سيدة 69 عاما تتعرض للاغتصاب بعد تكريمها في عيد الأم وتستغيث: “يرضيك كده يا سيسي”

في واقعة مؤسفة تظهر مدى الانحطاط الذي وصل له قطاع عريض من الشباب المصري، تعرضت سيدة تبلغ من العمر 69 عامًا للاغتصاب على يد سائق توك توك في منطقة البساتين، وهى عائدة من تكريمها في احدى حفلات “عيد الأم”.

الأم المسنة سردت الواقعة، خلال استضافتها على فضائية mbc مصر، أمس الجمعة، وهى تبكي بحرقة شديدة، بأنها حضرت حفلة تكريم لعيد الأم، وبعدها استقلت توك توك لتعود إلى منزلها وكان ذلك في الساعة التاسعة مساءً، وبعد مرور عدة دقائق، دخل التوك توك في شارع مظلم.

وتابعت الأم التي قالت أنها مصابة بالقلب “السائق قال لي أنا عامل دماغ وهكرمك الليلة دي وهخلي عيدك أحلى عيد، فؤجئت بما قاله وقلت له ايه الكلام ده يا ابني دا زي أمك وجدتك”.

وواصلت حديثها “صفعني على وجههي بقوة ورفعت يدي استغيث حتى وجدت رجل رفقه نجله، وسألوا سواق التوك توك الست دي بتصوت لي.. ونجحوا في انقاذي من يد السائق”.

وأضافت “أنا كبيرة ومسحت سلالم وبيوت عشان أجوز بناتي السبعة واسترهم وراضية بحمد الله وقضاه، قعدت 5 أيام لا بتكلم ولا بشرب ومحكتش أى حاجة لولادي عشان أزواج بناتي”.

وختمت حديثها بقوله “عايز أقول يرضيك كده يا ريس.. يرضيك اللي أم فيه.. هات ليا حفي يا ريس.. أمانة عليك عايز أسلم عليك وأقولك”.


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد