالك \وبحبك يازماااااااااااااااالك .......... انا بحبك يازماااالك
زمالكــــــــــــــــــــــــاوى للابد
mahmoud elsharkawy
اسم المشترك \ محمود احمد الشرقاوى

السن \ 22

الوظيفه \ طالب فى كلية التربية جامعة الازهر

هواياتك \ الدين والحياة

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ اى حاجة عيزها الزمالك انا تحت امرو فى اى حاجة بس هو يأمر

كلمه لنادى الزمالك \ الزمالك فى دمى مهما قالو عنى
dragon lord
اسم المشترك: وليد ابراهيم القاضى
السن:19 داخل على العشرين
الوظيفة: طالب فى كلية حقوق
هوياتى: كورة القدم
تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما: انا اعمل اى حاجة عشان نادى الزمالك
واشجعو لاخير يوم فى عمرى.
كلمة لنادى الزمالك: مع حسام العميد البطولات رجعة من جديد
ahmed814
اسم المشترك \ احمد سامح
السن \ 19.5 :d

الوظيفه \ طالب صيدلى

هواياتك \ نت + تشجيع الزمالك فى الاستاد + حاجات كتييير منها الكورة و الخروج و الذى منه :d

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ انا اعمل اى حاجة عشان عيون الزمالك

كلمه لنادى الزمالك \ بحبببببببببببك
ma7m00d
الاسم // محمود عبد العزيز
الوظيفة // طالب جامعي
السن // 21 سنة
هوياتي // نت - ممارسة لكره القدم - مشجع لنادي الزمالك
تقدر علي اية لرابطة النادي// من مؤسسي الرابطة والارتقاء بها لااعلي مستوي
كلمة لنادي الزمالك // احنا معاك يا عميد نادي الزمالك جاي من بعيد امجاد زمان هترجع تاني والبطولات تيجي من جديد
emad kamel
اسم المشترك \ عماد كامل

السن \ 23

الوظيفه \ تربية انجليزى

هواياتك \ النت ومتابعة اخبار الكورة \ زملكاوى منذ الطفولة

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ الدفاع عن الزمالك حتى لو بكلمة بشرط يكون الحوار بناء

كلمه لنادى الزمالك \ راجعييييييييييييين يا زماااااااااااالك
انسان(احمد)
[
اسم المشترك \ احمد محمد عبد العال

السن \22 سنه

الوظيفه \محامى تحت التمرين

هواياتك \ القراءه

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ افضل اشجعه و ادافع عنه طول عمرى

كلمه لنادى الزمالك \ لو خسرت 10 سنين كمان هيفضل قلبى ابيض بخطين حمر
اجتماعى اخر حاجه
قمه الاهمال من المشتركين لا تعليق
محمد زيان
الاسم محمد احمد زيان العمل مهندس اى خدمة للزمالك السن 50 سنة بحبك يازمالك
السعيد الحبشى
الإسم : السعيد الحبشى

السن : 50 سنه

العمل : مهندس زراعى

الهواية : حقوق الإنسان

ماذا أقدم للزمالك : مهما قدمنا لا نوفى الزمالك حقه علينا

كلمتى للزمالك : لقد أمتعتونى أربعون عاما لعب وفن وهندسه .

أمتعونى بقية حياتى .. قلبى معكم
محمود رجب محمد
اولا انا يشرفنى ان اول حرف اكتب فى هذا المنتدى كان على نادى الزمالك اللى هو دلوقتى قلبى فهو بالنسبه لى كل شىء انا مهما هقول مش هوصف اللى فى قلبى .
اسم المشترك \محمود رجب محمد

السن \ 19
الوظيفه \طالب جامعى

هواياتك \ متابعه نادى الزمالك و كتابه الروايات

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ اولا انا مش هقدر هعمل اى حاجه لوحدى لازم ولابد اننا نكون ايد واحده فى كل حاجه ولازم يكون فيه حسام حسن فينا على شان نقدر نعمل حاجه صح لنادى ده

كلمه لنادى الزمالك \دائما انا اشبه الزمالك بحبيبتى عندما اشتاق اليها احب اسمع الماتشات من تانى او الاهداف والاخبار

