نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شوفو الحيره اللى انا فيها والله كنت هابكى لما قالتلى ....

شوفو الحكايه دى وقولولى اعمل ايه
طبعا اللى عارف القصه بتاعتى ومشكلتى اللى انا قولتها فى مواضيعى هنا فى المنتدى هيفهمنى اكتر
واللى مش عارف برضه يقولى رأيه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا طبعا بحب واحده بس حب من طرف واحد زى مقولت فى مواضيعى . المشكله بقا ان
فى واحده عارفانى كويس واعرفها كويس بصو هى قريبتى يعنى بصراحه عموما احنا دايما نهزر ونضحك
ونلعب مع بعض كل الشله بتاعتنا اصحاب وقرايب يعنى مقربين جدا من بعض بس هى بقا بتحبنى
وقالتلى بحبك انا سمعت الكلمه ومعرفتش اتكلم سكت شوايا وبعدين هى قالتلى بحببببك وانتظرت انى اقولها بحبك لكن انا طبعا بحب حد تانى وهى اللى فاهمه انى بحبها هى والله كنت هابكى لما قالتلى عارفين ليه؟؟
لانى انا عندى نفس المشكله بالظبط انا بحب واحده وقولتلها نفس الكلمه يعنى انا حسيت بيها قوى وحزنت لما قالتلى كده لانها زيي بتحب من طرف واحد كمان هى مشكلتها اكبر من مشكلتى على الاقل
هى بتحبنى وانا بحب حد تانى لكن انا بحب واحده انا متأكد ان مفيش حد فى حياتها عرفتو ليه انا محتار
؟؟

المقال "شوفو الحيره اللى انا فيها والله كنت هابكى لما قالتلى ...." نشر بواسطة: بتاريخ:
اسلام مصر
الهديه جتلك لحد عندك
مستنى ايه
بحر الدموووع
الهديه جتلك لحد عندك
مستنى ايه
هدية ايه؟ يعنى تقصد ايه اسيب اللى بحبها وامسك فيها مثلا
عموما انا مش فاهم قصدك اكيد اصل ده مش حل يعنى
عموما شكرا لمرورك
مثل القمر لي جانب مظلم
شوف ياعم كيرليس بما اني معاك من اول المشاكل فاهماك جدا
يمكن كلامي مش هايعجبك لانه هايكون صعب جدا تنفيذه ولو ماعجبكش ارميه ورا ضهرك وزي مابيقولو الخلاف لا يفسد للود قضيه
بص اصعب حاجه على البنت انها هيا اللي توضح حبها لولد وبما انها قالت لك كدا دامعناه انها بتحبك بجد ومش بتلعب دي كدا نزلت من نفسها عشانك ودي حاجه جدا صعبه صحيح انت بتحب التانيه بس هيا مابادلتكش نفس الاحساس والدليل ان انت لما اتحطيت في نفس الموقف ماقولتش انك مش بتحبها عشان ماتجرحهاش وصدقني لو هيا فعلا بتحبك كانت بينت لك وربنا حطك في نفس موقفها عشان تعرف هيا بتفكر ازاي انا من رايي انك تدي نفسك فرصه تانيه وتفكر في اللي قالت لك انها بتحبك وعلى راي المثل "اشتري اللي شاريك" انا عارفه ان كلامي اكيد وجعك وقلبك مش هايستحمله لكن بجد والله الايام دي صعب الواحد يلاقي اللي يحبه من قلب وتبقى خساره لو ضيعناه من ادينا معليش ان كان كلامي زعلك بس بجد انا بنصحك من قلبي وماتجرحش حد حبك في يوم من الايام لان جرح الحبيب بيكون صعب جدا
بحر الدموووع
يمكن كلامي مش هايعجبك لانه هايكون صعب جدا تنفيذه ولو ماعجبكش ارميه ورا ضهرك وزي مابيقولو الخلاف لا يفسد للود قضيه
بص اصعب حاجه على البنت انها هيا اللي توضح حبها لولد وبما انها قالت لك كدا دامعناه انها بتحبك بجد ومش بتلعب دي كدا نزلت من نفسها عشانك ودي حاجه جدا صعبه صحيح انت بتحب التانيه بس هيا مابادلتكش نفس الاحساس والدليل ان انت لما اتحطيت في نفس الموقف ماقولتش انك مش بتحبها عشان ماتجرحهاش وصدقني لو هيا فعلا بتحبك كانت بينت لك وربنا حطك في نفس موقفها عشان تعرف هيا بتفكر ازاي انا من رايي انك تدي نفسك فرصه تانيه وتفكر في اللي قالت لك انها بتحبك وعلى راي المثل "اشتري اللي شاريك" انا عارفه ان كلامي اكيد وجعك وقلبك مش هايستحمله لكن بجد والله الايام دي صعب الواحد يلاقي اللي يحبه من قلب وتبقى خساره لو ضيعناه من ادينا معليش ان كان كلامي زعلك بس بجد انا بنصحك من قلبي وماتجرحش حد حبك في يوم من الايام لان جرح الحبيب بيكون صعب جدا
اولا انا مش ممكن ازعل منك ابدا وانا عارف انك بتقولى كده لانك بتنصحينى وعايزانى اعمل اللى فى صالحى
لكن اللى بحبها دى سهل كده انساها عشان انا لقيت حد تانى بيحبنى ؟؟ مش هينفع
والله دى حيره بس بالنسبالى معتقدش ان ده هاينفع ابدا انا بحب واحده اللى انا قولتلك عليها
بحبها حب بجد مش ممكن اوصفه لكن يووووه والله مش عارف اعمل ايه اصل اللى بحبها ده يعنى
فيها كتييييييير من فتاة احلامى تخيلى انك بتلاقى فتى احلامك كل حاجه انتى عايزها تلاقيها فيه
عموما شكرا ليكى بجد لانك بتحاولى تساعدينى وحاسه بيا بس الحل ده للاسف مش هينفع
vodka@id
هاى يا كيرلس : -
انا للاسف ماكنتش اعرف الحكايه من اولها بس هى كدا بانت يعنى
بما اننا شباب زى بعض وكلنا مرينا بنفس المرحله دى هقلك على المفيد
هوو الرأى الوحيد المناسب جدا هو راى الاخت ( مثل القمر لى جانب مظلم ) واللى فعلا موش يتقال بعده كلام تانى
غير ان كمان فيه مثل بيقوللك
من حبنا حبناه وصار متاعنا متاعه ومن كرهنا كرهناه ويحرم علينا اجتماعه
وبرضه مثل تانى بيقولك خد اللى بتحبك ولا تاخدش اللى بتحبها
وبصراحه صعب جدا ان تبدا بنت باعتراف بحبها الا اذا كانت فعلا بتحب بطريقه رهيبه
هى حبتك وفاهماك زى مانتا قلت بينكم موده وصداقه وكمان صله قرابه
لما انتا اتحطيت فى نفس موقف اللى انتا بتحبها
رفضت تجرح مشاعر واحده قالتلك بحبك
وانا صدقنى حاسس بيك جدا وباللى بتفكر فيه
بس ياخى ادى لنفسك فرصه تعامل قريبتك دى بالحب موش هتخسر حاجه بالعكس
هتكسب قلب بيحبك فعلا صعب تلاقى غيره
وبرضه هتخلى القلب دا مايتكسرشي زيك واكيد انتا مجرب انكسار قلب عامل ازاى
والنسيان موش صعب وانها طالما بتحبك بجد يبقى هتقدر تنسيك كل همومك

