نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل هذا صادق ام كاذب(مهم جدا)

انا مش متخفى انا كنت برد بس عشان الرد كبير مكنتش ظاهر فى المتوجدين يا عبده ولا ناسى ان الى بيقعد 5 دقائق مش يتصفح المنتدى اسم عضويته مش بيظهر فى المتوجدين وردى انا رديته عليك من بدرى

المقال "هل هذا صادق ام كاذب(مهم جدا)" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
طيب جميييييييييل جدا جدا

مادام لا احمد شطا عاوز القاب
ولا احمد عوض عاوز القاب

ايه الملطوب مني تحديد وايه الهدف من ال 3 مواضيع دول ؟؟؟ متهيالي اي حد قراهم هيعرف ان المشكلة كانت فالالقاب صح ولا انا غلطان ياريت حد من الاعضاء اللي بيقروا يقول رايه .. هو شايف المواضيع دي نزلت ليه؟

تانيا بالنسبة للنسخ فال rss
التقنية معروفة زي ما قلت وانا باستخدمها بشكل محدود جدا فب لما تيجي اعضاء تزود الموضوع يبقى غلط
والتقنية جوجل نفسها بتستخدمها في google news مع طبعا ذكر المصدر

لكن يبقى السؤال : ما الهدف من هذه المواضيع؟؟؟؟؟؟

يعني احمد شطا قال التقريب بين الاعضاء وانا
طيب ما انا لسه كاتب اني عندي امتحانات بقالها شهر ونص ولسه كمان 14 يوم .... طب اذاكر ولا اشوف الموضيع الجديدة ولا اطور المنتدى من الناحية التقنية ولا احظر الاعضاء المخالفين ولا اشيل الشتايم ولا ..... اقرب بين الاعضاء

امري الى الله

وسنة سعيدة عليكو كلوكو

في الناهية عشان بجد ورايا كمية مذاكرة رهيبة

ياريت تاجلوا اي حاجة لحد يوم 10 يناير الجاي

وان شاء الله كل الامور هتتحل

سلاموز

لا اله الا الله محمد رسول الله

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
Mr.TiTOoO
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مش بقولك حلوة حكاية ماسي + مؤسس
سجده
سلام على كل الناس المحترمه الموجوده هنا
عاوزين نبتدى سنه جميله وسعيده مع بعض
كل سنه وانتم طيبين
وكلنا دلوقتي نصلي على سيدنا محمد

وننسى اللي فات ونبدا صفحه جديده في السنه الجديده دي
Ahmad shata
طيب جميييييييييل جدا جدا

ولا احمد عوض عاوز القاب

ايه الملطوب مني تحديد وايه الهدف من ال 3 مواضيع دول ؟؟؟ متهيالي اي حد قراهم هيعرف ان المشكلة كانت فالالقاب صح ولا انا غلطان ياريت حد من الاعضاء اللي بيقروا يقول رايه .. هو شايف المواضيع دي نزلت ليه؟

التقنية معروفة زي ما قلت وانا باستخدمها بشكل محدود جدا فب لما تيجي اعضاء تزود الموضوع يبقى غلط

طيب ما انا لسه كاتب اني عندي امتحانات بقالها شهر ونص ولسه كمان 14 يوم .... طب اذاكر ولا اشوف الموضيع الجديدة ولا اطور المنتدى من الناحية التقنية ولا احظر الاعضاء المخالفين ولا اشيل الشتايم ولا ..... اقرب بين الاعضاء

امري الى الله

وسنة سعيدة عليكو كلوكو

في الناهية عشان بجد ورايا كمية مذاكرة رهيبة

ياريت تاجلوا اي حاجة لحد يوم 10 يناير الجاي

وان شاء الله كل الامور هتتحل

سلاموز

ده كان ردى على ملفك يا عبده
انا مقدر الى انت فيه
بس انت استفزتنى
وبردو مكنش يصح الاسلوب ده خالص
انت كان ممكن تتكلم احسن من كده مش تخلى الناس تاخد فكره وحشه عنك
وانا من الاول خالص قولت مش عاوز القاب انا حبيت اعمل حاجه حلوه بس فى المنتدى
ان الناس الى تعبت تقوم بتقديرها عشان كمان لما يخشوا تانى يعرفوا انك بتحبهم وكمان دى تكون عمليه تشجيع وانا مش كنت بتكلم على المشرفين بس انا جمعت مشرفين بأعضاء انا كلامى غلط لو غلط قولى

وربنا يوفقك وتشرفنا كده
سجده

فعلا هو الموضوع كان باين انه علشان الالقاب
لكن شطا واحمد معروفين وعرفين كلنا مجهودهم ومحدش يقدر يقول غير كدا