انا عارف انكم هتقولوا انى مبالغ جدا فى تعبيراتى ولكن مش هيحس بكلامى الا الزملكاوى الصح وهيعرف ان ده اقل حاجه للنادى الزمالك.
اجتماعى اخر حاجه
اولا انا يشرفنى ان اول حرف اكتب فى هذا المنتدى كان على نادى الزمالك اللى هو دلوقتى قلبى فهو بالنسبه لى كل شىء انا مهما هقول مش هوصف اللى فى قلبى .
اسم المشترك \محمود رجب محمد

السن \ 19
الوظيفه \طالب جامعى

هواياتك \ متابعه نادى الزمالك و كتابه الروايات

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ اولا انا مش هقدر هعمل اى حاجه لوحدى لازم ولابد اننا نكون ايد واحده فى كل حاجه ولازم يكون فيه حسام حسن فينا على شان نقدر نعمل حاجه صح لنادى ده

كلمه لنادى الزمالك \دائما انا اشبه الزمالك بحبيبتى عندما اشتاق اليها احب اسمع الماتشات من تانى او الاهداف والاخبار

انا عارف انكم هتقولوا انى مبالغ جدا فى تعبيراتى ولكن مش هيحس بكلامى الا الزملكاوى الصح وهيعرف ان ده اقل حاجه للنادى الزمالك.
على فكره انا كنت عايز اكلمك من الاول بس انتظرت حتى تدخل الرابطه والان بدام معنا لازم انصحك بشى انى فى شكاوى كثير عليك من الاهلويه ولا تفتكر انى جبان انا اكثر زملكاوى فى المنتدى تم الانتقاد عليه بل وصلت للاهانه وتابع مواضيعى لو مش مصدقنى ولكن لازم يكون معك دليل ولكن تقعد تقول الاهلى خدها بالتحكيم معك دليل حطه عشان اى حد يتحداك ترد بالدليل لكن من غير دليل كله هيقول عليك حقود على الاهلى وانا اخاف عليك لذلك بقلك اكتب برحتك ولكن بدليل قاطع .
محمود رجب محمد
اولا انا اشكرك على قبولى فى الرابطه
واشكرك ايضا على النصيحه
للاسف انا قليل دخول المنتدى للدراسه وقليل متابعتك انا اسف
اما بالنسبه لمواضيعى
انا اعتقدانه مش محتاج دليل لان كل مصر متابعه الاحداث كلها ,انا كلامى مجرد تعليق ثم انا اعرف ان الاهلى كبير وكل حاجه بس مش ده النادى اللى انا او اى زملكاوى انه يغير منه او احقد عليه
اجتماعى اخر حاجه
اولا انا اشكرك على قبولى فى الرابطه
واشكرك ايضا على النصيحه
للاسف انا قليل دخول المنتدى للدراسه وقليل متابعتك انا اسف
اما بالنسبه لمواضيعى
انا اعتقدانه مش محتاج دليل لان كل مصر متابعه الاحداث كلها ,انا كلامى مجرد تعليق ثم انا اعرف ان الاهلى كبير وكل حاجه بس مش ده النادى اللى انا او اى زملكاوى انه يغير منه او احقد عليه
كلامك يحترم ولكن انت عارف الاهلويه مش بتستحمل كلمه على ناديهم فلما تتكلم اعطيهم دليل واضح جدا جدا وكمان ايه دخولك قليل احنا محتاجينك انا ما صدقت زملكاوى مخلص جدا مثلك
محمود رجب محمد
الله يخليك بس انا دلوقتى امتحانات فى الكليه
ان شاء الله لما اخلص
لينا كلام اكيد
محمود رجب محمد
انا عارف ان مافيش اى حد يستحمل اى كلام على ناديه وانا احترم ده ولكن دى حقائق
طب انا هقولك على حاجه انا اصحابى فى الكليه كلهم اهلويه مافيش اى حاجه احنا اخوات واصحاب ومصريين صح
يعنى احنا كلنا اهلويه وزملكاويه واسمعلاويه او اتحاوى ومصراوى كلنا مصريين
ولكن اللى خلى ده كده هو الاعلام الاهلوى اللى خلى فى حاله كره بينا اوووووووى والله امثال شلبى او شلبيه الغبيه ولا علاء صادق ولا قناة النادى الاهلى كل كلامهم على النادى الاهلى بس ازاى مافيش نادى شعبى مصرى اسمه نادى الزمالك . لاء مينفعش كده والله ده ظلم ولا اتحاد زاهر او عزبة زاهر او المغفور له نايف عزت انا مقدرش اقول له الا الله يسامحك . وكمان حصل بعض المشاهد مثل ابو تريكه اللى بيسب فى الزمالك وان شاء الله انا اللى هاجيب الكليب ده على المنتدى علشان اعرف المصريين مين هو المحرم ابو تريكه
ان شاء الله. وهو ده الدليل
محمد زيان
الاسم محمد زيان
المهنة مهندس
السن 50عام
اقدم روحى للزمالك
الزمالك مش نادى بنشجعة دا كيان عايش فى دمنا
عادل الواسطي
اسم المشترك \ عادل الواسطي ( من العراق )

