نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مصريه تموت من الضحك 2016 جديده و مختاره بدقه

النكت من اكثر الامراض المسببه للضحك المزمن من حيث الطعم و الرائحه و الناس الي صيمه ابتدي ريقهم يجري افكرهم باللحمه المشويه المهم ان انت لو عايز تضحك عايز تسلي صيامك عايز تنبسط خش معانا و اتفرج علي اكثر النكت ضحك من حيث اللبس و المظهر علي رأي المغني الي قال لبسوني بدله مظهره مش عارف كان يقصد انو بليتشو ولا ده كلمات الاغنيه اصلا !!

صدقوني يا جماعه ابو الهول ده كان اسد عايش زينا بس جالو شلل من كتر الي بنعملو في مصر
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واحده بتسأل حبيبها ايه اكتر حاكه بتحباها فيا هل عشان انا مزه ولا عشان عيزني الساحره ولا عشان وشي الي زي البدر قالها وربنا بحبك عشان خيالك الواسع ده

حكمه اليوم امسح المكياج الي في وش صحبتك عتلاقي عزام مطر الي كان بيدل حزلقوم علي طريق الخروج

مره اتقنين مساطيل ركبين طياره فواحد منهم بقوله حاسب قدامك شجره التاني يضحك الاول بيزعق شويه حاااااااسب قدامك شجره التاني بصله و ضحك طراخ خبطو في الشجره الاول بيقول للتاني انا مش بهزر عمال اقولك قدمنا شجره قاله و ربنا انت الي سايق اصلا !!

النكت المصريه اجمل ما فيها انها في الاغلب بتبقي شامله جميع انواع الزغزغه و عشان كدا لازم ناخد بالنا كويس من النكت المضروبه و مكتوب عليها صنع في مصر لاحظت ان بعض الافراد بيدخلو ياخدو نكت يمانيه و نكت بلغات اخري و ترجمهم و تكتب عليها صنع في مصر و تلاقيها مش مضحكه خالص الجميل فيها انك بتقدر تتعرف علي ثقافه الضحك عند الدول الاخري

موت من الضحك

المصري مننا يجيب لاب توب يعملو انجليزي يجيب موبيل يعمله انجليزي
يجي عند مكينه الصرف علطول عربي المصري مبيهرجش في الفلوس

زي ده بقي الي بكلم عليها فوق ده تدي علي نكته سعوديه مثلا
سأل شاب رجلاً اعمى مستهزءاً
ما اعمى الله رجلاً الّا وعوّضه
فماذا عوّضك انت ؟
رد الاعمى : عوّضني بأن لا ارى وجهك
شف سبحان الله هو اعمى

مشكله الجيل ده انو عايز يعيش زي الغرب و يموت زي الصحابه

استاذ عربي بيسئل مراتو ماذا تعرفين عن الصرف و النحو قالت : اصرف مرتبك علي النحو الذي يعجبني

في الفيس بوك تلاقي واحده كاتبه انا بقالي 3 ساعات مش لاقيه حرف "ذ" ممكن حد يعرفني مكانو و تلاقي واحد كاتب هتلاقيه تحت السكيب يا امر و هي يابن البرده لو مش عارفه مكنها كتبتها ازاي ؟!

نكت جديده 2016

في الليل نتحول الي 3 اشخاص اما واحدا يتغزل في من يحب او واحد يندم علي ما احب او واحد بيدور علي حاجه يكولها لي الشرف اني اكون نمبر 3 علي طول

هو لما الحاجه زينب هي تتبرع لمصر تفكرو الفلوس ده هتتوزع علي مين ؟؟ ايوا انا الشعب العميق و افتخر

عزيزي الزوج هناك كتاب يكون في يوم فرحك محطوط للمعازيم يشغبطو فيه ارجوك احتفظ به و اكتب كل ما تقوم به لزوجتا
(معا" للقضاء علي كلمه انت مبتعمليش حاجه)

تعليقات الفيس بوك
كاتبت بوست هو قال ده روعه قالتله انت الي روعه فأحبها نعم المصري سريع الزوبان فقال لها في اخر التشات تجوزيني قالت اه كان الموس اصلا واقف علي زرار بلوك

عندما تبتسم الفتاه بعد صمت طويل اعلم انه تم تحضير بركان سينفجر بعد قليل

بنت قاعده علي الكمبيوتر بليل شعرها منكوش و لابسه بجامه تخوف اصلا و بتقرا بوست عن الجن بتقوله وربنا انت خوفتني و يا عيني الجن الي في الاوضه بتعتها قاعد خايف اصلا بيقراء المعوذتين

عايز تطلع ايه يا حبيبي عايز اطل لبابا و بابا طلع ايه يا حبيبي هو طلع لجراتنا في الدور الثاني عشان جوزها مسافر

الشويه الي بعد الفطار في رمضان ممكن الحرامي يخش يسرقنا و احنا ساكتين و ممكن كمان لو هيعمل دوشه اقوله علي مكان الفلوس عشان يمشي حب الشبع و الاتمخاخ هما اساس السرقه الناجحه
للمزيد من النكت زور :
فهرس قسم النكت

المقال "نكت مصريه تموت من الضحك 2016 جديده و مختاره بدقه" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت اساحبي جديده 2016 تموت من الضحك
نكت مصريه مضحكه جدا جدا تموت من الضحك جديده 2013 نكت مصريه
نكت جديده - نكت مصريه مضحكه جدا جديده تموت من الضحك
نكت مصريه - نكت جديده مصريه تموت من الضحك مضحكه جدا