نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل تضائلت ارباحكم مثلي؟

فهمتوا حااااااااااجة

المقال "هل تضائلت ارباحكم مثلي؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
ياسين 1986
شئ عجيب حقا
mr.Dimo
اولا المنتدي مش معمول لمصري او مغربي او اي جنسية معمول للعالم حتي ولو اجنبي طلما يفهم اللغة ممكن يدخل يعقب او يستفيد من السؤال المطروح فأرجو عدم تداخل البلادان فى الكلام

ثانيا جوجل محتاجة صبر مش من اول يوم هتلقى الدلار و توصل ل 100 فى كام يوم

بالمشاركة والمحتوي الجيد مع الوقت هيديك ما تبغي
dr.hytham
يبقى فى حد بيحاول يقفل حسابك
مبارك المغربي
يبقى فى حد بيحاول يقفل حسابك

ا زاي يقفلوا و ايه المعمول؟؟
أميرة الورد
يا جماعة في نقرات بتكون الارباح عليها بسيطة جداا وفي نقرات ارباحها ممكن توصل ل 50 سنت نقرة واحدة بس بتساوي 50 سنت

انما مرة حصلت طول اليوم على نقرة

عليها 11 سنت

يعني النقرات ارباحها مختلفة وفي النقرة الي بتاساتوي 0.1 سنت بس

متزعلوووووووش الله لا يضيع مجهود حد
مطلوب امني
السلام عليكم

عموما مشاركة الارباح في هذاالمنتدي تكاد تكون غير مجدية .. النقرات اليومية تكاد تكون معدومة .. ثمن النقرة يكاد يكون صفر .. السؤال هل يتم فعلا تطبيق مشاركة الارباح بنسبة 60% اظن صعب لان انا بشوف القناة بتعت المنتدي في جوجل بلاقي 30 مرة شوهد اعلااني و اجد في الموضوع 100 مشاهدة .. !!!!! هل هذا طبيعي

انا هنا لست لمشاركة الارباح صراحة .. لآني لو هنا لمشاركة الارباح انا بقالي 15 يوم مثلا كسبت 35 سنت و بقيت غني بيهم و الحمد لله .. مع العلم في موقعي بكسب من النقرة الواحدة من 70 سنت الي 1.50 دولار للنقرة الواحدة

كما ارجو من الاخ الي زعلان من المغاربة .. كلنا اخوة و لا تأخد الناس كلهم بغلطة احد اخر

كلنا عرب و اعرف العديد من المغاربة في غاية الروعة و الادب ... لا للعنصرية هنا .. و هذه ميزة الشعب المصري لايعرف المعنصرية

أنا مصري علي فكرة لحد يقول اني جزائري ههههههه

ارجو رد حد من الادارة للتأكيد فعلا ان النسبة الحقيقية هي 60%
دمتم بود
lionhmada
السلام عليكم

عموما مشاركة الارباح في هذاالمنتدي تكاد تكون غير مجدية .. النقرات اليومية تكاد تكون معدومة .. ثمن النقرة يكاد يكون صفر .. السؤال هل يتم فعلا تطبيق مشاركة الارباح بنسبة 60% اظن صعب لان انا بشوف القناة بتعت المنتدي في جوجل بلاقي 30 مرة شوهد اعلااني و اجد في الموضوع 100 مشاهدة .. !!!!! هل هذا طبيعي

انا هنا لست لمشاركة الارباح صراحة .. لآني لو هنا لمشاركة الارباح انا بقالي 15 يوم مثلا كسبت 35 سنت و بقيت غني بيهم و الحمد لله .. مع العلم في موقعي بكسب من النقرة الواحدة من 70 سنت الي 1.50 دولار للنقرة الواحدة
شوف حضرتك

انا دخلت شفت مواضيعك دول 8 مواضيع بس
يعني طبيعي الارباح تبقى قليلة جدا
عن واقع تجربتي هنا مش هتقدر تشوف ربح معقول غير لما يكون عدد مواضيعك فوق ال 500 موضوع
ويكونوا متميزين ويهموا الزوار مع الاضافة اليومية لمواضيع بانتظام