وفى الاخير احب اقلك حاجه بتقول
عسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم

اخى اقولك وبدون تفكير ماتكسرشي قلب اللى حبتك واحترم مشاعرها وماتجرحشي قلبها
لو على الاقل حاول معاها موش ممكن تكون هى افضل

مره كمان بقلك حاول تحب البنت اللى اعترفتلك دى وانسي اللى موش ليك

يعنى عصفور فى اليد ولا مليون على الشجر

اتمنى لك الخير وبصراحه ياريت تختار كويس وماتفكرشي فى قلب باعك

اومااااااااا
SIMPLICITY
بص ياعم كيرلس ههههههههههه انت ماصدقت

اولا راح افوتهااااالك هههههههههههه

ثانيا راح اطنششششش من نفسي كدهاطنش انه اشتغالة واعتبرها قصة حقيقة

هههههههههه اوكيه اهو كده انا راضيتك

سيبك من الكلام اللي بتقوله مثل القمر وسيبك من كلام فودكا ....انت واحد دماغك متركبه شماله ههههههههههه يعني لازم اجيك من الشمال عشان تنعدل ههههههههه

انت حتعمل ايه انت ممكن جداااااا تضرب اربع اجواز حمام في الموضوع ده (استخدمت كلمة حمام بدل عصافير عشان بحب الحمام اوي ياكيرلس عاوز لما انزل نضرب حمام بالفريك والرز حاجة كده ترد الروح وتحبس بشوربة حمام انا وانت في المنصورة المهم نرجع لموضوعنا ونقفل القوس)

راح نحد فرضيات للقصة

الفرضية الأولى

اسم البنت اللي انت بتحبها وهيا مش عارفه: نفرض انه اسمها (هويدا)

الفرضية التانية

اسم البنت اللي قالتلك احبك ياكيرلس (صدقني ماعندهاش نظرهههههه): نفرض اسمها وئام

الفرضية الثالتة

اسم البني ادم اللي واقع في الاشتغالة ديه بين البتين : ولنفرض اسمه كيرلس (مش انتا واحد غيرك هههههههه)

الفرضية الرابعة

راح افرض ان الموضوع مش اشتغالة هههههههههه

التطبيق (ايوووه هو ده الشغل يا معلم)