المهم حصل خير
وسيبوا الراجل يزاكر علشان الامتحانات وربنا يوفقه ويوفقنا جميعا ان شاء الله

زاكر كويس يا عبدو بدل ما تجيب كحكه وتقول احنا السبب

ربنا يوفقك الجميع

خلاص كدا كلوا تمام
وياريت ميحصلش كدا تاني ونفضل اخوات على طول رغم الشاق والمشاق
AHMED_AWAD
طيب جميييييييييل جدا جدا

ولا احمد عوض عاوز القاب

امري الى الله

وسنة سعيدة عليكو كلوكو

لما بتقول بتستخدمها بشكل محدود جدا يبقى لزمتها ايه وليه تاخد مجهود اعضاء فى موقع تانى طلامه بتقول لاعضاء المنتدى ممنوع النقل ليه بتحلل الشئ لنفسك وبتمنعه عن الاعضاء؟؟؟
سؤال انت مش مركب rssلعضويتك دى بتنقل بيها موضيع من يوتيوب؟؟؟ ده مجرد سؤال لانى بلاحظ انك ممكن فى 10 دقائق بلاحظ فجأه موضيع كتير بتنزل فى نفس الوقت فى قسم يو تيوب بعضويتك

اما بقى السبب لى عمل الموضيع اولا مش انا الى عملها صديق عمرى هو الى عملها وانا هقولك السبب السبب هو اننا بنحاول نخليك تفوق وتحاول تعدل بين الكل مش اى حد يدخل من يومين يبقى مشرف وفى ناس شغاله وطالع عنيها وبتحب المنتدى ولا حد بيعبرها احنا بنحاول نفتح عنيك عشان المنتدى ده اكتر منتدى عرفنا فيه اصحاب واكتر منتدى ارتحنا فيه ده السبب الى خلانه نتكلم مش اكتر يا عبده باشا انا لما كنت بتصل بيم الساعه 3 واقولك المنتدى واقف وبتصل بيك فى كل وقت ده علشانى بحب المنتدى ده مش علشان حاجه هتدخل جيبى ولا عشان ارباح عرفت ليه بنتكلم

سجده
بصوا يا جماعه انتوا عارفين ايه احسن حاجه تعملوها دلوقتي

تقوموا تتوضوا وتصلوا ركعتين

يالا سلام انا بقى
تصبحوا على خييييييييييييييييييييير
abdobasha
لما بتقول بتستخدمها بشكل محدود جدا يبقى لزمتها ايه وليه تاخد مجهود اعضاء فى موقع تانى
مادام بكتب المصدر اكيد مش بسرق مجهودهم
ومحللها لنفسي فمنتديات معينة مفيهاش مشاركات كتير زي الفوتوشوب
لكن مثلا فيه منتديات زي اخبار مصر والفن ناس كتير مستعدة تكتب بدون نسخ فب النسخ ممنوع
وكل القصة دي كلها على موضوع او اتنين بالكتير اسبوعيا من ضمن حوالي 500 موضوع يوميا على المنتدى ؟؟؟
مش شايف انه كلام ملوش لازمة؟

اما بالنسبة لموضوع الاشراف
خلاص
انا قرت اشيل ايدي منه تماما
لانش مش فاضيله اطلاقا
العضو lion hamada فقط هيكون المسؤول
هو انا لسه مبلغتوش
لكن لو قرا المشاركة دي ياريت يعتبره تكليف ولو اعتذر عنه مفيش مشاكل وهعين حد تاني
دا طبعا لا الاخ تيتو قلب الاستفتاء خناقة مع ميس كروانة اللي هو معملش ربع مجهودها على المنتدى
ما علينا

AHMED_AWAD

لكن مثلا فيه منتديات زي اخبار مصر والفن ناس كتير مستعدة تكتب بدون نسخ فب النسخ ممنوع
وكل القصة دي كلها على موضوع او اتنين بالكتير اسبوعيا من ضمن حوالي 500 موضوع يوميا على المنتدى ؟؟؟

اوك طلامه بتكتب المصدر وبتقبلها عادى معنى كده ان لو فى عضو عمل موضوعين كل اسبوع فى قسم زى الفتوشوب مثلا يعنى ىمنقولين وكتب المصدر يبقى كده عادى ؟؟؟؟
Mr.TiTOoO
مش شايف انه كلام ملوش لازمة؟

اما بالنسبة لموضوع الاشراف
خلاص
انا قرت اشيل ايدي منه تماما
لانش مش فاضيله اطلاقا
العضو lion hamada فقط هيكون المسؤول
هو انا لسه مبلغتوش
لكن لو قرا المشاركة دي ياريت يعتبره تكليف ولو اعتذر عنه مفيش مشاكل وهعين حد تاني
دا طبعا لا الاخ تيتو قلب الاستفتاء خناقة مع ميس كروانة اللي هو معملش ربع مجهودها على المنتدى
ما علينا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا معملتش ربع الي عملته ميس كرواااااااااانة ... تصدق ان انا مش هرد عليك ... ليه مكنتش بعمل اي مجهود .. تصدق شككتني في نفسي والله ما مصدق .. يا ريت طيب الاعضاء تقولي انا مكنتش بعمل حاجة ...