بالنسبة لمواقعك طبعا واضح انه محتواه انجليزي وطبعا بلاشك لو موقعك عليه زوار كتير والتقرة تمنها كده اعتقد يبقى الاهتمام بموقعك فعلا لانه كده خيكون مربح اكتر

بالنسبة لموضوع النسبة انا مقتنع انها 60 ثقة يعني
بس طبعا اللي يقدر يفيدك بالتأكيد مدير المنتدى لانه هو المسئول عن وضع النسبة والمتابعة

تمنياتي لك وللجميع بالتوفيق وبالارباح الوفيرة
forex-blog
والله عندك حق

انا كانت الضغطه ب 50 سنت ل 20 سنت

دلوقتى ال 4 ضغطات ب 8 سنت وعليهم شاحن هديه

ههههههههههههههههههههههههه
مبارك المغربي
اخيرا البارحة تجاوزت 5 سنتات ووصلت الى 40 سنتا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dr.hytham

ا زاي يقفلوا و ايه المعمول؟؟
بمعنى ان فى حد بيكلك اعلاناتك بطريقة تجعل جوجل يعتبر تعامله معك خطر على اصحاب الاعلانات

و لو انت وجدت كل يوم كليكات كتير بدون فلوس اتاكد انك مقصود و الافضل توقف اعلاناتك كام يوم
مبارك المغربي
شكرا على المعلومات
أميرة الورد
السلام عليكم

كما ارجو من الاخ الي زعلان من المغاربة .. كلنا اخوة و لا تأخد الناس كلهم بغلطة احد اخر

كلنا عرب و اعرف العديد من المغاربة في غاية الروعة و الادب ... لا للعنصرية هنا .. و هذه ميزة الشعب المصري لايعرف المعنصرية

أنا مصري علي فكرة لحد يقول اني جزائري ههههههه

ارجو رد حد من الادارة للتأكيد فعلا ان النسبة الحقيقية هي 60%
دمتم بود
لا طبعا النسبة دي فعلا موجودة واهو انا لسة داخلة الموقع ولسة مش نزلت ولا موضوع النهاردة
واول ما فتحت جوجل ادسنس لقيت النسبة دي

انت بس نزل مواضيع هتلاقي نفسك بتكسب حتى ايام الي مش هتنزل فيها زي ما حصل معايا انا النهاردة
مبارك المغربي
هذا لا يمنع ان الارباح تدنت لأدنى المستويات
مطلوب امني
شوف حضرتك

انا دخلت شفت مواضيعك دول 8 مواضيع بس
يعني طبيعي الارباح تبقى قليلة جدا
عن واقع تجربتي هنا مش هتقدر تشوف ربح معقول غير لما يكون عدد مواضيعك فوق ال 500 موضوع
ويكونوا متميزين ويهموا الزوار مع الاضافة اليومية لمواضيع بانتظام

بالنسبة لمواقعك طبعا واضح انه محتواه انجليزي وطبعا بلاشك لو موقعك عليه زوار كتير والتقرة تمنها كده اعتقد يبقى الاهتمام بموقعك فعلا لانه كده خيكون مربح اكتر

بالنسبة لموضوع النسبة انا مقتنع انها 60 ثقة يعني
بس طبعا اللي يقدر يفيدك بالتأكيد مدير المنتدى لانه هو المسئول عن وضع النسبة والمتابعة

تمنياتي لك وللجميع بالتوفيق وبالارباح الوفيرة
اولا تحياتي لك اخي الكريم

ثانيا انا قولت اني مش هنا عشان ارباح او مشاركة ارباح .. ولكن المنتدي جميل و اللي فيه اجمل و ده السبب اللي مخليني متواجد فيه

اما موضوع مشاركة الارباح .. انا في صدد التفكير جديا برفع حسابي من المنتدي لاسباب مهمة
1 الظهور قليل و سعات حد ربنا بيكرمه بيدوس علي الاعلان فتلاقي مثلا 20 مشاهدة و تلاقية نقرتين معاهم
طبعا معامل النقر للظهور كبير يكاد يتعدي 15 في المائة و ده خطر علي حسابات جوجل

اما المكسب انا شغلي اساسا في مجال الافليت و الحمد لله تتجاوز ارباحي 1000 دولار في الشهر يعني حتي جوجل بالنسبالي للسجاير بتعتي فقط لا غير