تطبق اللي بقولك عليه بالحرف.... تروح للبنت اللي انت تحبها اللي هيا مين اللي هيا هويدا (راجع الفرضية الأولى) ....وتقولها بحبك ياهويدا .... هنا قدامنا حلين هويدا لو قالتلك وانا بحبك (اتأكد انها مش بتهزر ههههههههه) انت حتتحول لأسعد انسان في العالم وحتبقى الدنيا في عينيك كلها قششششطااات .......................... طبعا حتعيش حالة سلام داخلي والسعادة راح تملى وشك تروح ساعتها لميين للبنت التانية اللي اسمها ايييه اللي اسمها وئام (راجع الفرضية التانية) ....وتقولها وئام انتي بالنسبة ليا اخت وصديقةغالية وعزيزة اوووي (تقل على اووي عشان تحبك القصة يستحسن تقولها بالصعيدي) هيا حتزعل وانت راح تاخد بخاطرها وتاخدها في حضنك تطبطب عليها (عيششش ياوديع ) وتقولها انت حيجيك الانسان اللي رح تحسي معاه بالحب الحقيقي (يستحسن تشغل اغنية محمد فؤاد الحب الحقيقي لو ماعندكش الرابط كلمني ابعتهولك) وشويه طبطة وبكش وكلام افلام رومانسية والمسائل تظبط وكله يعدي وترجع لحبيبة القلب

كده خلصنا الحالة الاولى ...............نيجي للحالة التانية ....لو اللي انت تحبها اللي اسمها اييييه اللي اسمها هويدا (راجع الفرضية الأولى) عطتك صابونة وزحلقتك وقالتلك انت ولا في بالي طبعا انت وقتها الدنيا حتسوووف في عينيك وتبقى كلها ضباب وشبورة وسواد وحاجات تغم وحتفضل تعيضض وتعيضضض تعمل ايه ساعتها حتلاقي نفسك توماتيكي توماتيكي بتتصل على النت التانية اللي قالتلك انا بحبك اللي هيا اسمها ايه اللي اسمها وئام (راجع الفرضية الثانية) وتحكيلها وتفضفض لها وحتفضل تحكيلها وتفضفض ليها ايام وليالي وتحكيلها سيرة الحب (يستحسن تشغل اغنية سير الحب) وهيا حتطبطب عليييييك (اييييوه كده ياودييييع ) وحتلاقي نفسك تكة تكة حبيت وئام

هيا ديه الخلاصة من الاخر

بص حظك حلو اليوم ده معايا عامل دماغ عالييييية جدا حاوضحلك قصتك بالرسم

عارف ياكيرلس لو دققت في الرسمه حترتاح
بحر الدموووع
هاى يا كيرلس : -
انا للاسف ماكنتش اعرف الحكايه من اولها بس هى كدا بانت يعنى
بما اننا شباب زى بعض وكلنا مرينا بنفس المرحله دى هقلك على المفيد
هوو الرأى الوحيد المناسب جدا هو راى الاخت ( مثل القمر لى جانب مظلم ) واللى فعلا موش يتقال بعده كلام تانى
غير ان كمان فيه مثل بيقوللك
من حبنا حبناه وصار متاعنا متاعه ومن كرهنا كرهناه ويحرم علينا اجتماعه
وبرضه مثل تانى بيقولك خد اللى بتحبك ولا تاخدش اللى بتحبها
وبصراحه صعب جدا ان تبدا بنت باعتراف بحبها الا اذا كانت فعلا بتحب بطريقه رهيبه
هى حبتك وفاهماك زى مانتا قلت بينكم موده وصداقه وكمان صله قرابه
لما انتا اتحطيت فى نفس موقف اللى انتا بتحبها
رفضت تجرح مشاعر واحده قالتلك بحبك
وانا صدقنى حاسس بيك جدا وباللى بتفكر فيه
بس ياخى ادى لنفسك فرصه تعامل قريبتك دى بالحب موش هتخسر حاجه بالعكس
هتكسب قلب بيحبك فعلا صعب تلاقى غيره
وبرضه هتخلى القلب دا مايتكسرشي زيك واكيد انتا مجرب انكسار قلب عامل ازاى
والنسيان موش صعب وانها طالما بتحبك بجد يبقى هتقدر تنسيك كل همومك

وفى الاخير احب اقلك حاجه بتقول
عسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم

اخى اقولك وبدون تفكير ماتكسرشي قلب اللى حبتك واحترم مشاعرها وماتجرحشي قلبها
لو على الاقل حاول معاها موش ممكن تكون هى افضل

مره كمان بقلك حاول تحب البنت اللى اعترفتلك دى وانسي اللى موش ليك

يعنى عصفور فى اليد ولا مليون على الشجر

اتمنى لك الخير وبصراحه ياريت تختار كويس وماتفكرشي فى قلب باعك

اولا احب اشكرك لانك اهتميت بالموضوع وشرفتنى بردك
بس انا بحب واحده تانى بحبها جدا
وبعدين مشاعرى مش فى ايدى احركها زى مانا عايز انا بحب وبحاول انى اوصل للى بحبها
وهى مباعتنيش زى مابتقول لاء (نا اقصد اللى بحبها طبعا) لاء هى بس مأجله الكلام ده كله بعد الدراسه
على الاقل بعد الثانويه لكن هى لو رفضانى انا مكنتش حاولت معاها تانى اصلا
عموما انا كلمتها ولمحتلها انى بحب حد تانى واعتقد انها فهمت لكن مش عارف بقا هتعمل ايه ولا انا كمان عارف انا هاعمل ايه اصلا
بحر الدموووع
[center][size="4"][color="blue"][right]بص ياعم كيرلس ههههههههههه انت ماصدقت

