نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ماذا تفعل لو ......

الفكرة باختصار ان احنا هنحاول نزنق بعض على اد ما نقدر

كل واحد هيقول موقف اتعرضله سواء كان محرج او فيه مشكلة او حتى طريف ( بشرط انه يكون موقف حقيقى) ويشوف المشاركة اللى بعده صاحبها هيتصرف مع المشكلة او الموقف ده ازاى وطبعا يكتب موقف جديد للى بعده او لو الموقف شايف انه لذيذ يخليه للى بعده بردو عايز يا جماعة مواقف واجابات حقيقية محدش يمثل هنا اتفقنا ؟؟

نقول بسم الله الرحمن الرحيم ونبدأ

ليل داخلى .. اسانسير فى عمارة كبيرة فى الزمالك انت دخلته لانك طالع لواحد صاحبك ساكن فى العاشر فوجئت بالجميلة الهام شاهين بتدخل الاسانسير وبدون اى حرس ( كما هو متوقع ) واتقفل عليكوا الاسانسير هتتصرف ازاى هتبتسملها هتخليها تمضيلك على اتوجراف هتصورها بالموبايل مثلا ... هتناقشها فى عمل من اعمالها هتحاول تاخد رقم موبايلها لاى سبب .... اى حاجة اخرى قولى انت هتعمل ايه ؟

المقال "ماذا تفعل لو ......" نشر بواسطة: بتاريخ:
شمس الحب
ابتسه لها واقولها افلامك حلوا بس لانها انسانه طبيعيه وزى اى حد مش ختلفه عنى

طب هتعمل ايه لو ركتبت انت وصديقكك ميكروباص ومش كان معاك غير 50 جنيه ونص جنيه فاضه ومحدش فى المكروباص او السواء معاه فاكه
اشرف نور
ابتسه لها واقولها افلامك حلوا بس لانها انسانه طبيعيه وزى اى حد مش ختلفه عنى

طب هتعمل ايه لو ركتبت انت وصديقكك ميكروباص ومش كان معاك غير 50 جنيه ونص جنيه فاضه ومحدش فى المكروباص او السواء معاه فاكه
انا بقالى كتير اوى مركبتش ميكروباص معرفش حتى النفر بكام .. بس هطلع ال 50 جنيه يردو منظر فى ايدى انى معايا فلوس مش شحات يعنى وحكاية انى مفيش فكة ده مش ذنبى هبصلها فى عينيها بعمق هى هتفهم وتطلع الفكة من شنطتها لو طنشت هفكر جديا انى اقطع علاقتى بيها بس هطلب منها فكة ولما ننزل هبقى افك عند اول كشك سجاير واجبلها شيكولاته ب 5 جنيه

هتعمل ايه لو معاك كهربائى فى البيت بيصلح حاجة وانت لوحدك وكنت فاكر ان معاك فلوس لكن طلعت منفض ومفيش معاك ولا مليم
%u0632%u0627%u0626%u0631
الموقف محرج بس لازم اتصرف ممكن اتصل بحد من صحابى يجيلى ومعاه فلوس بسرعه او هخبط على حد من الجيرات

ماذا تفعل لو واحد أداك بالقلم وطلع يجرى وأنت فى مكان محترم؟
جدة مصرية
حا اعيط بالجامد واجرى من المكان واروح البيت اكمل عياط

قاعد على النت وزوجتك جنبك ودخلت على الجهاز بنت كنت تعرفها قبل الزواج وارسلت لك صور ليك معاها و فكرتك بأجمل ذكرياتكم

حا تتصرف ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
صعب ااااااوييييييييييييييييي
حقول انو انا ما اعرفكيش

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ماذا تفعل لو حبيت احد يحب؟
تعرف الان ماذا يحدث اذا وضعت قطرة عسل نحل على السرة فلن تتخيل ماذا تفعل تلك القطرة
ماذا تفعل لو .........................
ماذا تفعل
ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