نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وحدة سالت نفسى اعرف الزمالة حدوددها ااياة

نفسى اعرف الزمالة حدودها ايه؟
انا الموضوع تا عجبنى قلت اكتبو لحلى منتدى
انا محتارة جدا وياريت تساعدونى هل انا صح ولا غلط؟
انا الحمد لله ربنا اكرمنى واتخطبت للانسان اللى حبيته
مشكلتى انه ليه زميلات واوقات بيتصلوا بيه على الموبيل ودة بيضايقنى ولما اكلمت معاه طلعت انا اللى غلطانة هو بيعتبرهم زى اخواته وبيضايق لانه بيعتبر غيرتى شك مش عارفة اتناقش معاه ازاى من غير مااجرحه وانا بحمد ربنا انه وفقنا لبعض بس هل انا كدة اعتبر مزوداها والموضوع عادى ولا انا صح؟

الـــــــــــــــــــــــــــــرد

عزيزتى

أولا مبارك عليك أرتباطك بالشخص الذى احببتيه .. لو هن زميلات عمل ويتصلن به لاغراض العمل فلا تحاولى اثارة الموضوع امامه على انه يزعجك حتى لا تصير حياتكم معا سلسلة شكوك وحتى لا تلفتى نظره لما هو غافل عنه اصلا

حدود الزمالة فى الاسلام الحديث للضرورة لو اتصلن به لدواعى العمل .. انتى من يستطيع أن يحكم هل مكالماتهم مهمة ام لا ثم اعتقد لو تحدثتى معه بمنطقية وهدوء فكان ليبرر لكى بنفس الهدوء

ثم لو كان الامر فى غير ضرورة فلا معنى لكلام (زى أخواته) لانه ببساطة الدين الحنيف وضع لنا حدودا وهن بالتأكيد لسن أخواته

لكن كونى حكيمة ولا تخنقى علاقتكما بالشكوك التى لا تستندين فيها لدليل بل حاجيه بالدين وأسأليه ان كان يوافق أن يكون لكى زملاء يتصلون بكى أنتى الأخرى بلا داعى حقيقى

وأخيرا وليس آخرا عليكى بالدعاء فهو الذى يصرف الله به قضاء السوء ويفرج به كل ازمة تمر بحياتنا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دعائى لكى بحياة سعيدة

يارب يعجبك يارب

المقال "وحدة سالت نفسى اعرف الزمالة حدوددها ااياة" نشر بواسطة: بتاريخ:
ضوء القمر
اذا كانت نوعيه الكلام والتصرفات بيدور فى حدود الزماله او الشغل فهو لايضايق ابدا فهو عادى
وانا انصحك يا اختى العزيزه لاتضيقى الخناق عليه لان الانسان والشاب بدوره يتضايق يوم بعد يوم وبيقرف بجد
وبلاش الحساسيه الزياده الى مهاش معنى ولا عادى وعلى فكره ده طبيعى بالى يجرى ليكى ويجرى على اى بنت من سنك يعى غير زايده

ارجو كلامى مدايقكيش

اتمنى ليكى اوقات سعيده
دودى بتحب كوكى
شكران يا ضوء القمر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ارجووووووووووووووووكم نفسي اعرف بتحبني ولا لأ
نفسى اعرف
اغنيه نفسى اعرف