نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام فيس بوك Facebook

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قوانين موقع التواصل الاجتماعى فيس بوك تتغير كل يوم ولكن لا تتغير فقط لتبديل شكلها او الاستايل الخاص بها بل تتغير لأن كثير من مستخدمى الفيس بوك يستخدموه استخدام سئ

يقع الكثير من الشباب والبنات الذين لديهم حسابات شخصية على موقع التواصل الأجتماعى الفيس بوك ضحايا لأخطاء متعمدة أو غير متعمدة تعرضهم لموقف الحظر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا لاحظت فى الايام اللى فاتت دى ناس كتيرة اوى اسألتها متعلقة بالفيس بوك

انت عاوز تسأل أو عاوز تعرف ايه عن الفيس بوك وانا ان شاء الله هجاوبك على سؤالك...

المقال "اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك" نشر بواسطة: بتاريخ:
yahya SLHWY
استرجاع الفيس بوك
Travelor
ازاى احمى حسابى من الهاكرز ... مشكله كبيره كل شويه حد من صحابى يقولى ان حسابه اتسرق ... اعمل ايه عشان احمى حسابى من السرقه .. شكرا
رد زائر
ممكن اعرف ازاي اوصل لأول
رد زائر
انا رابط حسابي في الفيس بوك بالموبيل واريد اغلاقة لان اي راسالة لةو مش اوف لاين بتجي لي علي الموبيل
خليل ابراهيم رد زائر
اريد عمل حساب فيسبوك لصديق
رد زائرمطاوع ابوشاهين
عاملت تحاليل قال عندك فيرس س عاملت تحاليل ساني قال عندك اجسام مضاضة عيظ اعرف ماهي الفرق بين فيرس س الاجسام المضاض وشكران
ktama
اضافة الكتير من الاصدقاء
رد زائر maroo
ana 3ande rakmen mobil 3alehm al facbook we nafs rakm a pasword mosh a3raf afcal bnhom al atnen mortabten be b3d a3mel aeh
an eslam elmagec2016
انا كنت مسول في الجروب وي اتشلت من الادمن خالص وي العلامه الاي بي تضيف من الادمن او المشرف مش موجوده
mohammed.alshaiekh
ماهي افضل طريقه لإشهار الصفحات علي الفيس بوك ؟؟
صلاح_2
انا تم سرقت اميل نعمل اية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)
أحب اسأل سؤال وياريت الرد
اسأل أى سؤال عن ادسنس وانا تحت أمرك// خبرتى المتواضعة//
كلمات اغنية اسأل عليا شرين 2012 البوم اسأل عليا 2012