نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية اجمل يوم - محمد حماقي 2015 "البوم عمره مايغيب"

الفنان الكبير محمد حماقي قدم البومة الجديد " عمرة ما يغيب " لجموره الكبير حيث قدمه فيه وعرض
مجموعة من الاغاني الرائعة والجميلة والهادفة التي اعجبي ملايين الاشخاص ف الوطن العربي
ونقدم لكم كلمات اغنية "اجمل يوم"
وتتلخص كلمات اغنية اجمل يوم للفنان محمد حماقي بالاحساس الجميل
ومساعدة الجيران

حيث تقول كلمات الاغنية
عندك استنى دقيقة ها اتجنن منك شوفلي طريقة واعمل معروف بطل تقلق بطل خوف بتقولي عيونك مكسوف طب من مين احساس وجديد قوي بالنسبة لي خلينا واضحين فرق دايما بين حاجتين بين وانا عادي وهادي وبين وانا ملهوف مكسوف من مين دا انا نفسي ما اخدتش يوم يومين قدامي ملاك مش شايف بني ادمين يلا يلا يوم يوم قرب اجمل يوم دا اللي استنيتة سنين عندك استنى دقيقة ها اتجنن منك شوفلي طريقة واعمل معروف بطل تقلق بطل خوف بتقولي عيونك مكسوف طب من مين إسأل قلبك اسأل عينك ومن غير ما تقول ما هو بيني وبينك في حاجات تتقال وحاجات احلى وهى امال واكتر من اللي بتتمناه ومش ع البال طب امتى وفين وازاي انا ناسي بس انا عمري ما اكدب احساسي مكتوبلي القاك مكتوب لي اكمل وياك من غير ما تقولي خلاص فات مكسوف من مين دا انا نفسي ما اخدتش يوم يومين قدامي ملاك مش شايف بني ادمين يلا يلا يوم يوم قرب اجمل يوم دا اللي استنيتة سنين عندك استنى دقيقة ها اتجنن منك شوفلي طريقة واعمل معروف بطل تقلق بطل خوف بتقولي عيونك مكسوف طب من مين
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "كلمات اغنية اجمل يوم - محمد حماقي 2015 "البوم عمره مايغيب"" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية محمد فؤاد - يا اصلى من الالبوم القادم 2015 البوم سلام
كلمات اغنية ده لولاك محمد حماقي 2012 البوم من قلبي بغني محمد حماقي 2012
كلمات البوم محمد حماقى "من قلبى بغنى" البوم محمد حماقى الجديد 2012
تفاصيل و صور فرح محمد حماقي على نهلة + كلمات اغنية محمد حماقي في الفرح
كلمات اغنية مش معقول من البوم ناويها محمد حماقى