نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الاعتراف بالحب صح ام خطأ

[ياترى لو الرجل اعترف بحبة الحقيقى لحبيبتة قبل ما هى تحبة دة صح ولا غلط ,يعنى ممكن يقلل من رجولتة وقيمتة ولا لا.[list=1]
وياترى لو حصل العكس لو البنت هى الى اعترفت بحبها او اعجابها لواحد الاول حيعتبرها مستهترة ولا حيقدرها ولا حتنزل من نظرة وتبقى شئ عادى[list=1]
ملحوظة مهمة قوى : الرجل الى اقصدة فى كلامى هوة الى بيعرف معنى الحب يعنى مش الى واخد الحب ستار يلعب من وراه ذى ماهوه عايز[list]
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وكذلك البنت الى اقصدها مش البنت المستهترة بكلمة الحب يعنى الينت الى بتقدر يعنى اية كلمة حب مش الكلمة دى مش فارقة بالنسبالها واهو وقت وبيعدى[list=1]
افيدونىىىىىىىىىىىىى[list=1]
شكراااااااااااااااااااااا

المقال "الاعتراف بالحب صح ام خطأ" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
بصراحة انا شايف ان الاعتراف بالحب شئ جميل جدا

بس لو كانوا الاتنين بيحبوا بعض
princess
طيب لو كان حد بيحب قبل التانى ودة غالبا الى بيحصل الاول حيكون اية الوضع ساعتها غلط ولا لا
WaNTeD
مفتكرش اني لما اكون احب واقول للي بحبه ده اني بحبه

اني كده بققل من قيمتي

بالعكس

ده انا بضيف لنفسي حاجه جميله اوي وصفه فوق الوصف

وهي اني بقيت من المحبين

وبالتأكيد مش بتفرق من ولد ل بنت
ياسمين جيسى
مفيش حاجه اسمها حب كله وهم واللهى واكذوبه كبيره وللاسف الكدابين والخداعين كتير اوى اوى ومفيش بجد حاجه اسمها حب وحسبى الله ونعم الوكيل
راغب
اتفق مع ياسمين جيسي
sendrella
على فكره انا مش معاكوا فى رايكوا لا لسه فى حب حقيقى ولو حتى 1% بس موجود بس ان الولد هو اللى يصارح البنت ديه حاجه جميله اوى لكن البنت هى اللى تصارح الولد صعبه شويه وخصوصا لو طلع مابيحبهاش لكن لو هو اللى اعترف وهى مابتحبوش هو اينعم هيتضايق مش مش هتبقى كسفه او صدمه بالنسبه له زى ماهتبقى بالنسبه لها لان الراجل راجل الدليل على كده ان الراجل هو اللى بيروح يتقدم ويخطب مش البنت ولا ايه.
aso
انا برده رأى من رأى سيندريلا
لازم الولد يروح ويصارح قبل مهيه ترتبط بحد تانى او يعرف مصيره بس البنت صعب قوى ممكن فى الخارج هيه كمان ممكن تصارح بس هنا لا ممكن الى بتحبه يفهمها غلط او يسيبها علشان هيه الى كلمته بس الولد لما يتكلم وهيه مش بتحبو ممكن هيه تاخد بالها انو بيحبها وممكن تحبه وتفكر فيه
شروق الروشه
هوة الاعتراف بالحب شئ جميل
بس لازم تتاكد من الانسان اللى هتعترفلو شعورو نفس شعورك وله لا
القلب الطيب
تمام يا شروق

كلامك جميل جدا

فعلا لازم الاتنين يكون شعورهم واحد
ميسره
أسمحولي أقول رأي

هو مبدأيا أنا مقتنعه مليون فيه الميه ان الحب خدعه كبيره جدا وانا مره عملت موضوع في منتدى تاني إسو (هل الحب خدعه الحياه )
لأننا كلنا بنكون في فتره الحب شيفين قدما شبه ملاك يعني ممكن نغفرله كل حاجه بالرغم ان الحاجه دي لو إتعملت من حد تاني كنا عمرنا ما حنسيب حقنا

