رد فعل هادي خفاجة على صفير شاب أثناء عرض فيلم The Witch بسينما سيتي ستارز

هادي خفاجة أصبح حديث الساعة بين المشاهير في مصر حاليًا وذلك بسبب قراره اعتزال الفن نهائيًا داخل الدولة التي بدأ التمثيل فيها منذ أن كان عمره ثلاث سنوات مع الفنان الشهير محمد صبحي.

الفنان هادي خفاجة

الفنان هادي خفاجة

“نجوم مصرية ” اطلعت على مجموعة من المشاركات التي كتبها الفنان المعتزل هادي خفاجة على حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك” والذي يحمل اسم Hady Khafaga ولفت نظرها الواقعة التي حدثت معه أثناء مشاهدته فيلم The Withc داخل مول (سيتي ستارز) والتي تدلّ على طيب أخلاقه واحترامه للفن حقًا وعدم مسايرته (الموجة ).

الفنان هادي خفاجة
الفنان هادي خفاجة

قال هادي خفاجة: ” صباح الاحباط والطاقه السلبيه طبعاً.. انهارده دخلت فيلم the witch عشان أول يوم عرض ليه وانا كنت مستنيه جداً ودخلته في انضف مكان المفروض قريب منى في city stars القاعه كانت مليانه مع انه عرض الساعه ١٠ حاجه تفرح الفيلم بدا من هنا وقمة السذاجه اللى شفتها والضحك مع أن الفيلم مفهوش اى نوع من الكوميديا تماماً”.

اقرأ أيضًا هنا.. المحذوف من المناهج الترم الثاني 2016 لجميع المراحل الدراسية المختلفة في مصر وفقًا لوزارة التربية والتعليم (هام جدًا)

وأضاف هادي خفاجة: “وكام شاب ظريف وكام بنت تضحك بصوت عإلى مابطلوش كلام وهزار وانا نظرى ضعيف فاكنت بسمع عشان افهم وطبعاً مسمعتش ولا كلمه انفعلت وكذا حد من الموجودين انفعل من اللى بيحصل لأنه بيضيع مجهود فريق عمل تعب في الفيلم واحنا مش عارفين نركز بس مفيش فايده واشتكيت لمدير السينما دخل وزعق ولما طلع كان في مشهد مؤثر والبنت بتقلع هدومها طبعاً شاب محترم صفر برغم وجود البنات فازهقت ومقدرتش اكمل فعلاً انا ضيعت ساعه ونصف ملهومش لازمه.. “.

وأنهى هادي خفاجة تعليقه كاتبًا: “الفكرة أن المشكله مش في الاماكن المشكله في الاشخاص والسلوك بعد اذنكوا اللى عايز يهزر ويسف افلام السبكى مغرقه الدنيا سيب الناس اللى عايزه تشوف فن تعرف تستمتع..”.

 


قد يهمك:

عن الكاتب:
اترك رد