اولا راح افوتهااااالك هههههههههههه

ثانيا راح اطنششششش من نفسي كدهاطنش انه اشتغالة واعتبرها قصة حقيقة

هههههههههه اوكيه اهو كده انا راضيتك

سيبك من الكلام اللي بتقوله مثل القمر وسيبك من كلام فودكا ....انت واحد دماغك متركبه شماله ههههههههههه يعني لازم اجيك من الشمال عشان تنعدل ههههههههه

انت حتعمل ايه انت ممكن جداااااا تضرب اربع اجواز حمام في الموضوع ده (استخدمت كلمة حمام بدل عصافير عشان بحب الحمام اوي ياكيرلس عاوز لما انزل نضرب حمام بالفريك والرز حاجة كده ترد الروح وتحبس بشوربة حمام انا وانت في المنصورة المهم نرجع لموضوعنا ونقفل القوس)

راح نحد فرضيات للقصة

الفرضية الأولى

اسم البنت اللي انت بتحبها وهيا مش عارفه: نفرض انه اسمها (هويدا)

الفرضية التانية

اسم البنت اللي قالتلك احبك ياكيرلس (صدقني ماعندهاش نظرهههههه): نفرض اسمها وئام

الفرضية الثالتة

اسم البني ادم اللي واقع في الاشتغالة ديه بين البتين : ولنفرض اسمه كيرلس (مش انتا واحد غيرك هههههههه)

الفرضية الرابعة

راح افرض ان الموضوع مش اشتغالة هههههههههه

التطبيق (ايوووه هو ده الشغل يا معلم)

تطبق اللي بقولك عليه بالحرف.... تروح للبنت اللي انت تحبها اللي هيا مين اللي هيا هويدا (راجع الفرضية الأولى) ....وتقولها بحبك ياهويدا .... هنا قدامنا حلين هويدا لو قالتلك وانا بحبك (اتأكد انها مش بتهزر ههههههههه) انت حتتحول لأسعد انسان في العالم وحتبقى الدنيا في عينيك كلها قششششطااات .......................... طبعا حتعيش حالة سلام داخلي والسعادة راح تملى وشك تروح ساعتها لميين للبنت التانية اللي اسمها ايييه اللي اسمها وئام (راجع الفرضية التانية) ....وتقولها وئام انتي بالنسبة ليا اخت وصديقةغالية وعزيزة اوووي (تقل على اووي عشان تحبك القصة يستحسن تقولها بالصعيدي) هيا حتزعل وانت راح تاخد بخاطرها وتاخدها في حضنك تطبطب عليها (عيششش ياوديع ) وتقولها انت حيجيك الانسان اللي رح تحسي معاه بالحب الحقيقي (يستحسن تشغل اغنية محمد فؤاد الحب الحقيقي لو ماعندكش الرابط كلمني ابعتهولك) وشويه طبطة وبكش وكلام افلام رومانسية والمسائل تظبط وكله يعدي وترجع لحبيبة القلب

كده خلصنا الحالة الاولى ...............نيجي للحالة التانية ....لو اللي انت تحبها اللي اسمها اييييه اللي اسمها هويدا (راجع الفرضية الأولى) عطتك صابونة وزحلقتك وقالتلك انت ولا في بالي طبعا انت وقتها الدنيا حتسوووف في عينيك وتبقى كلها ضباب وشبورة وسواد وحاجات تغم وحتفضل تعيضض وتعيضضض تعمل ايه ساعتها حتلاقي نفسك توماتيكي توماتيكي بتتصل على النت التانية اللي قالتلك انا بحبك اللي هيا اسمها ايه اللي اسمها وئام (راجع الفرضية الثانية) وتحكيلها وتفضفض لها وحتفضل تحكيلها وتفضفض ليها ايام وليالي وتحكيلها سيرة الحب (يستحسن تشغل اغنية سير الحب) وهيا حتطبطب عليييييك (اييييوه كده ياودييييع ) وحتلاقي نفسك تكة تكة حبيت وئام

هيا ديه الخلاصة من الاخر

بص حظك حلو اليوم ده معايا عامل دماغ عالييييية جدا حاوضحلك قصتك بالرسم

عارف ياكيرلس لو دققت في الرسمه حترتاح
يخرب بيتك ايه ده كله انته بالع راديو ههههه
انا عارف انا عاااارف زى قلتك بظبط قال عامل دماغ قال قول عامل 120 دماغ 150 مش عامل دماغ واحده بص انا كل مره اطردك من هنا وتجى تانى يلا ياد يلا برااا يلاااا هههههه واستنا استنا ايه حكايه الصابونه دى ايه اللى كل شوايا لو ادتك الصابونه دى
بص منك لله
no one like me
طب انا ماعرفتش انت بتحب البنت اللي قالتك بحبك دي ولا لأ ؟؟؟ او حتىى معجب بيها ؟؟
ولو مافيش اي حاجه من ناحيتها اوعى تتصرف تصرف يخليها تتعلق بيك .. وفي نفس ذات الوقت اوعى تجرحها ..

