نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

خطيبه النقيب وليد عصام تتهم القيادات ووزير الداخليه بأنهم السبب في قتل خطيبها والشهداء تعرف بالفيديو على التفاصيل

في مداخله هاتفيه مع الاعلامي وائل الابراشي في برنامج العاشره مساء المذاع علي قناه دريم الفضائيه تحدثت ايه هشام خطيبه النقيب وليد عصام الذي استشهد في العمل الارهابي مساء الخميس بسيناء وقالت ان اهمال القيادات و الجيش لسيناء هم وراء قتل الشهداء وقتل خطيبها وطالبت من الحكومه حمايه سيناء وتشديد الامن فيها لان سيناء بها مشاكل كتير ولو لم تكن ممسوكه بيد من حديد هيستشهد ناس كتير تاني لان دا عمل ارهابي دولي والموضوع كبير وهنا القيادات بتترك الجنود هناك لوحدهم بدون اسلحه ثقيله وبدون تأمين وتحكي عن موقف من خطيبها وهي تحدثه في التليفون انه قاعد لوحده مع 2 جنود في الصحراء بذلك يسهل قتلهم باي شئ فا اذ لم تكن الحكومه او القيادات قادره علي حمايه الجنود فى سيناء يتركوهم ميبعتوش ناس تتقل بسهوله كدا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وقالت والله هو يستاهل أكثر من كده أنا بعمل كل ده عشانه والله أنا عارفة إنه شايفني دلوقتي هو مبسوط بيا أنا عارفة والله حبيب عمري والله خمس سنين عمره ما زعلني ولا ضايقني والله وقالت ان زفافهما كان سوف يتم بعد أشهر قليلة وقالت انا كنت محضرة كل حاجة جايبة كل حاجة وعاملة كل حاجة هو راح وسابلي كل حاجة يا رب يصبرني يا رب

المقال "خطيبه النقيب وليد عصام تتهم القيادات ووزير الداخليه بأنهم السبب في قتل خطيبها والشهداء تعرف بالفيديو على التفاصيل" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات مؤثره ومبكية قالتها خطيبه النقيب وليد عصام شهيد الهجوم الارهابي في سينا
كلمات مؤثرة من زوجه النقيب وليد عصام شهيد الوطن
بالفيديو : زينه تتهم وزارة الداخليه بتلفيق قضيه اتجار الكوكايين لاختها !!