نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة رابطة مشجعي نادي الزمالك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفاجاه غير متوقعه

في مفاجأة غير متوقعة إستبعد حسن شحاته المدير الفني لمنتخب مصر ونجم نادي الزمالك السابق، نجمي نادي الزمالك أحمد حسام "ميدو" و حازم إمام في واقعة غريبة جدا بينما ضم شحاته اللاعب محمد عبد الشافي والذي كان من المتوقع إن يغادر القائمة النهائية للمنتخب ..

وكان ميدو قد إشترك في مباراة الأمس بين منتخب مصر ومالاوي والتي إنتهت بالتعادل بهدف لكل فريق وكان قد خرج أحمد حسام "ميدو" قد خرج أثناء الشوط الأول لتغيير حذاءه و توقع الجميع تعرض اللاعب لإصابة في كاحله ..

وأيضا إستبعد حسن شحاته اللاعب حازم إمام من قائمة المنتخب المسافرة إلى الإمارات ثم إلى أنجولا للعب في البطولة الأفريقية، وكان قرار الإستبعاد قد فاجئ الجميع خاصة بعدما تألق اللاعب حازم إمام في مباراة الأمس أمام مالاوي ..

وضم حسن شحاته خمسة لاعبين من الزمالك وهم عبد الواحد السيد و هاني سعيد و محمود فتح الله ومحمد عبد الشافي و شيكابالا، ومن المتوقع إن نشاهد أكثر من ثلاثة لاعبين أساسيين في الفريق في البطولة والتي تبدأ مشوارها بلقاء نيجيريا يوم 12 يناير ..

وضم شحاته كلا من: عبد الواحد السيد و عصام الحضري و محمود أبو السعود في حراسة المرمى ..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وفي خط الدفاع كلا من: هاني سعيد ومحمود فتح الله و المعتصم سالم و عبد الظاهر السقا و أحمد فتحي وأحمد المحمدي و محمد عبد الشافي و سيد معوض ..

وفي خط الوسط ضم شحاته كلا من: حسني عبد ربه وأحمد حسن وعبد العزيز توفيق وشيكابالا وحسام غالي وأحمد عيد عبدالملك ..

وفي خط الهجوم كلا من: محمد ناجي "جدو" والسيد حمدي و أحمد رؤوف و عماد متعب و محمد زيدان ..

ليودع كلا من أحمد حسام "ميدو" و حازم إمام و شريف عبد الفضيل و وليد سليمان وأحمد سمير فرج ..

بقى ميدو وحازم ولا ناجى وجدو
والله لهنخسر فى انجولا

المقال "مفاجاه غير متوقعه" نشر بواسطة: بتاريخ:
سامح يسرى مطاوع
وماله محمد ناجى جدو
هو حرام يكون فيه لاعب من الاسكندريه
انت عاوز المنتخب كله زمالك واهلى ولا ايه
روحو شوفو ترتيبكم فى الدورى ايه وابقى تعالى اتكلم الاول
سامح يسرى مطاوع
عاوز تهده هاتله جدووووووووووووووووووو
SHAMBOLA ZAMALEK
انت تعرف ايه يعنى عن جدو هو علشان دخل جون فى الاهلى يبقى ناخده فى المنتخب
سيبك من لعيبه الزمالك جدو ولا وليد سليمان
بس قول بصراحه
SHAMBOLA ZAMALEK
حلائاتك برجالاتك شوف الاهلى لابس ايه
لابس احمر فى شورت ابيض هول راح ..... ولا ايه

كملهها انت بقى دى 5 نقط
زمالكاااااوى لاخر العمر
mido_abotraka
[center]أيه يا شباب إنتم خرجتم عن الموضوع خالص إحنا بنتكلم عن منتخب مصر
مش عن الدورى المصرى
وبعدين بجد بجد ال شايفه حسن شحاته يعمله الراجل جااامد جدا وكفايه إن حسن شحاته كان بيلعب فى الزمالك يعنى راجل كويس جدددا
وبعدين بلاش أى حد يتكلم عن الددورى المصرى وخاصه الزملكاويه خسرانين 6 مطشات ومتعادلين 6 مطشات وكسبنين 3 مطشات ف ده شىء مش كويس
بس بجد بجد حسام حسن دوة هيرجع الزمالك ل أصلها بس مش هيعرف يعمل حاجه السنه ديه بردك

الاهلى الزعيم قــــــــــــــــلــــــــــبــــــــــــنــــــــ ــا مـــعـــــــاك يــا شــحـــاتــه[/center]
الزميل عيسى
بقى دي يامعلم بالحقيقة مش ضربة معلم ياراجل ميدو ولا جدو ان كنت مقتنع ياشحاته بالكلام دا حلال عليك والله يبارلك وتجيب بطولة تالتة وان استبعدت ميدو لغير اسباب فنية ربنا يسامحك
SHAMBOLA ZAMALEK
والله اللى بيقول انا الزمالك متعادل6 وخسران 6 وكسبان 3 يبقى احنا ازاى 21 نقطه اتعلم الحساب واتكلم او مش انت عندك موبايل فى عليه اله حاسبه ما تتكلمش وخلاص
سامح يسرى مطاوع
حلائاتك برجالاتك شوف الاهلى لابس ايه
لابس احمر فى شورت ابيض هول راح ..... ولا ايه

كملهها انت بقى دى 5 نقط
زمالكاااااوى لاخر العمر
يا زميلى انا مش اهلاوى
انا اتحاااااااادوى ومتعصب كمان
واظن الان الاتحاد والزمالك جنب بعض فى الترتيب
وعلشان اصححلك معلوماتك الخطا ولانك مش متابع
جدو احرز 6 اهداف هذا الموسم
قولى انت ميدو احرز كام هدف من اول ماجه الزمالك
ده لو بتتابع مطشه الزمالك:d