انا معرفش اقولك ايه .. بس هو دهـ اللي عندي ..
تحياتي ..
scorpion
بص ياباشا اناهقولك علي حاجة كدة هي صغيرة
بس مفيدة جدا
ارتبط باللي بيحبك مش انت اللي بتحبه
عارف ليه
لانها هتصونك هتشيلك هتحترمك اكتر
جايز اللي انت بتحبها تكون مش بتحبك وبتحبك زي اخوها
ولو ارتبط بيها
مش هتديك حقك بجد في الحب دا
فعلشان كدة انا بقولك سيب نفسك وحب اللي بتحبك مش اللي انت بتحبها
وياريت تتقبل رأيي
vodka@id
طب ماهو دا اللى الكل قالوه ليه
بس هو حابب يعيش دور عبد الحليم حافظ فى فيلم الخطايا

انتا موش ابنى حسن يوسف هو اللى ابنى
يا عم كيرلس ريح بالك وصلى استخاره
هههه
كابتن يويو
هههههههههههههههههههههههه
بص اولا انت ربنا معاك فى مشكلتك انا مش بعرف ادى نصايح ولا هفهم الموضوع
بس جاية غصب واقتدار
سيمبلى عينى محامية مع انى بدرس اعلام بس مش مشكلة

بص اولا صحيح سيمبلى كان بيهزر فى ردة

بس بجد هو كلامة صح جدااااااااااااااااااااااااااا
وفعلا فى كلتا الحالتين هتستريح
بس انا معترضة على موضوع انك تسيب وئام راجع الفرضية التانية على الرف كدة لحد ما تشوف انت احساسك اية
او هويدا راجع الفرضية الاولى احساسها اية
هى مش لعبة
لو فعلا بتحب البنت اللى انت بتحبها اوى صارحها وسيبك امرك لله
وبلاش تبقى التانية شماعة ليك فى فشل حبك الاولانى هتظلم نفسك وهتظلمها

سيمبلى رايك بجد عاجبنى بس دا لو بيختار بين جماد مش بنى ادمين
ومتعينيش محامية تانى انا اعلام يا ابنى
وموضوع ترقرق دا بعدين لما اخلص
بحر الدموووع
طب انا ماعرفتش انت بتحب البنت اللي قالتك بحبك دي ولا لأ ؟؟؟ او حتىى معجب بيها ؟؟
ولو مافيش اي حاجه من ناحيتها اوعى تتصرف تصرف يخليها تتعلق بيك .. وفي نفس ذات الوقت اوعى تجرحها ..

انا معرفش اقولك ايه .. بس هو دهـ اللي عندي ..
تحياتي ..
اولا انا بحب البنت اللى بحبها اما اللى قالتلى بحبك بحبها بس مش الحب ده الرومانسى العاطفى لالا
انا بحبها زى اختى او لاننا نعتبر اصحاب وكمان قرايب
لكن انا بحب البنت اللى بحبها
حكاية ( اوعى تتصرف تصرف يخليها تتعلق بيك) ااااااه للاسف انا كل تعاملاتى معاها هى بتفهامها على انها حب وللاسف برضو قبل ماتقولى بحبك بيومين تقريبا حصلى معاها موقف بصراحه من حقها
تعتقد انى بحبها بصراحه وده بسبب غبائى فعلا كنت فى الموقف غبى جدا
واوعى تجرحها
طب اعمل ايه ؟؟؟ والله خايف انى اخسرها لو جرحتها صحيح
عموما شكرا لاهتمامك ومرورك
بحر الدموووع
طب ماهو دا اللى الكل قالوه ليه
بس هو حابب يعيش دور عبد الحليم حافظ فى فيلم الخطايا

انتا موش ابنى حسن يوسف هو اللى ابنى
يا عم كيرلس ريح بالك وصلى استخاره
هههه
ههههههه على فكره بالمناسبه انا مسمعتش فلم الخطايا اصلا طبعا مش هتسدق بجد والله معرفش منه غير المشهد الشهير اللى انته بتقول عليه وكمان عرفته من حد كان بيقلد فنانين ما علينا
وعلى فكره احنا كلنا اخوات طبعا ومفيش فرق بين مسيحى ومسلم
لكن انا مسيحى معرفش اصلا يعنى ايه استخاره او صلاة الاستخاره
لكن واضح انها صلاه لما تكون فى مشكله تصليها عشان ربنا يحلها ( ده على حسب فهمى)
لكن احنا طبعا اخوات مسلمين ومسحيين مفيش فرق
الا اذا كان ليك رأى تانى
عموما شكرا لمرورك ( عل ى اساس انه فادنى يعنى ههههههههههههه)
بحر الدموووع
هههههههههههههههههههههههه
بس جاية غصب واقتدار

بس انا معترضة على موضوع انك تسيب وئام راجع الفرضية التانية على الرف كدة لحد ما تشوف انت احساسك اية
هى مش لعبة