فعشان كده لازم بل ضروري نفكر بالعقل مليون مره وبالقلب مره واحده
طيب
أما بالنسبه للأعتراف بالحب انا حتكلم عن نفسي
لو انا بحب واحد واسمحولي مش حقول حب حقول إعجاب لن انا اعجبت مثلا بصفات انا كنت بدور عليها لو إفترضنا ان أنا حبيته وهو لأ انا عمري ما حروح أقوله بس ححاول ألمح
ولو مفهمش خلاص هو اللي خسران
اما لو انا بحبه وهو كمان بيحبني ومش قادر يقولي أنا ممكن أساعده والمح من بعيد
شكرا
love girl
awalan ya gama3a lessa fe hop we hop ha2e2y kaman bas mesh kteer we el ensan maye3rafsh ye3esh men ghayr hop abadan mesh shart hop el walad lelbent bas lazem yekon fe hop we el hop el akbar hwa hop rabena sobhanaho wata3ala bas ana ra2y ennoh el ragel elly ye3trf behopoh yeb2a ragel shoga3 amma law bent fa mayenfa3sh heya elly tesarho we dah la2en mogtama3na el shr2y mabyesmahsh bekeda
عمرو صلاح
ما ينفعش ان الرجل يعترف بحبه لبنت مبتحبوش لان ده هيقلل من شانه لازم يكون فيه ضوء اخضر من البنت تجاه هذا الرجل حتى يستطيع ان يعترف بحبه والا هيكون حب من طرف واحد . اما بالنسبة للبنت فمينفعش اطلاقا ان هى اللى تعترف له بحبهافى اى حال من الاحوال ولكن ممكن تحسس الرجل بدفىء مشاعرها تجاهه حتى يستطيع ان يعترف هو بحبه لها وهذا هو الضوء الاخضر الذى اتكلم عنه.
salvr
احلي حاجه انك تعترف بحبك لحبيبك لكن في مجتمعنا لوانتي بنت يبقي اكبر غلط لكن انا نفسي اعترف بحبي بس لولا الملامه
همسات مسموعه
مش هتفرق سواء بنت او ولد المهم الحب نفسه وده مش هيقلل من رجولته ولا هيقلل من كرامه البنت بالعكس لو الطرف التاني بجد انسان هيقدر دا كويس ومش هينزل من نظره ولا حاجه
انا شخصيا اعترفت بحب لواحد قبل كدا بس كان في احساس ان هو كمان بيحبني بس كنت حاسه انه خايف يقولي لحسن يتصدم اعترفت له انا بحبي وبالعكس كان فرحان جدا ومنزلتش من نظره ولا حاجه
تقبلي مروري
فارسه الاحلام
انا بضيف رأيى لى رأى سندريلا

واحب اضيف شى لو البنت او الولد اى من الطرفين صارح التانى واعتبر انها كده او انه نزل من نظرها رغم الحب للطرف التانى يبقى تعرف من الاول انه حب تسليه مش اكتر

تحياااااااااااااتى
moga
كل خير بإذن الله
الصقر الشمالى
لو هو اعترف لها انه بيحبها بجد هيكون مسرور لوبيحبهابجد
لو كان الرد ايجابى هنقول مبروك ولازم تضحى
لو كان سلبى اتمنى ان تستحمل العذاب والالام
moonnyy
بجدموضوع جميل اوي والكل بختلف في الرأي
والاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضيه
وشكر خاص للجميع المشاركين في الموضوع
بس ان بتفق مع العضو القلب الطيب لازم يبقي الاعجاب من الطرفين مش عايز اقول حب لان الحب لازم ينتهي بالارتباط لانه لو منتهاش بالارتباط هيبقي صادمه كبيره اوي
وللأسف انا مجرب
بااااااااي للحب
THE LEGEND SUPER STAR
كنت عايز اقولك انى الواحد لما بيعترف بحبه فعلا لازم يسبها هى اللى غاية لما تقوله