انت شكلك زعلان اوي بسبب الي حصل يا عبدو ومضايق مني ان اتكلمت مع ميس كروانة كده ... بس عموما انا مش هرود عليك ... مش علشان حاجة علشان انت ما يتردش عليك ... ومش هشارك في المنتدى يا معلم ايه رايك اعتبرني مش موجود ... والرد عليك هرده بس مش دلوقتي يا عبدو ...

strangerofthenight
عايز اشارك براءى اذا سمحلى احمد شطا ...

اولا يا عبدوا عندى تعليقات كتير على ردك بس خايف تقولى الكلام مش متوجه ليك ... بس عموما حنختصر ...

اولا انتا بتقول وبحس ان لهجتك فيها نوع من التهديد ... ان صبرك نفذ وان انتا مش فاضى للكلام دا وهكذا ...

لما انتا صبرك نفذ من اول مشكله واجهتك ... بتهيقالى انتا دكتور وعارف معنى كلامى .... ثانيا ... ياعنى ايه مش فاضى للكلام دا .. الناس دول الى بيتكلموا ناس ليها فضل كبير فى نجاح منتداك بتهيقالى ان فيهم ناس مسجلة من اول المنتدى
مكان للسه فى بدايته ... ثالثا ... مش عاجبنى منك حكايه ان فيه ناس بتعمل اكتر من الى انتوا عملتوا ... مهى الناس دى لسه جايه ياعم عبدوا ياعنى مش متواجده من بدايه المنتدى دى نقطة ... النقطة التانيه .. انى شايف ان كلك مواضيع المنتدى دلوقتى كل الى بيقوموا بعملها ... ناس ليها حساب ادسنس ومحتاجه انها تزود ارباحها ... وطبعا انتا من اكتر المستفيدين ... ودول طبعا فى نظرك الناس الى ناجحه ... لان دا مشروع ربحى ... النقطة الاخيرة ... الى عايز اتكلم فيها ..

بتهيقالى انا والعياز بالله منها ... واحد من الناس مسجل من زمان فى المنتدى كان ليا مشاركات كتير منها ردود على مواضيع مشاركات رفاهيهة بالعب والردود فى بعض المواضيع ... وغير ذلك من ماضيع اخرى ... مرة واحد ملقتش المشاركات الى كانت عندى ودى متفرقش معايا .. ولا حتى منتداك ... اكتر حاجه حببتننى فى المنتدى دا هيا انى عرفت فيه صحاب جدعان والصحاب دول ما يعجبنى فيهم انهم عاملينلك قلق ... تعرف ليه علشان انتا ج.. ومتزعلش من كلامى لان دى الحقيقة ... ودليل على ذلك لقب احمد شطا ... بالرغم من انوا صديقى وانا لا احقد .. لكن هذى النقطة هيا نقطة الحوار ... الراجل لما عمل موضوع كان بيتكلم على ناس اخرى مش بيتكلم عليه ... فى الاخر طلع هو المستفيد .. ولا نقدر نقول ان الى حصل معاه دا كان مجرد نوع من انواع الرشوه .. .. على العموم فى الاخر دا منتداك وانتا حر فيه ... بس نصيحة ... متحاولش تكره الناس فيك ....

دى كانت سلبياتك ياخ عبدو... وكلامى بصراحه عن الموضوع دا ...

بتهيقالى انتا نجاحك عمره متقييم عليه من خلال صفحات الانترنت ... ومتعتبرش نفسك ناجح .. انك بقيت مطور مواقع ومنتديات وليك خبرة كبيرة ... انتا دكتور ربنا يوفقك ... ويكرمك ...

اعتزر عن اى تجريح فى كلامى اذا فهم غلط ...

لكم جزيل الشكر ..

ودمت بحب فى رعاية الله
abdobasha
يغلق بناء على رغبة احمد شطا صاحب الموضوع

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شرح بالفيديو كيف تعرف الشخص الذى امامك صادق ام كاذب
أنت صادق أم كاذب..اختبر نفسك