ومتعينيش محامية تانى انا اعلام
هههههه قال ايه معترضه على انى اسيب وئام هههههه وئام مين ياستى بس هههههههه
انا جبت سيرة وئام دى خالص هههه لاء قال وارجع للفرضيه التانيه قال هههه او هوايدا احساسها ايه هوايدا مين دى كمان مش عارف بيجيبو الكلام ده منين والله مش عارف
والله لخبطونى انا كنت عايز ارجع اشوف انا ليه سبت وئام ( ايه الاسم الغريب ده اصلا ؟؟ برضه مش عارف ) المهم كنت عايز اعرف انا سبتها ليه وازاى اشوف هويدا احساسها ايه يمكن يكون رأيها صح وفيه حل لكن فين اللى يرجعنى للفرضيه التانيه بعد اللخبطه دى
هههههههه ولا ثقافة الانسان الغريب ده هتنتشر فى المنتدى كله هههههههه وتبوظ المنتدى
الثقافه الفضائيه اللى هو بيقول عليها هههه

(لو فعلا بتحب البنت اللى انت بتحبها اوى صارحها وسيبك امرك لله
وبلاش تبقى التانية شماعة ليك فى فشل حبك الاولانى هتظلم نفسك وهتظلمها)
هو ده احسن كلام قولتيه
فعلا( سيمبلى رايك بجد عاجبنى بس دا لو بيختار بين جماد مش بنى ادمين)
والله ده اللى كنت عايز اوضحه واقوله
بحر الدموووع
احسن حاجه هنا فى المنتدى ده ان الواحد يبقا بيتكلم فى مشكله والاعضاء التانين بيضحكوه وبيخلوه يضحك ويضحكو معاه مع انه ممكن يكون موضوعه فيه مشكله وهو عايز حل
لكن برضه بيضحك برغم مشكلته ( او مشاكله )
بحر الدموووع
بص ياباشا اناهقولك علي حاجة كدة هي صغيرة
بس مفيدة جدا
ارتبط باللي بيحبك مش انت اللي بتحبه
عارف ليه
لانها هتصونك هتشيلك هتحترمك اكتر
جايز اللي انت بتحبها تكون مش بتحبك وبتحبك زي اخوها
ولو ارتبط بيها
مش هتديك حقك بجد في الحب دا
فعلشان كدة انا بقولك سيب نفسك وحب اللي بتحبك مش اللي انت بتحبها
وياريت تتقبل رأيي
ممكن يكون كلامك صح بس نفس الكلام اللى انا قولته وبقوله هى مشاعرى دى فى ايدى وافرض
قبلت انى احاول انسى اللى بحبها كمان هاحاول انى احب التانيه ؟؟ هو انا ماسك مشاعرى دى في ايدى مثلا؟؟ نفترض برضه انى نسيت اللى بحبها ( وده طبعا مستحيل ) لكن نفترض بس انى نسيتها
ولما جيت احب التانيه مقدرتش احبها يعنى هابقى خسرت اللى بحبها وكمان علقت التانيه ومحبيتهاش
لالا
شكرا لمرورك
كابتن يويو
هههههههههههههههههههههههه
بس جاية غصب واقتدار

هى مش لعبة

ومتعينيش محامية تانى انا اعلام
هههههه قال ايه معترضه على انى اسيب وئام هههههه وئام مين ياستى بس هههههههه
انا جبت سيرة وئام دى خالص هههه لاء قال وارجع للفرضيه التانيه قال هههه او هوايدا احساسها ايه هوايدا مين دى كمان مش عارف بيجيبو الكلام ده منين والله مش عارف
والله لخبطونى انا كنت عايز ارجع اشوف انا ليه سبت وئام ( ايه الاسم الغريب ده اصلا ؟؟ برضه مش عارف ) المهم كنت عايز اعرف انا سبتها ليه وازاى اشوف هويدا احساسها ايه يمكن يكون رأيها صح وفيه حل لكن فين اللى يرجعنى للفرضيه التانيه بعد اللخبطه دى
هههههههه ولا ثقافة الانسان الغريب ده هتنتشر فى المنتدى كله هههههههه وتبوظ المنتدى
الثقافه الفضائيه اللى هو بيقول عليها هههه