اما المواضيع والمشاركات فأدعيلنا بقا اخي ان ربنا يدينا شوية وقت نكتب فيهم كام موضوع مهم

تحياتي للجميع
مطلوب امني
لا طبعا النسبة دي فعلا موجودة واهو انا لسة داخلة الموقع ولسة مش نزلت ولا موضوع النهاردة
واول ما فتحت جوجل ادسنس لقيت النسبة دي

انت بس نزل مواضيع هتلاقي نفسك بتكسب حتى ايام الي مش هتنزل فيها زي ما حصل معايا انا النهاردة
الله اكبر عليكي اللهم لا حسد ههههههههههههه

اتمني ان اكون مثلك ...... اختي الغالية انا معاكي ان بكثرة المواضيع تكثر الارباح

لكن في المنتديات الاجنبية التي تعمل بنظام مشاركة الارباح النقرة مرتقعة جدا و كمان نسبة الظهور .. و محدش يقولي ان المنتدي مفهوش زوار .. المنتدي و الحمد لله عليه زوار كتير جدا اللهم زيد و بارك

و لكن هناك مشكلة بالتأكيد يا اما في كتابة المواضيع و هي مواضيع ذات سعر نقرة اقل او وضع الاعلان نفسه و مكان وجودة

و اللهي انا كتبت موضوع في منتدي اجنبي ... شوية أشهار بالانجليزي علي الماشي .. تفاجئت بنقرات تجاوزت ال 2$ و مشاهدات اكثر من 300 في اقل من 3 ساعات

هذا ما اتكلم عنه

المفروض كل الاعضاء هنا تشوف كل المواضيع اللي في المنتدي ولازم تهتم بموضوع نسبة المشاعدة للنقر

اما اليوم بعد ما كتبت المشاركة امبارح دخلت علي جوجل لقيت مفاجئة @@@@@ 2 سنت واو

عشان كده انا النهارده متفائل و حاسس اني امير

أعتقد ان جوجل بتراقبنا يا جماعة و ده مش بعيد و اللهي لاننا بنتكلم كتير في اعلاناتهم و في ارباحنا هنا

و دمتي بود و مبروك عليكي السنتات و عقبال الدولارات
سامح يسرى مطاوع
منتدى ايه الاجنبى اللى حضرتك مشارك فيه
مبارك المغربي
الله اكبر عليكي اللهم لا حسد ههههههههههههه

اتمني ان اكون مثلك ...... اختي الغالية انا معاكي ان بكثرة المواضيع تكثر الارباح

لكن في المنتديات الاجنبية التي تعمل بنظام مشاركة الارباح النقرة مرتقعة جدا و كمان نسبة الظهور .. و محدش يقولي ان المنتدي مفهوش زوار .. المنتدي و الحمد لله عليه زوار كتير جدا اللهم زيد و بارك

و لكن هناك مشكلة بالتأكيد يا اما في كتابة المواضيع و هي مواضيع ذات سعر نقرة اقل او وضع الاعلان نفسه و مكان وجودة

و اللهي انا كتبت موضوع في منتدي اجنبي ... شوية أشهار بالانجليزي علي الماشي .. تفاجئت بنقرات تجاوزت ال 2$ و مشاهدات اكثر من 300 في اقل من 3 ساعات

هذا ما اتكلم عنه

المفروض كل الاعضاء هنا تشوف كل المواضيع اللي في المنتدي ولازم تهتم بموضوع نسبة المشاعدة للنقر

اما اليوم بعد ما كتبت المشاركة امبارح دخلت علي جوجل لقيت مفاجئة @@@@@ 2 سنت واو

عشان كده انا النهارده متفائل و حاسس اني امير

أعتقد ان جوجل بتراقبنا يا جماعة و ده مش بعيد و اللهي لاننا بنتكلم كتير في اعلاناتهم و في ارباحنا هنا

و دمتي بود و مبروك عليكي السنتات و عقبال الدولارات
ا يه المنتدى اللي نتى مشارك فيه مطلوب امني ,ورينا احنا كمان نربح

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور من الحفل السنوي لثلج بالصين
وحيد أنت مثلى يا قمر
طريق لرفع ارباحكم في ادسنس