التخطي إلى المحتوى

وسط اقبال اعداد كبيرة من المواطنيين و الفنانين ولاعبي الكرة لدعمهم حملة عشان تبنيها التي تهدف الى ترشيح الرئيس عبد الفتاح السيسي لفترة جديدة لرئاسة الجمهورية وجه الفنان أحمد السعدني رسالة للرئيس وعبر عن رايه في تلك الحملة .

أحمد السعدني يستنكر حملة عشان تبنيها .

حيث نشر السعدني من خلال صفحته الشخصية بموقع التواصل الإجتماعي قائلا انه بعد تردد كبير في كتابته هذا التعليق يستنكر هذة الحملة و خاصة وان الرئيس سوف يترشح لفترة رئاسية جديدة من قبل اشهار حملة عشان تبنيها وكل من يريده سوف ينتخبه وكتب الفنان أحمد السعدني .

 اترددت كتير قبل ما أكتب بصراحة، كنت خايف بس مش قادر أفهم إيه حملة “عشان تبنيها” دي، مهو كده كده حيرشح نفسه، واللي عايزه كان يروح ينتخب من سكات مش فاهم، هو احنا لازم نطبل وخلاص، حتى من غير ما يتطلب مننا ما بنتعلمش من اللي فات، ولو يا ريس أنت مصدق يبقي مفيش فايدة أقولك علي حاجه تفكرك اخترناه وبايعناه بس كده .

وكان من بين الفنانين الذين رحبوا بالحملة وحرصوا على التوقيع الفنان حسين فهمي، خالد سليم، خالد صلاح، حسن يوسف، أكرم حسني، سوسن بدر، شعبان عبد الرحيم، نسرين أمين ، وتهدف الحملة مطالبة الرئيس عبد الفتاح السيسى بالترشح لمدة رئاسية جديدة ليستكمل  كل ما أحدثه من تحولات كبرى على جميع الأصعدة ويشارك بالحملة مجموعة من نواب البرلمان وبتم عقد ندوات ولقاءات لتعريف المواطنين حجم الانجازات التي قام بها الرئيس خلال فترة رئاسته الأولى.

اترددت كتير قبل ما اكتب بصراحه كنت خايف بس مش قادر افهم ايه حملة عشان تبنيها دي مهو كده كده حيرشح نفسه و اللي عايزه كان …

Publié par Ahmed Elsaadany sur dimanche 15 octobre 2017

← إقرأ أيضاً:



التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.