(لو فعلا بتحب البنت اللى انت بتحبها اوى صارحها وسيبك امرك لله
وبلاش تبقى التانية شماعة ليك فى فشل حبك الاولانى هتظلم نفسك وهتظلمها)
هو ده احسن كلام قولتيه
فعلا( سيمبلى رايك بجد عاجبنى بس دا لو بيختار بين جماد مش بنى ادمين)
والله ده اللى كنت عايز اوضحه واقوله
ههههههههههههههههههههههه
بص سيبك من دا كلة
احسن حل الصراحة
وبردة بلاش تسيب البنت اللى قلتلك بحبك دى كدة
صارحة بانها مش اكتر من اخت ليك
no one like me
اولا انا بحب البنت اللى بحبها اما اللى قالتلى بحبك بحبها بس مش الحب ده الرومانسى العاطفى لالا
انا بحبها زى اختى او لاننا نعتبر اصحاب وكمان قرايب
لكن انا بحب البنت اللى بحبها
حكاية ( اوعى تتصرف تصرف يخليها تتعلق بيك) ااااااه للاسف انا كل تعاملاتى معاها هى بتفهامها على انها حب وللاسف برضو قبل ماتقولى بحبك بيومين تقريبا حصلى معاها موقف بصراحه من حقها
تعتقد انى بحبها بصراحه وده بسبب غبائى فعلا كنت فى الموقف غبى جدا
واوعى تجرحها
طب اعمل ايه ؟؟؟ والله خايف انى اخسرها لو جرحتها صحيح
عموما شكرا لاهتمامك ومرورك
خد بالك من تصرفاتك شويه معاها ,, وخليك فاكر ان دي تقربلك يعني ماينفعش تجرحها خالص باي شكل .. وركز شويه في تصرفاتك زي ماقلتلك ولو في حد ( أختك مثلا ) قريب منكم او بينكم وتقدر توصلها معاها انك بتحبها كاخت مش اكتر يبقى كويس جدا ..

تحياتي ..
بحر الدموووع
خد بالك من تصرفاتك شويه معاها ,, وخليك فاكر ان دي تقربلك يعني ماينفعش تجرحها خالص باي شكل .. وركز شويه في تصرفاتك زي ماقلتلك ولو في حد ( أختك مثلا ) قريب منكم او بينكم وتقدر توصلها معاها انك بتحبها كاخت مش اكتر يبقى كويس جدا ..

تحياتي ..
هههههههههههه يادى المصيبه هههههههههههههد
اختى مثلا ههههههههههه
بصى طبعا انا عارف انك مش هتسدقى ولا اى حد هيسدق اللى هاقوله
والله والله هو ده اللى حصل اختى لما حست انها بتحبنى وبتقرب منى وكده سألتنى وقولتلها يا اختى
دى بالنسبالى زيك يعنى زى اختى
واختى راحت قالتلها
اختى قالتلها ( انتى كيرلس بالنسبالك ايه وكده يعنى وسألتها بصراحه )
ردت عليها هى ب ( انا وكيرلس بنحب بعض ) هههههههههه
اختى بقا جت اديتهملى فى جنابى زى مابيقولو هههههه والله ده بجد مش هزار
وقالتلى انها قالت انى انا بحبها شوفتو ؟؟؟
اختى تقولى ( لما انته قولتلها بحبك ليه قولتلى انها زى اختك ؟؟؟ )
وشوفو المصيبه الاكبر
هى بقا جت وقالتلى فى عتاب ( هههههه بتعاتبنى ) تقولى ( هو انته قولت لاختك انى انا زى اختك واحنا اصحاب بس ) ههههههه وكأنها بتعاتبنى يعنى
انا بقا سكت شوايا ( لانى غبى ودى عادتى مبعرفش اتصرف ولا ادافع عن نفسى غير بعد متخرب )
وبعد مسكت قولتلها ايوه انا قولت كده
قامت راحت غضبت وزعلت وقامت مشيت وهى زعلانه
وهو ده اللى خايف منه انى اخسرها وتفضل زعلانه منى ومتكلمنيش حتى كلام عادى
بصى او بصو انا طبعا بتعبكم معايا فى مشاكلى والله صحيح لكن انا هاحاول
اصحى كده وافوق واضع حد للمواضيع دى كلها واللى يحصل يحصل
انا خلاص تعبت والله برغم كل ضحكى ده اللى بضحكه يعنى لكن انا لما بفكر فى الحاجات دى كلها
اعصابى بتتعب لدرجة انى رحت للدكتور اكتر من مره
كنت تعبان جسميا او بدنيا يعنى لكن الدكتور قالى انته عندك توتر فى الاعصاب
والله حاجه تقرف
ياااااااااااه يظهر انى نسيت نفسى وقعدت اتكلم كتيييير ( سورى سامحونى طولت عليكم )
بس ده لانى باعتبركم اصحابى وكمان زى اخواتى فانا مسدقت لقيت فرصه اطلع اللى جوايا
واسف كمان مره
مثل القمر لي جانب مظلم
لا ياعم كيرلس احنا هنا في المنتدى كلنا اخوات واصحاب بنخفف على بعض
وبعدين على فكره في تصرفات كتير تعتبر عاديه جدا والواحد مش بيعمل لها حساب لكن اللي بيحب بيعتبرها حاجه كبيره جداحتى لو كانت ابتسامه واكيد هيا عشان بتحبك بتفسر تصرفاتك على اساس حبها
شوف ياكيرلس
انت ليه ماتشوفش وحده تكون قريبه من اللي انت بتحبها وتحاول تعرف منها هيا فعلا مأجله الحب لحد الدراسه ماتخلص ولا هيا اساسا مش عايزه تجرحك وعلى اساسها تقرر والحيره اللي انت فيها تخف
بحر الدموووع
لا ياعم كيرلس احنا هنا في المنتدى كلنا اخوات واصحاب بنخفف على بعض
وبعدين على فكره في تصرفات كتير تعتبر عاديه جدا والواحد مش بيعمل لها حساب لكن اللي بيحب بيعتبرها حاجه كبيره جداحتى لو كانت ابتسامه واكيد هيا عشان بتحبك بتفسر تصرفاتك على اساس حبها
شوف ياكيرلس
انت ليه ماتشوفش وحده تكون قريبه من اللي انت بتحبها وتحاول تعرف منها هيا فعلا مأجله الحب لحد الدراسه ماتخلص ولا هيا اساسا مش عايزه تجرحك وعلى اساسها تقرر والحيره اللي انت فيها تخف
حتى لو ده حصل وطلعت مش عايزه تجرحنى يعنى
اعتقد ان ده مش هايكون سبب كافى انى اشوف اللى صرحتلى بحبها (طبعا )
لانها مش بديل يعنى
هو انا يعنى مخليها احتياطى؟؟ مينفعش لاء ده حتى يبقى حرام دانا لو رجعتلها هايبقى ضميرى مش مستريح وانا وياها ههههههه اه والله مينفعش هى متستهلش انها تكون احتياطى لاء حرام
لاء ده مش حل
وبعدين لو اللى بحبها طلعت مش بتحبنى ولا هاتحبنى يااااااااه اكيد انا بعدها خلاص مش هاعرف احب تانى ( اعتقد) اكيد هافضل احبها على طوووووول
شكرا يا قمر
vodka@id
ولا يا كيرلس بقولك ايه ؟؟؟؟
ماتجبنى مكانك يومين تلاته احللك المشكله وبعد كدا نرجع تانى

