نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع تحسين نتائج البحث سيو SEO وتطوير الروابط والزوار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

زرلليون زائر لموقع .. للطموحين فقط (digg)

طبعا زرلليون ده رقم خرافى انا لسة مخترعه دلوقتى حالا ، ياجماعة كل واحد مشترك فى موقع digg يعمل subscribe هنا عايزين على الاقل عشرة ( عشرة يعنى حاجة بسيطة كدا ) كلنا عارفين ان موقع digg يعنى مصدر هائل للزوار ، ( موقع digg يعتمد فى الاساس على التصويت لرابط موقع ) اللى مش عارف ايه هو موقع ديج او عايز يعرف عنه اكتر يتفضل بزيارة الرابط ده االدخول :
http://www.bramjnet.com/vb3/showthread.php?t=468772
اوك قريت الموضوع فهمت محتواه تعالى بقى عشان اقولك على الخطة اللى ان شاء هتنجح لو كلنا بقينا ادي واحدة
انا عايز مجموعة مكونة من عشرة افراد لديهم بالفعل حساب فى ديج ويعرفون التعامل بشكل جيد مع الموقع وكيفية التصويت فى الموقع ( يا جماعة ياريت ناخد الموضوع بشكل جدى ) لان الموضوع فعلا رهيب وتم ضرحه مسبقا فى برامج نت لكن الاخوة اللى هناك لم يتسمروا ( اهم حاجة الاستمراية ) يعنى انا عايز منك كل يوم ساعة بالكتيييييير اوى ...
المهم الموضوع بأختصار كل واحد هيفتح عشر اكونتات على ديج وكل واحد يصوت للتانى ( يديله تصويت )
يعنى مثلا لو احنا عشرة افراد وكل حلو .... وكل واحد من العشرة هيعمله موضوع حلو كدا بعنوان جذاب ويرفعه على ديج تمام انا بقى ادخل من الاكونت بتاعى الاول اعمل تصويت للعشر افراد =عشر مواضيع تمام لاء لسة اقفل الحساب الاول اعمل sign out امسح ملفات الكوكيز بييييييييس ادخل بقى بالحساب التانى صوت على العشر روابط اللى صوت عليهم من شوية ^_^ اعمل sign out امسح ملفات الكوكيز ............ وهكذا الى ان تصل الى الاكونت العاشر يبقى انت كدا عملت ميت تصويت يعنى بأختصار هتاخد 100 تصويت لموقع فى فترة وجيزة لا تتعدى ال 15 دقيقة ويمكن اقل لكل واحد من العشر افراد
وبكدا تضمن ان موقع يتحط فى الصفحة الرئيسية فى موقع ديج عارف بقى يعنى ايه لما موقع يتحط فى الصفحة الرئيسية فى موقع ديج ( انا مش هقول جرب انت بنفسك )
موقع ديج بيدخلوا ملايييييييين الزوار يوميا تخيل لما ملاييين من الزوار يشوفوا رابط موقعك على االصفحة الرئيسة لموقع ديج اظن كدا فهمت كل حاجة مش باقى غير بس الناس الجادين الناس الطموحين بس اللى عايزين يشتغلوا مش اللى عايز مثلا ايه ااهاااااااا خووش هنا سجل موقعك هيتأرشف فى اربعة وعشرين ساعة ولاكم هبل وعبط وكل اصلا لا اصل له من الصحة كان لنفسه هو ارشسفة سريعة تيجة تشوف موقعه تلاقيه اصلا مش متسجل فى جوجل يعنى حتى ياريته واخد بيج رانك صفر لا اصلا هو مش متسجل ( يعنى بأختصار سيبك من اللى يقولك ضيف موقعك الى الآف محركات البحث ) .... ( بضغطة زر نضمن لك ارشفة سريعة فى جميع محركات البحث ) .... ( هنا وسيتم ارشفة موقعك فى خلال اربعة وعشرين ساعة ) الى آخر هذه الخزعبلات ^_^
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لاء انا بقى بقولك على زى digg me و قم بعمل 100 تصويت فى ربع ساعة تقريبا واضمن لك سيل عارم من الزوار ( طبعا اختار عنوان جذاب للرابط اللى هتضيف ) وموضوع برضا مميز ( عنصر الجود ... الخ ) اوك
دلوقتى يا جماعة الفكرة دى وحشة ؟؟
اللى عايز يشترك يحط ايميله والاكونت الحقيقى اللى هو مسجل بيه فى موقع digg ( الاكونت اللى انت بترفع بيه روابطك على ديج فقط ) عشان زى مانا قولت انتا هتعمل عشر اكونتات يعنى تسع اكونتات فرعية بجانب الاكاونت الاصلى ........بييييييييييس .

المقال "زرلليون زائر لموقع .. للطموحين فقط (digg)" نشر بواسطة: بتاريخ:
mahmoudmaiz
فكره اتكررت كتير بس تقول لمين مفيش حد
ابراهيم عنب
للاسف بالطريقة دى عمرنا ما هنتقدم هنفضل زى ماحنا كدا كل واحد عايش مع نفسه بس يخش يشقر هاا فيه جديد
ويخرج وخلاص على كدا ، انا لو كتبت المووضع ده فى منتدى اجنبى اظن ان انا هلاقى اقبال كبير اكبر من كدا ( للاسف *_*)
mahmoudmaiz
طبعا كلامك كله صح
واحنا قولنا الموضوع دا قبل كدا وللاسف ملقناش فى اقبال ولا تحمس
وفعلا تم نتفيذها فى بعض المنتديات الاجنبيه مع ناس اجانب اللى بيفكروا صح مش زينا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
من اقل 50 زائر يوميا الى 25000 زائر ادسنس
شرح اضافة زر digg على مدونة بلوجر -مهم-
مجموعه من المواقع مثل موقع digg