السن \ 38 سنه

الوظيفه \ مدرس تربيه رياضيه ( بكالوريوس تربيه رياضيه )

هواياتك \ لاعب كرة قدم درجه اولى

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ انا بعيد عنكم لكن قلبي معاكم عملي لكم هو الدعاء لكم بالنصر الدائم انا اشجع الزمالك من زمان من زمن قرن شطه وشحاته

كلمه لنادى الزمالك \ الله يوفق النادي واعضاء ولاعبي النادي وارجو منكم الاهتمام باللعاعب العراقي الغيور عماد محمد
حبيب مصر
اسم المشترك \ حبييب مصر
السن \13سنه

الوظيفه \طالب في الازهر

هواياتك \ النجاره

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ افرح معه عد الفوز واحزن له عند الخساره وان اخدمه بكل ما لدي

كلمه لنادى الزمالك \ الفوز دائما انشاء الله

tarek_2111
اسم المشترك/ طارق الجويلى
السن/23
الوظيفه/مهندس زراعى فى السعوديه
الهوايه/ يوشو كونغ فوتقدر
تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما /تشجيع مادى ومعنوى (انا رئيس رابطه مشجعى نادى الزمالك فى ساجر_والقصيم فى السعوديه
كلمه لنادى الزمالك/ احبك وافديك بروحى ودمى
الله الوطن الزمالك
بيدو96
اسم المشترك \ محمد حمدى ابراهيم

السن \ 19
الوظيفه \ طالب جامعى

هواياتك \كرة القدم

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ اعمل حاجة انقلة 150 درجة

كلمه لنادى الزمالك \ بحبك يا زمالك
HOSAMELGAMAL

اسم المشترك \ حسام الجمل

السن \ 23

الوظيفه \ طالب

هواياتك \ الزمالك

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ انا تحت امر الزمالك فى اى حاجة

كلمه لنادى الزمالك \مش محتاج منى كلام

زملكاوى انا
Ahmed Abdo
منوريييييين يازمالكاويه والله
زى الملايكه
اسم المشترك \ ايـــمـــى احــــمــــد

الـسـن \ 23

الوظيـفـه\ خريجـه جـامـعـيه

هواياتك \ الــرســـم \ القـراءه

تقدر تعمل ايه لرابطه الزمالك او خدمه نادى الزمالك عموما \ اى حــاجـه يـطـلـبـها منـى نادى الزمالك روحى وعمــرى فــداه

كلمه لنادى الزمالك \ لــــو لـــم اكــــن زملـــكـــاويـــه لــــو ددت ان اكون زملـكـــاويـــه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رابطه الزمالك تساند الزمالك فى كاس العالم للانديه
رابطه الزمالك تساند الاسماعيلى امام الهلال
رابطه الزمالك كلنا بنعشقك يا بركات
رابطه الزمالك تهنى المقاولون العرب بالتعادل
تكوين رابطه نادى الزمالك من سيشارك