انتا عيل اهبل اصلا
بقي يابنى حد لاقى الحب دلوقتى
صحيح على راى الشاعر ...
تبقى فبقك وتروح لغيرك
يابنى لخص فى الليله دى خلينا نفرح بيك بقى

موش عارف تحلها
هاتلها فيثا غورس
ياعمنا قرر واعرف ان الفرصه لن تاتى مرتين

( وش بيحدف بوسه عالهوا )
اومااااااا
بحر الدموووع
ولا يا كيرلس بقولك ايه ؟؟؟؟
ماتجبنى مكانك يومين تلاته احللك المشكله وبعد كدا نرجع تانى

انتا عيل اهبل اصلا
بقي يابنى حد لاقى الحب دلوقتى
صحيح على راى الشاعر ...
تبقى فبقك وتروح لغيرك
يابنى لخص فى الليله دى خلينا نفرح بيك بقى

موش عارف تحلها
هاتلها فيثا غورس
ياعمنا قرر واعرف ان الفرصه لن تاتى مرتين

( وش بيحدف بوسه عالهوا )
اومااااااا
هههه يعنى الخص اعمل ايه انا خلاص سايب الحكايه على الله وهو هايتصرف ويعمل اللى فيه الخير والافضل ليا بس
اكيد انا فيا حاجه غلط (صح؟؟؟) اكيد امال اشمعنا انا بس اللى بيحصلى ده ؟؟؟ اكيد فى حاجه غلط او حاجات يلا عموما كله على الله هو اللى هايحلها بس
MR.Mahmoud Medhat
طيب ايه المشكلة فى كدة طلما انت بتحبه و هى بتحبك يبقى مفيش اى مشاكل و اتجرا و قلها انا كمان بحبك عمر الحب ما كان عيب ولا حرام و سيب قلبك هو الا يختر م تخترش بعقلك
nonosh
كيرلس انت مشكلتك صعبه بس هقولك رائيي يمكن يفيدك
بص انت اولا لازم تتاكد من موقف الانسه الى انت بتحبها ومتقولش سالتها قبل كدا ..معلش تعالى على نفسك واسالها تانى ..وعلى اساسه
تحسم وتتحكم في مشاعرك ....لو هيا بتحبك يبقي تكمل المشوار
لو لا يبقي الموضوع انتهى وتريح دماغك وقلبك ...هتتعب في الاول شويه
بس صدقنى هتسنى ..اما بقي بخصوص البنت التانيه فمينفعش تظلمها معاك
انا من رائيي انك متبينلهاش اى حاجه دلوقتى ...وتتعامل معاها عادى
اذا وافقت حبيتك او رفضت العلاقه ....طب لو وافقت تنهى الحوار مع الى البنت التانيه
موافقتش تفضل على موقفك منها ..وتاخد وقتك لحد متنسي الاولى
بعد كدا قدرت تحبها يبقي كان بها ...مقدرتش خلاص بس متظلمهاش معاك
خالص تقديري .....
الفراشة العاشقة
انا معاكى فى كل كلمة قولتيها بجد
SIMPLICITY
واحشنا ياعم كيرلسسسسسس

ايييييييه الجديد في حياتك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شوف ملكة جمال البكابوزات من مصر بس والله دمها زى العسل شوفو قالت ايه والى عاوز يشترك فى المسابقه :)
والله العظيم حرام اللى بيحصل ده انا اتعقدت نفسيا من ادسنس حد يقولى ايه اللى ناقص
سوبر ماركت بالصين تعالو شوفو الانواع الي فيها
سرير ممنوع النوم عليه )) ادخلو شوفو والله تحفففه