لانه بينزل من قيمته ورجولته وهى فى طبعها الخيانه جدا
decientgirl
مش صعب ان الولد يعترف للبنت بحبه ولو البنت والولد دول بيقدروا معنى الحب بجد
ولما يعترفلها ده استحالة يقلل من قيمته او رجولته
لكن البنت صعب انها تعترف للى بتحبه لنها بتحبه وخاصة لو هو مش بيبادلها نفس شعورها
هاتبقى حاجة صعبة اوى
ومن المعروف عن البنات انهم خجولين مش زى الولاد فاكيد لما الولد يقولها للبنت غير لما البنت تقولها للولد
ولو اعترفتله اكيد برده مش هايقلل من قيمتهاواكيد هايفرح بيها ويقدرها
وده رايى وتقبل مرورى
شكرااااااااااااااا ليك على موضوعك الجميل
muslim
في حب يا ياسمين
قول واتكلم وعبر عن اللي جواك دة مش هيقلل قيمتك دة هيختصر وقت كبيررررر انتي فية محتار وتعب يوم ولا كل يوم ويمكن تتعب انت بتتكلم والرد يريحك طول عمرك ويمكن تتعب وانت بتتكلم والرد يتعبك شوية وبعدين هتنسي اختار
تتعب شوية وبعدين تنسي ولا ترتاح علي طول اتكلم وانجز
muslim
Mero_h1989
اسمحولى ارد على ياسمين جيسى مش عارف ليه انتى واخده الموضوع قفش كدا ووالله العظيم مافيه حب وبتاع ليه كدا طيب... انا ليه صحابى والله العظيم متجوزين من الى بيحبوهم .. وبعدين يا جماااااااااااااااااااااااعه مش كل واحده او واحد اتصدم فى حبيبه او حبيبته يحكم حكم عااااااام كدا... مينفعش.. انا انفصلت عن حبيبتى بعد 8 سنييييييييييييييييييييين حب بس بعمرى ما احكم ان مفييش حب وكلام من دا لالالالا فيه حب طبعا بس الى يدور عليه .. وحكاية انى اعترف بالحب هيه متفرقش بس المعظم ان الولد هوه الى بيبتدى بس على شرط انه يتأكددددددددد من شعورها ناحيته ودا طبعا بيبان فى نظرات فى كلامهم مع بعض بيبان كل دا ...
دا رأيىى

[email protected]
%u0641%u062F%u0648%u0649
اريد ان اعرف اذا كانت البنت تحب واحد و اعترفتله هل هذا صحيح ام خطأ
%u0632%u0627%u0643%u064A
انا بنت بحب شب وبحبني بس ما بقدر او لو بحبك هل هاذا سيسبب مشاكل
الامـيـرهـ
ابصراحه انا احب واحد من غير ماا اشوفه بس والله ب ماهو عادي
افكر فيه قبل ما انام وابي احلم فيه
وهو ما يدري وانا ابي اقوله بس اخجل
واقول المفروض هو يعترف بحبه لي مهوب انا
وهو احس ف كلامه انه يحبني
عبد العزيز 2002
أنا أحب وحده كانت صديقة وأحبها اكثير اكثير,,ولكن منذ أقل من شهر ونصف مشاعري تجاهها كانت كلها حب وغرام..وأجد نفسي لست شجاعاً بالإعتراف .ماذا أفعل بعمري الذي اشتعلت به نيران الحب؟
ماذا أفعل؟ لا أنام الليل ولا استطيع التفكير بشيء الا بها.
dondon danon
كل مشاكل الحياة بتقتصر على الحب
lonly girl
انا ما بصدق بوجودالحب وهاض بفعل تجارب صديقاتيكلهم انخانوا
lonly girl
هل يوجد حب حقيقي لا اعتقد ذلك انا من كثر ما اسمعت قصص من صديقاتي بطلت اامنفيايشي اسمه حب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كيفية الاعتراف بالحب والكره
يهما أصعب الاعتراف بالحب او الاعتراف بالكره ؟؟؟
إبدأ يومك بالحب ...وأختمه بالحب ايضا
لماذا يصعب علينا الاعتراف بالحب؟